Anonym skriver:
ja det er der, Men jeg spørg om hvorfor det er værre for et vuggestuebarn?
jeg synes da det vil være lige synd for mit barn på 1½ år , som jeg synes det er synd for mit barn på 6 år at de ska sidde i en våd strand uden læ, og spise våde madder til frokost i gennemblødt tøj--
der kan jeg ikke se forskellen.
Selvfølgelig hvis man ser det på den måde du gør så ja så er det lige så "synd" ...
Men igen så bunder det ud i at DU har et problem med det. Jeg er sikker på de fleste børn hygger sig på sådan en tur. At man ikke selv sys det er fedt skal jo ikke "smitte af" på ungerne. Børn er som udgangspunkt ligeglade med om det regner eller sneer.
Vuggestuebørn har bare ikke de samme "udfoldelsesmuligheder" som børnehaveklassebørn. De kan ikke være ude en hele dag. Mange skal sove lur osv. Der er foreskel. Det siger du også selv
Men hvis man sys det er synd at sende sine børn på regnvejrstur ja... så er det synd om de er 2 år eller 10 år. Enig. Men jeg deler ikke din holdning. Min søn ville elsker at komme ud. Og det er i ALT slags vejr. Hvis jeg viste ham at jeg sys det var "røv og nøgler" så ville der gå 2 splitsekunder... så ville han også sys det var noget møg 
Anmeld