Holy moly!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Okay okay, der er mange der siger, at James godt nok har meget hår, men det er altså ikke noget jeg tænker over, for han havde hår fra start, og det havde Rose jo også.. Men så kom jeg til at kigge "gamle" billeder i forbindelse med spædbarnstråden. Hold nu kæft det garn vokser hurtigt!! Pt. dyrker vi "ufrivillig hanekam"-looket, da det bare ikke kan ligge ned af sig selv

Prøv lige se forskel på 2 måneder! Og se lige bort fra fedeberg på det første billede

Nøj hvor er han kær!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

Mother-love

Janne T. skriver:

Okay okay, der er mange der siger, at James godt nok har meget hår, men det er altså ikke noget jeg tænker over, for han havde hår fra start, og det havde Rose jo også.. Men så kom jeg til at kigge "gamle" billeder i forbindelse med spædbarnstråden. Hold nu kæft det garn vokser hurtigt!! Pt. dyrker vi "ufrivillig hanekam"-looket, da det bare ikke kan ligge ned af sig selv

Prøv lige se forskel på 2 måneder! Og se lige bort fra fedeberg på det første billede

Århh synes han er så kær. Elsker børn med meget hår. Isabella havde også meget da hun blev født. Men det blev slidt af med tiden. Men hun har nu et rigtig fint hår. Nu har jeg altid haft utrolig tyndt og fint hår og det samme har hun. Vi har også måtte klippe hende nogen gange efthånden for at komme af med babyhåret.

Anmeld

16. juni 2013

Nessie

Han skal jo snart til frisøren 

Nej, det er skønt med alt det hår 

Håber lidt at vores lille ny får mere hår end Daniel havde, han havde  lige 3 krøller på toppen, da han var 1 år 

TIl gengæld er det helt hvidt, med rødlige spidser 

Anmeld

17. juni 2013

StudPsyk

Tusind tak for alle de søde ord

Anmeld

25. juni 2013

1990h

Janne T. skriver:

er det amme pude james ligger på? altså er det for at øve med nakken?? har tænkt på at sku prøve med ida men hvordan ligger man hende?

Anmeld

25. juni 2013

StudPsyk

1990h skriver:

er det amme pude james ligger på? altså er det for at øve med nakken?? har tænkt på at sku prøve med ida men hvordan ligger man hende?

Ja det er. Bruger den nogen gange når vi træner nakke, for så kan han se mere og bliver ikke så hurtigt sur. Lægger ham bare med brystkassen på puden :-)

Anmeld

25. juni 2013

1990h

Janne T. skriver:

Ja det er. Bruger den nogen gange når vi træner nakke, for så kan han se mere og bliver ikke så hurtigt sur. Lægger ham bare med brystkassen på puden :-)

okai jeg må prøve..var bare bange for at hun bøjede for meget i ryggen

Anmeld

25. juni 2013

StudPsyk

1990h skriver:

okai jeg må prøve..var bare bange for at hun bøjede for meget i ryggen

Så længe det meste af overkroppen er på puden er der ingen alarm :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.