Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janne T. skriver: Okay okay, der er mange der siger, at James godt nok har meget hår, men det er altså ikke noget jeg tænker over, for han havde hår fra start, og det havde Rose jo også.. Men så kom jeg til at kigge "gamle" billeder i forbindelse med spædbarnstråden. Hold nu kæft det garn vokser hurtigt!! Pt. dyrker vi "ufrivillig hanekam"-looket, da det bare ikke kan ligge ned af sig selv Prøv lige se forskel på 2 måneder! Og se lige bort fra fedeberg på det første billede
Okay okay, der er mange der siger, at James godt nok har meget hår, men det er altså ikke noget jeg tænker over, for han havde hår fra start, og det havde Rose jo også.. Men så kom jeg til at kigge "gamle" billeder i forbindelse med spædbarnstråden. Hold nu kæft det garn vokser hurtigt!! Pt. dyrker vi "ufrivillig hanekam"-looket, da det bare ikke kan ligge ned af sig selv Prøv lige se forskel på 2 måneder! Og se lige bort fra fedeberg på det første billede
Nøj hvor er han kær!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Han skal jo snart til frisøren
Nej, det er skønt med alt det hår
Håber lidt at vores lille ny får mere hår end Daniel havde, han havde lige 3 krøller på toppen, da han var 1 år
TIl gengæld er det helt hvidt, med rødlige spidser
1990h skriver: er det amme pude james ligger på? altså er det for at øve med nakken?? har tænkt på at sku prøve med ida men hvordan ligger man hende?
er det amme pude james ligger på? altså er det for at øve med nakken?? har tænkt på at sku prøve med ida men hvordan ligger man hende?
Ja det er. Bruger den nogen gange når vi træner nakke, for så kan han se mere og bliver ikke så hurtigt sur. Lægger ham bare med brystkassen på puden :-)
Janne T. skriver: Ja det er. Bruger den nogen gange når vi træner nakke, for så kan han se mere og bliver ikke så hurtigt sur. Lægger ham bare med brystkassen på puden :-)
1990h skriver: okai jeg må prøve..var bare bange for at hun bøjede for meget i ryggen
okai jeg må prøve..var bare bange for at hun bøjede for meget i ryggen
Så længe det meste af overkroppen er på puden er der ingen alarm :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128