Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JulieE skriver: Nu er mine børn så store at de ikke briger barnevogn mere, men jeg har lavet denne til min lille nevø
Nu er mine børn så store at de ikke briger barnevogn mere, men jeg har lavet denne til min lille nevø
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LuLy skriver: Vi har en med 3 hæklede ugler og så perler imellem. Lavet af en pige på facebook - hun er super dygtig og hækler alt muligt forskelligt og lige i de farver man ønsker
Vi har en med 3 hæklede ugler og så perler imellem. Lavet af en pige på facebook - hun er super dygtig og hækler alt muligt forskelligt og lige i de farver man ønsker
JulieE skriver: He he... Jeg havde faktisk trykket send, inde jeg opdagede at jeg ikke havde vedhæftet billedet. Heldigvis kan man jo redigere
He he... Jeg havde faktisk trykket send, inde jeg opdagede at jeg ikke havde vedhæftet billedet. Heldigvis kan man jo redigere
banana3 skriver: Neeeej hvor er den flot!! :-)
Neeeej hvor er den flot!! :-)
Tak
banana3 skriver: Hvad hedder hun, og hvad koster de ?? :-)
Hvad hedder hun, og hvad koster de ?? :-)
LuLy skriver: 200 inkl forsendelse mener jeg at jeg gav Hun har en side/gruppe der hedder Sonneby' s nørklerier
200 inkl forsendelse mener jeg at jeg gav Hun har en side/gruppe der hedder Sonneby' s nørklerier
banana3 skriver: Hvor er det sødt af dig! Jeg synes man kan få SÅ mange fine hæklede og med træperler, men det er lige det der med at få tid til det, og få de gode idéer :-)
Hvor er det sødt af dig! Jeg synes man kan få SÅ mange fine hæklede og med træperler, men det er lige det der med at få tid til det, og få de gode idéer :-)
Tauf skriver: Jeg har fundet den igen:-D:-D:-D:-D Starter i morgen:-D:-D
Jeg har fundet den igen:-D:-D:-D:-D Starter i morgen:-D:-D
Tauf skriver: Jeg har ikke nogen endnu. MEN i mit hovede er jeg ved at lave en med trator:-D:-D:-D Vi gerne lave en til dig:-D:-D
Jeg har ikke nogen endnu. MEN i mit hovede er jeg ved at lave en med trator:-D:-D:-D Vi gerne lave en til dig:-D:-D
Når du har lavet en med traktor vil jeg gerne se den og måske også købe:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128