Ved ikke om det er hormoner, men jeg tudbrøler Lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

Bshizzle

Min søn er selv på tur med hans klasse idag (0.klasse). 

De er på Krabbejagt ved havnen .. Hele dagen! 

Men det er bare på med det rigtige tøj.. Børn skal nok finde glæde i at hygge det dårlige vejr 

Jeg har da osse selv dårlig samvittighed.. Jeg har nemlig ikke givet min søn gummistøvler på 

Han kunne simpelhen ikke passe dem mere! (Han sprang lige 2 sko-str over).. 

Men de voksne holder øje med ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

En hel dag i så voldsom regn? Nej det ville jeg heller ikke have det godt med.. Så kommer, den sjældne, pylremor også op i mig

Men mon ikke de tager hjem hvis børnene begynder at blive for kolde/våde

dejligt at jeg ikke er den eneste der har ondt af sit barn men det trøster mig lidt han han glædede sig så meget til turen  

nej de tager ikke hjem, Læren har tilmed sagt til dem at de ikke Måtte holde fri pga det bliver voldsomt regn. 

synes sgu det er lidt dårligt, men håber nu de får en dejlig tur alligevel..

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Min søn er selv på tur med hans klasse idag (0.klasse). 

De er på Krabbejagt ved havnen .. Hele dagen! 

Men det er bare på med det rigtige tøj.. Børn skal nok finde glæde i at hygge det dårlige vejr 

Jeg har da osse selv dårlig samvittighed.. Jeg har nemlig ikke givet min søn gummistøvler på 

Han kunne simpelhen ikke passe dem mere! (Han sprang lige 2 sko-str over).. 

Men de voksne holder øje med ham 

ja det er ikke så sjovt, men vi må håbe vores børn får en dejlig dag alligevel  

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

Synes simpelthen mødre i dag er for pyldrede og tror dine hormoner forstærker det hele..

Ved det lyder hårdt..

Men nu er jeg pædagog.. og det et ikke sjovt lige i starten eller aller sidst på dagen men det er da de fedeste ture man kan komme på.. og møgbeskidte unger med hjem... kunne forstå hvis vi snakkede om vuggestuebørn men gør vi jo ikke.

Alle indtryk er anderledes i regnvejr..

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Synes simpelthen mødre i dag er for pyldrede og tror dine hormoner forstærker det hele..

Ved det lyder hårdt..

Men nu er jeg pædagog.. og det et ikke sjovt lige i starten eller aller sidst på dagen men det er da de fedeste ture man kan komme på.. og møgbeskidte unger med hjem... kunne forstå hvis vi snakkede om vuggestuebørn men gør vi jo ikke.

Alle indtryk er anderledes i regnvejr..

hvorfor er det værre for vuggestue børn end børn i 0.klasse ? jeg synes det er præsis det samme. 

Anmeld

13. juni 2013

MorDk

Anonym skriver:

hvorfor er det værre for vuggestue børn end børn i 0.klasse ? jeg synes det er præsis det samme. 

Der er der foreskel på et vuggestuebarn og et børnehaveklasse barn ligemeget hvordan vi vender og drejer den

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Der er der foreskel på et vuggestuebarn og et børnehaveklasse barn ligemeget hvordan vi vender og drejer den

ja det er der, Men jeg spørg om hvorfor det er værre for et vuggestuebarn? 

jeg synes da det vil være lige synd for mit barn på 1½ år , som jeg synes det er synd for mit barn på 6 år at de ska sidde i en våd strand uden læ, og spise våde madder til frokost i gennemblødt tøj-- 

der kan jeg ikke se forskellen. 

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

nej små børn bliver hurtigere trætte og kan ikke altid abstrahere fra at de bliver våde... de kan ikke forstå det..

det kan børn på 7

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

ja det er der, Men jeg spørg om hvorfor det er værre for et vuggestuebarn? 

jeg synes da det vil være lige synd for mit barn på 1½ år , som jeg synes det er synd for mit barn på 6 år at de ska sidde i en våd strand uden læ, og spise våde madder til frokost i gennemblødt tøj-- 

der kan jeg ikke se forskellen. 

så der er iiiiingen træer eller buske i nærheden???

men nu regner det jo heller ikke konstant... bare fordi det gjorde det fra morgenstunden af

Anmeld

13. juni 2013

Swerg

Hvis du fortsat ønsker at være anonym, så pas på med at trykke "synes godt om" Kan godt forstå dine bekymringer , når der intet læ er. Og vejrudsigten ser heller ikke ud sindet klare op. Så jeg havde nok valgt at aflyse når destinationen gik til et sted uden læ. Jeg har sendt min egen dreng afsted på bondegårdstur idag Håber at din søn har en masse gode oplevelser at fortælle dig når han kommer hjem ! Hav evt. nybagte boller, kakao og levende lys klar når han kommer hjem, så vil han HELT sikkert huske den dag idag som noget rigtig positivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.