2,5 år med på rejse hvad med klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.707 visninger
22 svar
2 synes godt om
15. juni 2013

dollygirl

Når vi skal rejse med vores søn på 2,5 år , skal vi så have klapvogn med? Eller kan en på hans alder klar at gå lange tur ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Tip!

Da min søn var 2 1/2 år var vi i marmeris.. Der havde jeg en paraply klapvogn med til ham.. 

Sidste år, han var 3 1/2 havde vi ikke klapvogn med, og det gik fint.. Vi gik heller ikke lange ture. 

Anmeld

15. juni 2013

Mother-love

Jeg ville tage den med. For hellere have den med og ikke få debut end ikke have den med og man skulle have brugt den.

Anmeld

15. juni 2013

Loa

Vil absolut også tage en med....

Vi har vores jogger med når vi rejser

Den ville vi ikke kunne undvære

Anmeld

15. juni 2013

dollygirl

Loa skriver:

Vil absolut også tage en med....

Vi har vores jogger med når vi rejser

Den ville vi ikke kunne undvære

Okay

Men nu har vi bestilt billetter og har ikke regnet klapvogn med . Hvad gør man så?

Anmeld

15. juni 2013

Loa

dollygirl skriver:

Okay

Men nu har vi bestilt billetter og har ikke regnet klapvogn med . Hvad gør man så?

Tænke tænke, kontakter enten rejseselskabet eller lufthavnen og spørger om i kan betale for at få sådan en med (hvis i overhovedet skal betale ekstra) mener jeg ikke vi plejer.

Anmeld

15. juni 2013

K&S

dollygirl skriver:

Okay

Den skal bare indleveres som stor bagage og tæller som regel ikke med i de tilladte rejsekilo  Men husk at tjekke hvordan den skal være beskyttet ved rejseselskabet, så I får dækket evt. skader 

Anmeld

15. juni 2013

Den lykkelige

Vi er lige kommet hjem fra en rejse igår.. vores datter er 2,5 år ogvi havde hendes alm. emmaljunga klapvogn med.. vi lejede en "airshell" i kastrup som vi havde klapvogn i.. Intet skete med den og gjorde der ville den være forsikret pga den transportkasse.. Min datter kan g langt, men vi kunne ikke have undværet klapvognen! Hun sov også middags lur i den.. 

Anmeld

16. juni 2013

IT-nørd

Den lykkelige skriver:

Vi er lige kommet hjem fra en rejse igår.. vores datter er 2,5 år ogvi havde hendes alm. emmaljunga klapvogn med.. vi lejede en "airshell" i kastrup som vi havde klapvogn i.. Intet skete med den og gjorde der ville den være forsikret pga den transportkasse.. Min datter kan g langt, men vi kunne ikke have undværet klapvognen! Hun sov også middags lur i den.. 

Må jeg spørge om hvordan I checkede den ind? Var det som en del af de tilladte kilo eller ekstra?

vi skal afsted om 1 måned og Freya er lige fyldt 2, så vi tager klapvognen med. Den vejer 12 kg, så regner med den tæller med i hendes tilladte 20, men er i tvivl om det er muligt med klapvognen.

Anmeld

16. juni 2013

MortilElias2010

dollygirl skriver:

Når vi skal rejse med vores søn på 2,5 år , skal vi så have klapvogn med? Eller kan en på hans alder klar at gå lange tur ?

Skal I bo på børnevenligt hotel? Det gjorde vi på Tenerife. Sunwing Resort og der fik vi en klapvogn i meget bedre stand end den vi havde derhjemme - ihvertfald til miljøet dernede  Så check op på det inden afrejse - for det er da spild af bagageplads ellers 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.