Er barsel lutter lagkage...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

LinLin

Anonym skriver:

Ja, sådan er vi så forskellige!  

Nej, de fleste dage elsker jeg det også. Men ind i mellem... Aaargh... Så ville jeg gerne glemme alt om grød og flasker der skal laves, baby der skal underholdes og bleer der skal skiftes.

Når jeg er på arbejde er der også børn der skal have mad og bleer der skal skiftes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Når jeg er på arbejde er der også børn der skal have mad og bleer der skal skiftes

He he... Godt at du ikke hader det så!! 

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Line - med 2 boblinger skriver:

Jeg synes at min dag i dag har trukket tænder ud.. 

Den lille valgte at stå op kl 5.30... Den store stod op et kvarter senere.. Op med ungerne og få lavet noget morgenmad... Far kørte kl 7 og så startede rutinen ellers.. tøj på, børste tænder, i overtøjet og så den store i dagpleje... 
Så kunne jeg så selv gå hjem, spise lidt morgenmad, underholde den lille samtidig med at jeg skiftede sengetøj, støvsugede og vaskede gulv og rydtede op efter den store.. 

Har haft en lidt halv hysterisk unge hele dagen.. Så jeg gik og glædede mig til at manden kom hjem.. Jeg havde så bare lige glemt at han først er hjemme kl 21-22 stykker i dag.. -.-'

Nå.. Ringede til min mor om hun gav aftensmad (hun bor 5 min herfra..) og så gik vi ellers derud.. Igen er lille mand hysterisk og har været det siden kl 17.. -.-' Nå.. Hjem med lillemand og putte ham.. Fik min mor til at køre den store hjem fordi jeg ikke synes han skulle cykle hjem i pis øs regnvejr.. Da han så træder ind af døren vågner den lille og skriger som en stukket gris.. Så at vaske storebror, børste tænder, ren ble på, nattøj på og på hovedet i seng og så få lillebror til at sove igen.. Nu sidder jeg så ENDELIG i min sofa... for første gang i dag... og sørme om jeg ikke er så træt at jeg er ved at falde i søvn... 

Og så kan jeg glæde mig til at starte forfra i morgen.. HELDIGVIS har manden tidligt fri i morgen og vi skal familie hygge i weekenden.. Så jeg ser frem til at vi er to om arbejdet :p

Hold da op...! Hatten af for dig.

Jeg har kun min store hver anden uge, så ofte er der ingen der skal hentes og bringes osv. Og som regel henter og bringer min mand, fordi han alligevel arbejder herhjemme. Og så har vi lige fået rrngøringskone, så det skal jeg heller ikke. Jeg har det vist bare for nemt og burde slet ikke brokke mig! 

Anmeld

13. juni 2013

Loa

Anonym skriver:

Det lyder hårdt. Min skriger sjældent, så på den måde er jeg heldig. 

Synes det var mega hårdt... Så kan slet ikke genkende eller relatere til når folk fortæller om hvor skønt barsel er.....

Anmeld

13. juni 2013

Nessie

Jeg elskede at være på barsel 

Ja, der var dage hvor der overhovedet intet overskud var, og det hele lignede noget der var løgn, men pyt, så var der mere overskud en anden dag.

Både Daniel og jeg havde brug for kedelige hjemme-dage, og jeg sørgede for ikke at have for mange aftaler i løbet af en uge, fordi han simpelthen blev for stresset. 
Så lavede vi nogle motorikøvelser osv. hjemme.

Glæder mig også til at gå rundt med en lille ny igen og tager så meget barsel, jeg overhovedet kan skrabe til mig 

Anmeld

14. juni 2013

Aabye

Anonym skriver:

Hold da op...! Hatten af for dig.

Jeg har kun min store hver anden uge, så ofte er der ingen der skal hentes og bringes osv. Og som regel henter og bringer min mand, fordi han alligevel arbejder herhjemme. Og så har vi lige fået rrngøringskone, så det skal jeg heller ikke. Jeg har det vist bare for nemt og burde slet ikke brokke mig! 

Jeg ville ønske at jeg havde en rengøringskone.. 

Her er det ALTID mig der aflevere og henter.... Min mand kører som sagt herfra kl 7.. og er først hjemme igen kl 17... 

Og det er også ALTID mig der gør rent, vasker tøj osv for ellers bliver det simpelthen ikke gjort.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.