er det specielt at fylde 25? help help?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

Louise H.

1990h skriver:

de vil nok fryse røven af så..det først til november. det var bar mig der kom i tanke om det.."gud, skal jeg nu arrangere noget specielt"..

Ja det kan jeg godt se

Men så rykker man da bare festen indenfor Laver lidt god mad, som er simpelt og lækkert og så sørge for man har lidt at drikke hjemme. Man behøver jo ikke gøre alverden ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

1990h

Louise :-) skriver:

Ja det kan jeg godt se

Men så rykker man da bare festen indenfor Laver lidt god mad, som er simpelt og lækkert og så sørge for man har lidt at drikke hjemme. Man behøver jo ikke gøre alverden ud af det

nej du har ret..det bliver noget stille og roligt noget

Anmeld

14. juni 2013

mn

hej de damer, enkelte herre.

er der noget specielt ved at fylde 25? synes jeg hører lidt forskellige meninger om det..altså det jo ikke ligesom 30års..nogle mener man får kanel..

kæresten fylder 25 i år. og ved ik om man gør lidt "ekstra" ud af dagen??

jep det er der det kræver en masse kanel og normalt også en lidt større gave en man normalt ville give og en lidt større fest tænker jeg. Jeg tænker den ligger meget tæt på at være lige så stor som 30 års fødselsdagen, lidt afhængi af om man når at blive gift inden man fylder 30 eller ikke gøre. 

Anmeld

14. juni 2013

1990h

Mette N skriver:

jep det er der det kræver en masse kanel og normalt også en lidt større gave en man normalt ville give og en lidt større fest tænker jeg. Jeg tænker den ligger meget tæt på at være lige så stor som 30 års fødselsdagen, lidt afhængi af om man når at blive gift inden man fylder 30 eller ikke gøre. 

hvorfor er den så "vigtig"?

Anmeld

14. juni 2013

MariaKyedDK

1990h skriver:

hej de damer, enkelte herre.

er der noget specielt ved at fylde 25? synes jeg hører lidt forskellige meninger om det..altså det jo ikke ligesom 30års..nogle mener man får kanel..

kæresten fylder 25 i år. og ved ik om man gør lidt "ekstra" ud af dagen??

det troede jeg at der var har været til mange 25 års fødselsdage, hvor det er blevet holdt stort med mange mennesker, så da jeg fyldte 25 sidste år havde jeg inviteret alt min nærmeste familie, men så var der bare ikke nogen som vil / kunne komme ... blev faktisk utrolig ked af det kan jeg huske, for jeg plejer ALDRIG At holde min egen fødselsdag, men så tænkte jeg Jubiii , 25 år så skal jeg fejres, men Nej! 

Anmeld

14. juni 2013

MariaKyedDK

1990h skriver:

hvorfor er den så "vigtig"?

den er vigtig fordi det er HALV 50 

Anmeld

14. juni 2013

1990h

MariaKyedDK skriver:

det troede jeg at der var har været til mange 25 års fødselsdage, hvor det er blevet holdt stort med mange mennesker, så da jeg fyldte 25 sidste år havde jeg inviteret alt min nærmeste familie, men så var der bare ikke nogen som vil / kunne komme ... blev faktisk utrolig ked af det kan jeg huske, for jeg plejer ALDRIG At holde min egen fødselsdag, men så tænkte jeg Jubiii , 25 år så skal jeg fejres, men Nej! 

årh din stakkel..det var da øv..

men jeg må nok hellere gøre lidt ekstra ud af hans 25 års så:p..
i stedet for lagkage og boller..

Anmeld

14. juni 2013

MariaKyedDK

1990h skriver:

årh din stakkel..det var da øv..

men jeg må nok hellere gøre lidt ekstra ud af hans 25 års så:p..
i stedet for lagkage og boller..

hehe, jamen sådan er det med mig, er åbenbart ikkke SÅ interressant

Ja jeg tror din kæreste vil blive glad for lidt ''ekstra'' fejring af sin 25 års fødselsdag  

til min kærestes 25 års fødseldag blev der også holdt kæmpe fest for ham, og også da hans lillebror blev 25 , blev det holdt stort i forsamlingshus osv... 

er der egentlig glad for at jeg ikke havde leget forsamlingshus, for der var mange der aflyste dagen før og på selve dagen jeg skulle ha holdt den. 

Anmeld

14. juni 2013

Benjamins'mor

Ved os ef det tradition at man giver kanel når en bliver 25 uden at være gift.

Anmeld

14. juni 2013

1990h

MariaKyedDK skriver:

hehe, jamen sådan er det med mig, er åbenbart ikkke SÅ interressant

Ja jeg tror din kæreste vil blive glad for lidt ''ekstra'' fejring af sin 25 års fødselsdag  

til min kærestes 25 års fødseldag blev der også holdt kæmpe fest for ham, og også da hans lillebror blev 25 , blev det holdt stort i forsamlingshus osv... 

er der egentlig glad for at jeg ikke havde leget forsamlingshus, for der var mange der aflyste dagen før og på selve dagen jeg skulle ha holdt den. 

hold da op..så stort vidste jeg sleet ikke det var.
.
tror faktisk kæresten er skide ligeglad:p men det jeg ikhihi.

ej det bare for dårliggt..det oplevede jeg også til min tyve års..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.