er det specielt at fylde 25? help help?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

MariaKyedDK

1990h skriver:

hold da op..så stort vidste jeg sleet ikke det var.
.
tror faktisk kæresten er skide ligeglad:p men det jeg ikhihi.

ej det bare for dårliggt..det oplevede jeg også til min tyve års..

blev du så ikke også rigtig ked af det ? man føler sig jo som om man er ligegyldig  lidt. 

det er heller ikke alle det er så stort for, tror det kommer meget an på hvem man er, og hva traditionen er i de forskellige familier... 

personligt elsker jeg at fejre stort, fordi også hvis man ikke ser ens familier så tit, men der er meget forskellige holdninger til det  

men det vigtigste er dog at folk kommer til mine børns fødselsdage, så er jeg glad  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

1990h

MariaKyedDK skriver:

blev du så ikke også rigtig ked af det ? man føler sig jo som om man er ligegyldig  lidt. 

det er heller ikke alle det er så stort for, tror det kommer meget an på hvem man er, og hva traditionen er i de forskellige familier... 

personligt elsker jeg at fejre stort, fordi også hvis man ikke ser ens familier så tit, men der er meget forskellige holdninger til det  

men det vigtigste er dog at folk kommer til mine børns fødselsdage, så er jeg glad  

Jo meget skuffet, mest fordi folk havde været på druk...tabere

jaa jeg kan godt lide at fejre fødselsdag og arrangere..kæresten er egentlig skide ligeglad..kunne være sjovt at arrangere i hemmelighed..men det lure han nok..

ja det rigtigt..nu vi også har fået barn er det klart det vigtigste..

Anmeld

14. juni 2013

1990h

MariaKyedDK skriver:

hvor du egentlig fra på vestsjælland?

Anmeld

14. juni 2013

MariaKyedDK

1990h skriver:

hvor du egentlig fra på vestsjælland?

Slagelse  

Anmeld

14. juni 2013

1990h

MariaKyedDK skriver:

Slagelse  

nåår okai, syntes jeg havde set dig i bybilledet i kalundborg

Anmeld

14. juni 2013

B&J

jeg gjorde ikke det vilde ud af dagen holde en ekstra stor fødselsdag med godt med mad og familien samlet og fik kanel træ

Anmeld

15. juni 2013

mn

1990h skriver:

hvorfor er den så "vigtig"?

fordi det er specielt at kunne få kanel og peber, men hvorfor nogle lige har belsuttet at det er de to fødselsdage det skal foregå på det aner jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.