Ved ikke om det er hormoner, men jeg tudbrøler Lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

MorDk

Anonym skriver:

ja det er der, Men jeg spørg om hvorfor det er værre for et vuggestuebarn? 

jeg synes da det vil være lige synd for mit barn på 1½ år , som jeg synes det er synd for mit barn på 6 år at de ska sidde i en våd strand uden læ, og spise våde madder til frokost i gennemblødt tøj-- 

der kan jeg ikke se forskellen. 

Selvfølgelig hvis man ser det på den måde du gør så ja så er det lige så "synd" ...

Men igen så bunder det ud i at DU har et problem med det. Jeg er sikker på de fleste børn hygger sig på sådan en tur. At man ikke selv sys det er fedt skal jo ikke "smitte af" på ungerne. Børn er som udgangspunkt ligeglade med om det regner eller sneer.

Vuggestuebørn har bare ikke de samme "udfoldelsesmuligheder" som børnehaveklassebørn. De kan ikke være ude en hele dag. Mange skal sove lur osv. Der er foreskel. Det siger du også selv  Men hvis man sys det er synd at sende sine børn på regnvejrstur ja... så er det synd om de er 2 år eller 10 år. Enig. Men jeg deler ikke din holdning. Min søn ville elsker at komme ud. Og det er i ALT slags vejr. Hvis jeg viste ham at jeg sys det var "røv og nøgler" så ville der gå 2 splitsekunder... så ville han også sys det var noget møg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Maja88

men det er jo ikke synd for vores børn de bliver våde eller andet.. det er stadig lunt udenfor...Hvorfor synes du det er synd for ham???

det er ligesom de også er ude om vinteren medmindre det selvfølgelig fryser -30.. men det handler jo alt sammen om den rette påklædning..

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

så der er iiiiingen træer eller buske i nærheden???

men nu regner det jo heller ikke konstant... bare fordi det gjorde det fra morgenstunden af

hvad vil du bruge træer og buske til idag ?  

og lad nu være med at dreje debatten hen på noget den ikke er. 

jeg skriver bare jeg var ked af min søn skulle afsted idag, og at der sikkert også er en masse hormoner indblandet. 

måske jeg bare havde brug for '' trøst'' og ikke barnelige og dumme kommentarer om hvor vidt der er buske og træer! 

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

men det er jo ikke synd for vores børn de bliver våde eller andet.. det er stadig lunt udenfor...Hvorfor synes du det er synd for ham???

det er ligesom de også er ude om vinteren medmindre det selvfølgelig fryser -30.. men det handler jo alt sammen om den rette påklædning..

jeg tror bare det er tanken om, at hvis han bliver helt gennemblødt, og begynder at fryse,  og så skal de sidde for åben himmel og spise våde rugbrødsmadder. 

jeg synes ikke det er synd at de skulle ud idag hvis der dog bare var et tørt sted de lige kunne sunde sig over en lækker mad eller noget. 

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

jeg skriver bare jeg var ked af min søn skulle afsted idag, og at der sikkert også er en masse hormoner indblandet. 

måske jeg bare havde brug for '' trøst'' og ikke barnelige og dumme kommentarer om hvor vidt der er buske og træer! 

prøver bare at belyse for dig at de sikkert nok har muligheden for lidt læ hvis der ikke skulle give ophold i regnen...

så det må da være en trøst

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Selvfølgelig hvis man ser det på den måde du gør så ja så er det lige så "synd" ...

Men igen så bunder det ud i at DU har et problem med det. Jeg er sikker på de fleste børn hygger sig på sådan en tur. At man ikke selv sys det er fedt skal jo ikke "smitte af" på ungerne. Børn er som udgangspunkt ligeglade med om det regner eller sneer.

Vuggestuebørn har bare ikke de samme "udfoldelsesmuligheder" som børnehaveklassebørn. De kan ikke være ude en hele dag. Mange skal sove lur osv. Der er foreskel. Det siger du også selv  Men hvis man sys det er synd at sende sine børn på regnvejrstur ja... så er det synd om de er 2 år eller 10 år. Enig. Men jeg deler ikke din holdning. Min søn ville elsker at komme ud. Og det er i ALT slags vejr. Hvis jeg viste ham at jeg sys det var "røv og nøgler" så ville der gå 2 splitsekunder... så ville han også sys det var noget møg

præsis, deler samme holdning som dig... 

og min søn elsker selv at være ude i alt slags vejr, jeg tror bare det er tanken om at de ikke har læ nogen steder... 

og her hvor jeg bor der regner det altså sindsygt meget! på vestsjælland. uden nogen stop. 

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

jeg tror bare det er tanken om, at hvis han bliver helt gennemblødt, og begynder at fryse,  og så skal de sidde for åben himmel og spise våde rugbrødsmadder. 

jeg synes ikke det er synd at de skulle ud idag hvis der dog bare var et tørt sted de lige kunne sunde sig over en lækker mad eller noget. 

men tror ikke de begynder at fryse.. det er jo ikke koldt...

du skal huske på han er 7 år og ikke noget lille barn mere.. nogen gange må man som mor slippe ens bekymringer..

Anmeld

13. juni 2013

MorDk

Anonym skriver:

Træk vejret og trøst dig med at det er dine hormoner der spiller dig et pus. Sys nemlig ikke der er nogen her i debatten der er "barnlige"...

God dag til dig... og håber ikke du får en alt for våd og forkølet dreng hjem. Men se på den lyse side... hvis han har haft det sjovt og skønt... så er det vel det hele "vejr" (Værd)!

Anmeld

13. juni 2013

MorDk

Anonym skriver:

præsis, deler samme holdning som dig... 

og min søn elsker selv at være ude i alt slags vejr, jeg tror bare det er tanken om at de ikke har læ nogen steder... 

og her hvor jeg bor der regner det altså sindsygt meget! på vestsjælland. uden nogen stop. 

Det er OK at bekymre sig når man er MOR! Det høre til *S*

Det skal nok gå altsammen. Lad os håber De får en god tur

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

men tror ikke de begynder at fryse.. det er jo ikke koldt...

du skal huske på han er 7 år og ikke noget lille barn mere.. nogen gange må man som mor slippe ens bekymringer..

nej min søn er 6 år , og du ved da ikke om det bliver koldt for dem, ( ikke negativt ment ) men helt ærligt, da jeg kom hjem efter jeg havde afleveret min søn var jeg osgå gennemblødt og jeg begyndte da at fryse fordi mit tøj var så vådt... det skal du da heller ikke komme og sige at du ikke gør ? det gør næsten alle da når man bliver gennemblødt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.