Hvad synes i om piercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

L&V

Månsson skriver:

Jeg vil godt melde mig ind i maude klubben så.. Alt eft

Alt efter hvor den sidder syntes jeg den sender et signal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

StudPsyk

VråJepsen skriver:

Så fordi man har en tungepiercing kan man ikke være moden og ansvarlig? Så Brann bare billig og uansvarlig... 

Jeg tør vove påstå at ingen ville vide at jeg har en tungepiercing - ud over kæresten og de nærmeste som har fået det af vide.. 

jeg går ikke og stikker tunge ud af munden og reklamere med det.. 

Jeg har haft næse og labret, de er dog pillet ud. Men har da stadig tungen og navlen.. 

Jeg tror ikke folk mener at man så ikke kan være moden og ansvarlig, jeg tror de taler om hvad det udstråler - og der er jo forskel på de ting Fx har jeg det nok også med at udstråle sjuskemor med min manglende modesans og typisk rodede hår, men jeg er nu en ganske velorganiseret mor alligevel.. Hvis du forstår hvad jeg mener?

Anmeld

12. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Janne T. skriver:

Jeg tror ikke folk mener at man så ikke kan være moden og ansvarlig, jeg tror de taler om hvad det udstråler - og der er jo forskel på de ting Fx har jeg det nok også med at udstråle sjuskemor med min manglende modesans og typisk rodede hår, men jeg er nu en ganske velorganiseret mor alligevel.. Hvis du forstår hvad jeg mener?

Forstår godt hvad du mener, men det er vel folks fordomme, det viser da mere om dem.

synes på ingen måde man kan stemple folk ud fra en piercing, så man heller ikke ansvarlig og moden fordi man har tusser? 

det var da noget fis. hvis man leger med sine piercinger og tager dem ud af munden og køre den rundt, så kan jeg forstå det. Men hvis du har en som folk ikke ligger mærke til med mindre de ved det. Synes jeg det noget fis at man udstråler umodenhed..

Anmeld

12. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Pædagogen i min drengs vuggestue har piercinger og en meget anderledes tøjstil. Synes det klæder hende og hun kan bærer det, trods hun er en voksen dame 

jeg synes ikke piercinger i sig selv signalerer lav social status. Det er hele pakken. Hvor sidder de, tøjstilen osv. der gør at jeg nogle gange synes det signalerer en bestemt status. det samme gælder ved tatoveringer. Men prøver dog på ikke at dømme udfra mine forforståelser, for uanset status er alle mennesker unikke 

Anmeld

12. juni 2013

StudPsyk

VråJepsen skriver:

Forstår godt hvad du mener, men det er vel folks fordomme, det viser da mere om dem.

synes på ingen måde man kan stemple folk ud fra en piercing, så man heller ikke ansvarlig og moden fordi man har tusser? 

det var da noget fis. hvis man leger med sine piercinger og tager dem ud af munden og køre den rundt, så kan jeg forstå det. Men hvis du har en som folk ikke ligger mærke til med mindre de ved det. Synes jeg det noget fis at man udstråler umodenhed..

Jamen du har d fuldstændig ret, og jeg indrømmer blankt, at jeg er fejlbarlig fordomsfuld lige på det punkt

Anmeld

12. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej piger

Hvad synes i om piercing ved læben som Madonna.. Og næsepiercing?

da jeg var 16 synes jeg det var pænt, og fik også både en madonna og en næstepiercing, jeg blev så gravid og tog dem begge ud, hvilket resultere i at jeg faktisk har hullerne endnu, de vil uanset hvad jeg gør bare ikke gro sammen.

jeg synes ikke det er pænt med piercinger mere, men er jo self smag og behag

Anmeld

13. juni 2013

grinny

Jeg vil ikke sige at jeg dømmer personer der har piercinger, har selv 2 veninder med metal og blæk over alt  

Men har aldrig synes at hverken piercinger eller tatoveringer har været kønt og aldrig noget jeg selv vil få lavet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.