Hvad synes i om piercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.282 visninger
26 svar
32 synes godt om
12. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Hvad synes i om piercing ved læben som Madonna.. Og næsepiercing?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Kloster

Anonym skriver:

Hej piger

For mig hører det til ungdommen. Flot til unge mennesker, men kikset til voksne mennesker der vil udstråle modenhed og respekt. Bare min mening :-)

Anmeld

12. juni 2013

CroQuis

Har aldrig brudt mig specielt meget om madonnaen. Synes det ligner en forvokset vorte

Men næsepiercing er meget afhængig af personen der bærer den. Har både set folk hvor det klæder og ikke klæder dem med en næsepiercing 

Anmeld

12. juni 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg synes det er fedt til unge kvinder. Har selv en under læben  

Anmeld

12. juni 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej piger

Synes det signalerer efterskole.. Og hvis på ældre personer: Lav social status.

Kald mig bare Maude Varnæs!

Anmeld

12. juni 2013

C-Dog

Jeg havde en tungepiercing i de unge dage, men nu hvor jeg er en voksen kvinde i tyverne, så er det ikke DET signal jeg ønsker at sende til omverdnen. Men det var da klart blæret da jeg var 15. Nu synes jeg det er vulgært og 'lav status' agtigt. Men igen, det er jo bare min personlige mening.

Anmeld

12. juni 2013

Ciss

Jeg synes, det ser vanvittig ubehageligt ud i læberne, men det er ikke noget, jeg bliver forarget over.

I næsen er det mere anonymt og lidt i kategori med piercing i f eks ørene. I hvert fald i mine øjne.

Anmeld

12. juni 2013

Dinna88

Madonna er for mig et trampstamp.

Næsen er fin, men man skal have næsen til det, og det skal ikke være en ring. Eller - meget få personer kan bære en ring

Jeg har min elskede stav i læben, og den synes jeg er meget diskret. Og en meget stor del af mig - den forsvinder ikke lige nu Heller ikke som jeg bliver ældre.

Anmeld

12. juni 2013

B&J

min mening er det er noget man bestemmer selv, kan man lig det eller kan man ikke

jeg elsker min piercing i tungen og piller den altså ikke ud for syntes ikke jeg er for gammel til den, den er en del af mig lige som dem der vil have den 100 andre steder, om det er en der har kæmpe ringe i ørne læberne osv ja så er det personens egen valg og syntes det er flot

Anmeld

12. juni 2013

wamse

Jeg tænker, at det intet siger om personen, men mere om mig som tolker det 

Jeg kan li' mange former for kropsudsmykninger, og forsøger ikke at lade folks udseende være af betydning, for den person de er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.