Holy moly!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2013

Chili

Janne T. skriver:

Det er lækkert når de har så meget garn! Uha, jeg har det nok som din bedre halvdel Kan simpelthen ikke nænne at få ham klippet! Vores datter blev klippet første gang da hun var 1,5 år, men nu er han jo en dreng, så derfor er det jo nok lidt mere aktuelt at holde fritsen lidt kortere. SUK! Og jo tak, det er han! - Min lillebror mener, at han ligner de der små troldefigurer der har meeega langt strithår, hvis du ved hvad jeg mener

Hahahaha det gør han da også! De der man fik hos tandlægen
Så skøn!
Har klippet Oliver en gang da han blev 6 måneder, men har fået strenge ordre at han ikke skal klippes før han fylder 1 år

Men du kan se, Olivers hår er lidt tyndere der er et fra da han var omkring 1,5 måned og 7 måneder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

mommy1991

Janne T. skriver:

Okay okay, der er mange der siger, at James godt nok har meget hår, men det er altså ikke noget jeg tænker over, for han havde hår fra start, og det havde Rose jo også.. Men så kom jeg til at kigge "gamle" billeder i forbindelse med spædbarnstråden. Hold nu kæft det garn vokser hurtigt!! Pt. dyrker vi "ufrivillig hanekam"-looket, da det bare ikke kan ligge ned af sig selv

Prøv lige se forskel på 2 måneder! Og se lige bort fra fedeberg på det første billede

Hoooold op hvor er han charmerende!!!! Det er da helt vildt  

Anmeld

15. juni 2013

Kløver

Hvor vildt og hvor er han da bare skøn, totalt charmebasse, hold fast han er dejlig må man spørge om i har gener fra Grønland eller Asien. Tænker på øjnene

Anmeld

15. juni 2013

StudPsyk

Maja84 skriver:

Hvor vildt og hvor er han da bare skøn, totalt charmebasse, hold fast han er dejlig må man spørge om i har gener fra Grønland eller Asien. Tænker på øjnene

Tusind tak Ja, ungernes far er fra Sydkorea, så det er meget godt spottet

Anmeld

15. juni 2013

StudPsyk

emmagirl skriver:

Hoooold op hvor er han charmerende!!!! Det er da helt vildt  

Tak

Anmeld

15. juni 2013

StudPsyk

Chili skriver:

Hahahaha det gør han da også! De der man fik hos tandlægen
Så skøn!
Har klippet Oliver en gang da han blev 6 måneder, men har fået strenge ordre at han ikke skal klippes før han fylder 1 år

Men du kan se, Olivers hår er lidt tyndere der er et fra da han var omkring 1,5 måned og 7 måneder

Arrrj hvor er han bare mega cute! Sikke et hår! Og smukke øjne!

Anmeld

15. juni 2013

Chili

Janne T. skriver:

Arrrj hvor er han bare mega cute! Sikke et hår! Og smukke øjne!

Tak

Jeg elsker hans øjne! Der er så meget liv i dem

Anmeld

15. juni 2013

Kløver

Janne T. skriver:

Tusind tak Ja, ungernes far er fra Sydkorea, så det er meget godt spottet

Har lidt en svaghed for de skæve øjne, synes bare det er så charmerende og så er de bare så kønne i Asien

Anmeld

16. juni 2013

Mama1304

Hvor er det fint hans hår  Det ser ud til at hans hår vokser ret hurtig 

Sikke en sød køn dreng 

Anmeld

16. juni 2013

Lilje82

Hold nu op, hvor er han bare en lille skønhed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.