Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emmagirl skriver: Ejj, hvor er den sød!!! Har du selv lavet den eller hvor har du købt den?
Ejj, hvor er den sød!!! Har du selv lavet den eller hvor har du købt den?
Jeg har købt den af en på facebook Den var mega billig. Skal jeg se om jeg kan finde et link?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
christina92 skriver: Jeg har købt den af en på facebook Den var mega billig. Skal jeg se om jeg kan finde et link?
Ja det må du rigtig gerne!
emmagirl skriver: Ja det må du rigtig gerne!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151548568339777&set=oa.366293173465625&type=3&theater
christina92 skriver: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151548568339777&set=oa.366293173465625&type=3&theater
Linket virker desværre ikke.. Hvad hedder gruppen? Eller damen?
banana3 skriver: Ja, som overskriften lyder Jeg ville egentlig helst lave en selv, men det lader ikke til at tiden er til det. Jeg får det ihvertfald ikke gjort.. Elsker ellers når det er hjemmelavet Meeeen det kan det hele jo heller ikke være
Ja, som overskriften lyder Jeg ville egentlig helst lave en selv, men det lader ikke til at tiden er til det. Jeg får det ihvertfald ikke gjort.. Elsker ellers når det er hjemmelavet Meeeen det kan det hele jo heller ikke være
Vi har købt/fået de her istedet for barnevognskæder EEEELSKER dem! Lillemanden er vild med dem OG stort plus at de kan tages af og på og sidde fast på ALT fra barnevogn, tremmeseng,aoutostol osv osv..begge er fra Tiny Love.
emmagirl skriver: Linket virker desværre ikke.. Hvad hedder gruppen? Eller damen?
Øv Gruppen hedder tøj til småfolk og hun hedder Nanna Julie Andersen.
Super service og hun laver nogle vildt lækre ting!
M (: skriver: Hvor er de bare søde!
Hvor er de bare søde!
Tauf skriver: Det går desværre ikke så godt med at lave dem sådan der kan komme fyld i. Men har lavet den her. Der kan nemt komme flere til at sætte på fluenettet
Det går desværre ikke så godt med at lave dem sådan der kan komme fyld i. Men har lavet den her. Der kan nemt komme flere til at sætte på fluenettet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128