Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Mit eneste råd det er:
Overvej om du får den et sted hvor det ville se dumt ud efterfølgende med bruskstykke der kan hæve i varmen hvis den laves bare en lille smule forkert...
har selv problemet med mine øreflipper efter som barn (var 7 første gang, 12 næste, og 17 sidste gang) at få lavet huller i ørene til alm små sticks...
Idag har jeg 2 sorte markeringer der ind imellem overflyder med stinkende hvidt snask da mine talkknopper stadig producerer talk og det ligger så i "hullet" og ender med at flyde over det stinker altså virkelig rigtig slemt når det kommer ud...
har også dage hvor jeg decideret har ondt og det trykket i øreflippen, og dage hvor min øreflip ud af det blå bare brænder og er knaldrød...
Jeg har ikke brugt øreringe i de sidste 8 år så det er altså ikke fordi der sidder noget jeg ikke kan tåle...
De er desværre blot lavet forkert så mine øreflipper for altid vil være en gene i perioder for mig...
Så overvej at bruge nogle ekstra penge hvis I endelig får tingene lavet så det bliver gjort ordentligt.. sørg for selv at læse op på det inden I får det gjort så I er med på risikoerne for hvad der kan gå galt og hurtigt selv kan fange problemer i opløbet...
Første gang jeg fik mine lavet voksede der sårskorpe over øreringene så meget at min mor måtte stå og skrabe hul med sine lange negle for at fjerne det og fjerne betændelsen inden under... der var det oven i købet gjort i en smykkebutik med personale der havde fået kurser i at bruge "skyderen" som det var dengang...
Anmeld