er det specielt at fylde 25? help help?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.220 visninger
26 svar
3 synes godt om
14. juni 2013

1990h

hej de damer, enkelte herre.

er der noget specielt ved at fylde 25? synes jeg hører lidt forskellige meninger om det..altså det jo ikke ligesom 30års..nogle mener man får kanel..

kæresten fylder 25 i år. og ved ik om man gør lidt "ekstra" ud af dagen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Billemyre

Det er vist meget forskelligt....
I min omgangskreds er der ikke rigtig tradition for at gøre noget specielt ud af 25 år.

Men ja, nogle giver kanel til de ugifte, ligesom peber ved de 30 år

Anmeld

14. juni 2013

Louise H.

Min kæreste ville ikke gøre noget ud af dagen. Men det er rigtigt at det når man bliver 25, har ens venner ret til at give kanel

Når man bliver 30 er det peber. Jeg tror personligt at jeg ville gøre mere ud af min 30 års fødselsdag, da den er rund.

Anmeld

14. juni 2013

1990h

Louise :-) skriver:

Min kæreste ville ikke gøre noget ud af dagen. Men det er rigtigt at det når man bliver 25, har ens venner ret til at give kanel

Når man bliver 30 er det peber. Jeg tror personligt at jeg ville gøre mere ud af min 30 års fødselsdag, da den er rund.

ja det var også lidt min tanke

Anmeld

14. juni 2013

1990h

Billemyre skriver:

Det er vist meget forskelligt....
I min omgangskreds er der ikke rigtig tradition for at gøre noget specielt ud af 25 år.

Men ja, nogle giver kanel til de ugifte, ligesom peber ved de 30 år

ja jeg har også mest hørt at 30 års er "specielt"

Anmeld

14. juni 2013

Louise H.

1990h skriver:

ja det var også lidt min tanke

Tror nok bare jeg havde holdt en havefest, grillet nogle pølser og så inviteret de nærmeste venner til hygge

Anmeld

14. juni 2013

CroQuis

Vi gør ikke noget specielt ud af vores 25 års fødselsdage...

Men ved der er nogle kusiner i familien, der holdt kæmpe fest på en bar i andledningen af deres 25 års fødselsdag - det synes jeg bare var lidt overdrevet  

Anmeld

14. juni 2013

1990h

Louise :-) skriver:

Tror nok bare jeg havde holdt en havefest, grillet nogle pølser og så inviteret de nærmeste venner til hygge

de vil nok fryse røven af så..det først til november. det var bar mig der kom i tanke om det.."gud, skal jeg nu arrangere noget specielt"..

Anmeld

14. juni 2013

1990h

CroQuis skriver:

Vi gør ikke noget specielt ud af vores 25 års fødselsdage...

Men ved der er nogle kusiner i familien, der holdt kæmpe fest på en bar i andledningen af deres 25 års fødselsdag - det synes jeg bare var lidt overdrevet  

ja det lidt overdrevet...:p hver sin fornøjelse..

Anmeld

14. juni 2013

Louise H.

1990h skriver:

de vil nok fryse røven af så..det først til november. det var bar mig der kom i tanke om det.."gud, skal jeg nu arrangere noget specielt"..

Ja det kan jeg godt se

Men så rykker man da bare festen indenfor Laver lidt god mad, som er simpelt og lækkert og så sørge for man har lidt at drikke hjemme. Man behøver jo ikke gøre alverden ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.