Janne T. skriver:
Heysa :-)
Er der nogen af jer, der har personlig erfaring med baby led weaning? I så fald fortæl!
OBS: Dette er ikke en debat som handler om at give sin generelle mening om BLW til kende, hvis man ikke har erfaring 
Vi har altid bøvlet med Rose og mad, og hun er bundkræsen! Vi har altid serveret meget varieret mad for hende, men kæmper en rimelig håbløs kamp mod ensidig spisning. Derfor overvejer jeg lidt om en anden fremgangsmåde hvad mad angår var værd at prøve med James, men søger som sagt erfaringer.
Haha. Jeg måtte lige Google det, for anede intet om det, i det ord.
godt nok fik Lilje skemad, altså mos og grød. Men med det samme maden blev mere fast, som kogt gulerod, kogt kartoffel, generelt kogte grøntsager, kød, osv... Så fik hun lov selv. Hun sad altid med ved bordet til frokost, og aftensmad, og fik lov til selv at tage med fingrene hvad hun ville have.
Går ud fra det er det, det faktisk betød. Jeg syntes ikke selv Lilje er særlig kræsen, og hvis vi skal kalde hende kræsen, så er det oftest kød hun fravælger. Aldrig samme slags, så før eller siden spiser hun den slags kød alligevel...
hun er 2 1/2, og bruger faktisk stadig helst fingrene når hun skal spise. Hun kan godt med gaffel, men fingrene er at foretrække, så hun også får en føling af maden
ved ikke om det var rigtig forstået, eller om du kan bruge det til noget
Anmeld