Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Matrem skriver: jeg har været rimelig glad for min, men så alligevel ikke...Jeg har min anden stav i nu, som skal ud igen her til efteråret.Denne gang vælger jeg altså noget andet.Min mens har været rimelig stabil ca 2 måneder imellem, men derimod blødt i ca 16 dage :/ Nogengange er den kommet igen efter en uge og så varet i 14-16 dage - andre gange har den været væk i over 3 måneder det største minus må være at jeg bryer ud - evigt og altid så jeg gå altid rundt med bumser - specielt i hagen og panden, men ikke minsdt det øverste af min ryg er blevet hårt angrebet der ser jeg ud, som jeg har haft rigtig meget akne
jeg har været rimelig glad for min, men så alligevel ikke...Jeg har min anden stav i nu, som skal ud igen her til efteråret.Denne gang vælger jeg altså noget andet.Min mens har været rimelig stabil ca 2 måneder imellem, men derimod blødt i ca 16 dage :/ Nogengange er den kommet igen efter en uge og så varet i 14-16 dage - andre gange har den været væk i over 3 måneder det største minus må være at jeg bryer ud - evigt og altid så jeg gå altid rundt med bumser - specielt i hagen og panden, men ikke minsdt det øverste af min ryg er blevet hårt angrebet der ser jeg ud, som jeg har haft rigtig meget akne
Arh med lange blødninger og bumser det orker jeg næsten ik. Det er vildt så stor forskel på hvordan folk reagerer! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128