Holy moly!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.632 visninger
27 svar
11 synes godt om
15. juni 2013

StudPsyk

Okay okay, der er mange der siger, at James godt nok har meget hår, men det er altså ikke noget jeg tænker over, for han havde hår fra start, og det havde Rose jo også.. Men så kom jeg til at kigge "gamle" billeder i forbindelse med spædbarnstråden. Hold nu kæft det garn vokser hurtigt!! Pt. dyrker vi "ufrivillig hanekam"-looket, da det bare ikke kan ligge ned af sig selv

Prøv lige se forskel på 2 måneder! Og se lige bort fra fedeberg på det første billede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Louise H.

Hold da op en forskel! Hvor er han sød og synes også den ufrivilligt Fritz er ret så charmerende

Anmeld

15. juni 2013

StudPsyk

Louise :-) skriver:

Hold da op en forskel! Hvor er han sød og synes også den ufrivilligt Fritz er ret så charmerende

Tak! Jeg synes også den er helt i orden - det sjove er, at det ligner han har været hos frisøren, for de yderste spidser af hanekammen er lysere end det inderste. Så det ligner han lige har fået en lille afblegning

Anmeld

15. juni 2013

Chili

Janne T. skriver:

Okay okay, der er mange der siger, at James godt nok har meget hår, men det er altså ikke noget jeg tænker over, for han havde hår fra start, og det havde Rose jo også.. Men så kom jeg til at kigge "gamle" billeder i forbindelse med spædbarnstråden. Hold nu kæft det garn vokser hurtigt!! Pt. dyrker vi "ufrivillig hanekam"-looket, da det bare ikke kan ligge ned af sig selv

Prøv lige se forskel på 2 måneder! Og se lige bort fra fedeberg på det første billede

Sådan er det også med nu. Oliver
Det vokser bare derud af

Det er bare ikke så tykt, hehe. Og vi havde også hanekam perioden, men nu er det for langt til at stå, haha, og far vil ikke have ham klippet!

Det er dejligt med hår på hovedet og han ligner en dejlig lille trold

Anmeld

15. juni 2013

Louise H.

Janne T. skriver:

Tak! Jeg synes også den er helt i orden - det sjove er, at det ligner han har været hos frisøren, for de yderste spidser af hanekammen er lysere end det inderste. Så det ligner han lige har fået en lille afblegning

Ja det ser helt stylet ud

Anmeld

15. juni 2013

StudPsyk

Chili skriver:

Sådan er det også med nu. Oliver
Det vokser bare derud af

Det er bare ikke så tykt, hehe. Og vi havde også hanekam perioden, men nu er det for langt til at stå, haha, og far vil ikke have ham klippet!

Det er dejligt med hår på hovedet og han ligner en dejlig lille trold

Det er lækkert når de har så meget garn! Uha, jeg har det nok som din bedre halvdel Kan simpelthen ikke nænne at få ham klippet! Vores datter blev klippet første gang da hun var 1,5 år, men nu er han jo en dreng, så derfor er det jo nok lidt mere aktuelt at holde fritsen lidt kortere. SUK! Og jo tak, det er han! - Min lillebror mener, at han ligner de der små troldefigurer der har meeega langt strithår, hvis du ved hvad jeg mener

Anmeld

15. juni 2013

Frk.S

Shit, hvor er han sød.  Han kører da bare stilen med lækkert hår.

Det er vildt så stor forskel der er på hårpagten - Freja har ikke engang så meget hår nu, og hun bliver snart 2 ÅR.

Anmeld

15. juni 2013

StudPsyk

Frk.S skriver:

Shit, hvor er han sød.  Han kører da bare stilen med lækkert hår.

Det er vildt så stor forskel der er på hårpagten - Freja har ikke engang så meget hår nu, og hun bliver snart 2 ÅR.

Tak Det er det samme med Rose på 20 mdr! Nu er det godt nok lidt snyderen, fordi hun har krøller, men han virker også til at have meget mere hår end hende. Eller det er i hvert fald tættere

Anmeld

15. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Janne T. skriver:

Han er godt nok lige til at spise! 

Anmeld

15. juni 2013

StudPsyk

Mor og meget mere skriver:

Han er godt nok lige til at spise! 

Tak, der er i hvert fald nok at tage af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.