Kæft det er hårdt!!!!! (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

B&J

Anonym skriver:

Mange tak skal du ha....
Det håber jeg bestemt også... Bevarer håbet så længe som muligt

det skal man også for vi ved jo alle det kan gå hen af men håbe det skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Sikke et chok. Jeg håber det bedste for jer alle. Godt, at I kom afsted, så din mor kan få den nødvendige hjælp. 

Anmeld

16. juni 2013

FruK

Puha, forstår godt du er nervøs.

Håber det bedste! 

Anmeld

16. juni 2013

Carina:-)

Forfærdeligt 

Åh altså..og stakkels din mor der jo nok godt har været klar over den var gal,men var bange for svaret .

Kender det alt for godt fra mig selv,man håber jo at tingene går væk af sig selv...

Håber det allerbedste for din mor ,og jer allesammen .

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det skal man også for vi ved jo alle det kan gå hen af men håbe det skal

Ja hvis vi ikke har håbet så har vi ingenting længere..... Men svært er det nu alligevel at bevare håbet nogengange

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Sikke et chok. Jeg håber det bedste for jer alle. Godt, at I kom afsted, så din mor kan få den nødvendige hjælp. 

Ja det var det ihvertfald

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Puha, forstår godt du er nervøs.

Håber det bedste! 

Tak skal du ha

Anmeld

16. juni 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja hvis vi ikke har håbet så har vi ingenting længere..... Men svært er det nu alligevel at bevare håbet nogengange

det er svært og især når det er nogle vi elsker, men ja det er det eneste man kan have håb

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Forfærdeligt 

Åh altså..og stakkels din mor der jo nok godt har været klar over den var gal,men var bange for svaret .

Kender det alt for godt fra mig selv,man håber jo at tingene går væk af sig selv...

Håber det allerbedste for din mor ,og jer allesammen .

Jaaah tror også hun har været klar over det rigtig længe faktisk

Men ved også bare at hun bare slet ikke er parat til at skulle sige farvel til verden endnu!! Så håber hun kæmper alt hun kan....

Anmeld

16. juni 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Neeej man søger automatisk efter noget positivt og man bilder måske også sig selv ind at det måske ikke er så slemt.... Selvom fornuften siger noget andet
Men ja hun bor heldigvis kun 200m fra mig og børnene så vi er sammen med hende næsten hver dag... Hygger os, snakker en masse og er bare sammen....

Vil du gerne have at jeg skriver at alting nok skal blive godt? Jeg håber jo selvfølgelig både for din, din mors, din fars og din datters skyld at hun nok skal blive sund og rask igen.. Men det lyder desværre bare ikke sådan..

Du må endelig ikke misforstå og tro at jeg mente noget ondt med det jeg skrev, men nogle gange kan det være godt at det ikke kun er folk der siger at alting nok skal gå der skriver, så bliver chokket måske ikke ligeså stort...

Ååh, det er så snørklet at skulle begive sig ud i sådan noget her når der er så stærke følelser indblandet... Undskyld, glem alt hvad jeg skriver og jeg gør hvad jeg ellers plejer at gøre i sådan nogle situationer som denne...:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.