Ved ikke om det er hormoner, men jeg tudbrøler Lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det er OK at bekymre sig når man er MOR! Det høre til *S*

Det skal nok gå altsammen. Lad os håber De får en god tur

ja det håber jeg også de gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Træk vejret og trøst dig med at det er dine hormoner der spiller dig et pus. Sys nemlig ikke der er nogen her i debatten der er "barnlige"...

God dag til dig... og håber ikke du får en alt for våd og forkølet dreng hjem. Men se på den lyse side... hvis han har haft det sjovt og skønt... så er det vel det hele "vejr" (Værd)!

jo men det irritere mig bare at nogen skriver på den måde som : Og der er iiiingen buske og træer.?.. 

det lyder altså i mine ører at der sidder en på 18 år uden børn og '' bare'' Skal kommentere.

og tak og iligemåde.

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

nej min søn er 6 år , og du ved da ikke om det bliver koldt for dem, ( ikke negativt ment ) men helt ærligt, da jeg kom hjem efter jeg havde afleveret min søn var jeg osgå gennemblødt og jeg begyndte da at fryse fordi mit tøj var så vådt... det skal du da heller ikke komme og sige at du ikke gør ? det gør næsten alle da når man bliver gennemblødt. 

men 6 år er heller ikke et lille barn...

jo men du har jo gjort hvad du kunne.. forhåbentlig givet ham noget rigtig godt regntøj på.. og som du siger har han skiftetøj med.. han får sikker en helt super og fantastisk dag...

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

men 6 år er heller ikke et lille barn...

jo men du har jo gjort hvad du kunne.. forhåbentlig givet ham noget rigtig godt regntøj på.. og som du siger har han skiftetøj med.. han får sikker en helt super og fantastisk dag...

præsis, og jeg håber også han får en dejlig dag trods regnen... 

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

jo men det irritere mig bare at nogen skriver på den måde som : Og der er iiiingen buske og træer.?.. 

det lyder altså i mine ører at der sidder en på 18 år uden børn og '' bare'' Skal kommentere.

og tak og iligemåde.

du aner ingenting om mig.. er 25 og mor til en og nr 2 på vej.. og nå ja så er jeg pædagog,..

derfor ser jeg altid tingene anderledes end andre.. prøv at finde det positive istedet for det negative.. ved du hvor meget planlægning der er i sådan en tur...??? det er jo ikke bare lige at flytte den til en anden dag..

og jeg skrev det med buske og træer, for du gik meget op i, der ingen læ var...

ville være den første strand jeg har set hvor der ikke er buske eller træer i nærheden af man kan finde lidt læ ved...

find det positive i turen istedet for det negative..

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

du aner ingenting om mig.. er 25 og mor til en og nr 2 på vej.. og nå ja så er jeg pædagog,..

derfor ser jeg altid tingene anderledes end andre.. prøv at finde det positive istedet for det negative.. ved du hvor meget planlægning der er i sådan en tur...??? det er jo ikke bare lige at flytte den til en anden dag..

og jeg skrev det med buske og træer, for du gik meget op i, der ingen læ var...

ville være den første strand jeg har set hvor der ikke er buske eller træer i nærheden af man kan finde lidt læ ved...

find det positive i turen istedet for det negative..

nej nu skrev jeg heller ikke at DU var 18 år uden børn... 

jeg skrev til MorDK at det i mine ører LYDER som om..... 

og synes bare du havde en lidt 'kold' og provokerende måde at sige det på.

men dejligt du mente det på en god måde.

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Elias2010<3 skriver:

Hvis du fortsat ønsker at være anonym, så pas på med at trykke "synes godt om" Kan godt forstå dine bekymringer , når der intet læ er. Og vejrudsigten ser heller ikke ud sindet klare op. Så jeg havde nok valgt at aflyse når destinationen gik til et sted uden læ. Jeg har sendt min egen dreng afsted på bondegårdstur idag Håber at din søn har en masse gode oplevelser at fortælle dig når han kommer hjem ! Hav evt. nybagte boller, kakao og levende lys klar når han kommer hjem, så vil han HELT sikkert huske den dag idag som noget rigtig positivt

ja satser og håber også på de trods vejret får en dejlig dag

hyggeligt med bondegårds tur  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.