?? Ang p-stav.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.830 visninger
20 svar
3 synes godt om
15. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har i været glade for jeres p-stav? 

Har i haft nogle bivirkninger af den? Feks taget på osv.

Hvor meget og hvor tit bløder du i fohold til normalt?

Hvor tit bløder du i forhold til normalt?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

sandramor

StineW79 skriver:

Jeg har haft p stav men fik den fjernet efter 4 mdr da jeg i de 4 mdr blødte næsten hele tiden.... Ikke meget men nok til at skulle ha trusse indlæg i... Så for mig var der ingen sucess...
Men min veninde har haft den i snart 3 år og har på de 3 år blødt en eneste gang så hun har været super glad for den

Anmeld

15. juni 2013

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Første gang jeg havde P-stav havde jeg først menstruation det sidste år. den her gang har jeg det ca hver 3 mdr. Og jeg har ikke haft nogen bivirkninger .

Anmeld

15. juni 2013

Mettefpigen

Jeg har haft den i et år, og den eneste ( men irreterende) ting dee har været er at det først er nu at min blødning er blevet nogenlunde stabil...

Anmeld

15. juni 2013

Muffinmus

Min læge siger P-stav, P- ring, P- plaster og lign IKKe længere anbefales pga nye retningslinjer...
At der pt kun er piller, kondom og spiral der anbefales i stil der kommer noget nyt på markedet. S her blev det piller den her gang, var ellers tilfreds med min P- ring sidst, men siden er det åbenbart opdaget de er mere skadelige end først antaget. Og mange læger vil ikke længere give dem.

Anmeld

15. juni 2013

sandramor

MariaE skriver:

Min læge siger P-stav, P- ring, P- plaster og lign IKKe længere anbefales pga nye retningslinjer...
At der pt kun er piller, kondom og spiral der anbefales i stil der kommer noget nyt på markedet. S her blev det piller den her gang, var ellers tilfreds med min P- ring sidst, men siden er det åbenbart opdaget de er mere skadelige end først antaget. Og mange læger vil ikke længere give dem.

Må erklære mig enig her....

Min læge (ikke ham der satte den op dengang) sagde også at man ikke længere anbefalede p stav, ring og plaster fordi de har større risiko for at give blodpropper end feks p piller......

Anmeld

15. juni 2013

StineW79

sandramor skriver:

Jeg har haft p stav men fik den fjernet efter 4 mdr da jeg i de 4 mdr blødte næsten hele tiden.... Ikke meget men nok til at skulle ha trusse indlæg i... Så for mig var der ingen sucess...
Men min veninde har haft den i snart 3 år og har på de 3 år blødt en eneste gang så hun har været super glad for den

Må også indrømme at jeg bare ik orker at sku bløde så længe, men kender bare rigtigbmange der har brugt penge på spiral, for så at få den fjernet igen pga voldsomme blødninger, så tænkte at p-stav netop ku være vejen frem. Tak for svar! Vh stine

Anmeld

15. juni 2013

StineW79

Mettefpigen skriver:

Jeg har haft den i et år, og den eneste ( men irreterende) ting dee har været er at det først er nu at min blødning er blevet nogenlunde stabil...

Jeg trode måske ik rigtig at man blødte? Men vil det sige at din mens kommer hver mdr? Vh stine

Anmeld

15. juni 2013

StineW79

MariaE skriver:

Jeg har det bare sådan at jeg ik vil ha noget der ska sætte op inden sex, så ka man jo lige så godt bruge kondom?? 

P-piller må jeg ik få pga forhøjet blodtryk, men har ellers altid været glad for piller! Vh stine

Anmeld

15. juni 2013

StineW79

sandramor skriver:

Må erklære mig enig her....

Min læge (ikke ham der satte den op dengang) sagde også at man ikke længere anbefalede p stav, ring og plaster fordi de har større risiko for at give blodpropper end feks p piller......

Ej skod, skod!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.