Må jeg se din barnevognskæde?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.928 visninger
40 svar
23 synes godt om
12. juni 2013

banana3

Ja, som overskriften lyder Jeg ville egentlig helst lave en selv, men det lader ikke til at tiden er til det. Jeg får det ihvertfald ikke gjort.. Elsker ellers når det er hjemmelavet Meeeen det kan det hele jo heller ikke være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

MyLove E

banana3 skriver:

Ja, som overskriften lyder Jeg ville egentlig helst lave en selv, men det lader ikke til at tiden er til det. Jeg får det ihvertfald ikke gjort.. Elsker ellers når det er hjemmelavet Meeeen det kan det hele jo heller ikke være

Jeg har ikke nogen endnu. MEN i mit hovede er jeg ved at lave en med trator:-D:-D:-D Vi gerne lave en til dig:-D:-D

Anmeld

12. juni 2013

banana3

Tauf skriver:

Jeg har ikke nogen endnu. MEN i mit hovede er jeg ved at lave en med trator:-D:-D:-D Vi gerne lave en til dig:-D:-D

Hvor er det sødt af dig! Jeg synes man kan få SÅ mange fine hæklede og med træperler, men det er lige det der med at få tid til det, og få de gode idéer :-)

Anmeld

12. juni 2013

MyLove E

banana3 skriver:

Hvor er det sødt af dig! Jeg synes man kan få SÅ mange fine hæklede og med træperler, men det er lige det der med at få tid til det, og få de gode idéer :-)

Måske bliver den lavet her i min ferie. Men pt er min hækle pind væk.. Men finder nok snart en ny.. så går jeg i gang:-D

Anmeld

12. juni 2013

JulieE

Nu er mine børn så store at de ikke briger barnevogn mere, men jeg har lavet denne til min lille nevø 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2013

Nettemor

Nu er mine børn så store at de ikke briger barnevogn mere, men jeg har lavet denne til min lille nevø 

Har du glemt billedet søde Julie?  

Ups den kom der Det var bare mig der var for hurtig

Anmeld

12. juni 2013

JulieE

Nettemor skriver:

Har du glemt billedet søde Julie?

Jep... fingrene var hurtigere end fingerene...men det burde være der nu...? 

Anmeld

12. juni 2013

Nettemor

JulieE skriver:

Jep... fingrene var hurtigere end fingerene...men det burde være der nu...? 

Du var hurtigere end mig Jeg har rettet det jeg skrev Kunne nemlig se at jeg var alt for hurtig.. (så oplevede vi også det )

Anmeld

12. juni 2013

lycly

Vi har en med 3 hæklede ugler og så perler imellem. Lavet af en pige på facebook - hun er super dygtig og hækler alt muligt forskelligt og lige i de farver man ønsker

Anmeld

12. juni 2013

JulieE

Nettemor skriver:

Du var hurtigere end mig Jeg har rettet det jeg skrev Kunne nemlig se at jeg var alt for hurtig.. (så oplevede vi også det )

He he... Jeg havde faktisk trykket send, inde jeg opdagede at jeg ikke havde vedhæftet billedet. Heldigvis kan man jo redigere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.