Hvad synes i om piercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

Faith

Da jeg var yngre var jeg piercet i næsen, navlen og brystvorten. Alle 3 er taget ud nu. Synes ikke det passer til en gammel kone med 3 børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Christina74

tja. . . .  dur ikke til næse piercinger men en labret er helt fin.

Jeg har jo også en på mit profil billed, men har lige fjernet den da jeg ''legede'' for meget med den og det ser dumt ud ;-)

Anmeld

12. juni 2013

Albertsen92

Anonym skriver:

Hej piger

Hvad synes i om piercing ved læben som Madonna.. Og næsepiercing?

Bryder mig ikke om piercinger i ansigtet

Anmeld

12. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Mit eneste råd det er:

Overvej om du får den et sted hvor det ville se dumt ud efterfølgende med bruskstykke der kan hæve i varmen hvis den laves bare en lille smule forkert...

har selv problemet med mine øreflipper efter som barn (var 7 første gang, 12 næste, og 17 sidste gang) at få lavet huller i ørene til alm små sticks...

Idag har jeg 2 sorte markeringer der ind imellem overflyder med stinkende hvidt snask da mine talkknopper stadig producerer talk og det ligger så i "hullet" og ender med at flyde over det stinker altså virkelig rigtig slemt når det kommer ud...

har også dage hvor jeg decideret har ondt og det trykket i øreflippen, og dage hvor min øreflip ud af det blå bare brænder og er knaldrød...

Jeg har ikke brugt øreringe i de sidste 8 år så det er altså ikke fordi der sidder noget jeg ikke kan tåle...

De er desværre blot lavet forkert så mine øreflipper for altid vil være en gene i perioder for mig...

Så overvej at bruge nogle ekstra penge hvis I endelig får tingene lavet så det bliver gjort ordentligt.. sørg for selv at læse op på det inden I får det gjort så I er med på risikoerne for hvad der kan gå galt og hurtigt selv kan fange problemer i opløbet...

Første gang jeg fik mine lavet voksede der sårskorpe over øreringene så meget at min mor måtte stå og skrabe hul med sine lange negle for at fjerne det og fjerne betændelsen inden under... der var det oven i købet gjort i en smykkebutik med personale der havde fået kurser i at bruge "skyderen" som det var dengang...

Anmeld

12. juni 2013

Muffinmus

Jeg synes det er en ti g der hører til ungdommen
For folk der liiiige skal prøve at lave et statement. Virker bare ikke helt efter hensigten. Og kønt?? Tja, ikke rigtigt, bare en del af det samfund vi lever i lige nu.
Havde selv i navlen og i tungen. Dn i tungen røg ud lige inden jeg fyldte 30 fordi det bare ikke hører til mere derefter synes jeg. Vil gerne anses som en voksen ansvarlig mor, og det signal sender man desværre ikke med krydderen fyldt med metal.
Tattoo er anderledes i og med de ofte kan skjules hvis man vil, mange er smukke billeder . Men ja, det er nok en smagssag, jeg kan ikke lide den ved læben, synes det er grimt og på afstand ligner det folk render ud t med forkølelsessår..føj

Anmeld

12. juni 2013

Kløver

Bryder mig ikke om det, især ikke Madonna piercingen, den i næsen kan klø enkelte, men ellers synes jeg absolut ikke det er pænt, men er jo bare min mening

Anmeld

12. juni 2013

Loa

Enig med flere andre.

Det kan se cool ud på unge mennesker men når man bliver lidt ældre så ser det bare kikset ud....

Jeg har selv haft i tungen og en i brystet og nu når jeg ser voksne mennesker med piercing i tungen (eller andre synlige steder) tænker jeg bare "oh my god"
Det signalerer bare ikke modenhed og voksen i min verden....

Anmeld

12. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Så fordi man har en tungepiercing kan man ikke være moden og ansvarlig? Så er man bare billig og uansvarlig... 

Jeg tør vove påstå at ingen ville vide at jeg har en tungepiercing - ud over kæresten og de nærmeste som har fået det af vide.. 

jeg går ikke og stikker tunge ud af munden og reklamere med det.. 

Jeg har haft næse og labret, de er dog pillet ud. Men har da stadig tungen og navlen.. 

Anmeld

12. juni 2013

L&V

Frk. Himmelblå skriver:

Synes det signalerer efterskole.. Og hvis på ældre personer: Lav social status.

Kald mig bare Maude Varnæs!

Jeg vil godt melde mig ind i maude klubben så.. Alt eft

Anmeld

12. juni 2013

StudPsyk

Jeg er enig med Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.