Vådservietter - ven eller fjende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2009

Nanna1985

Har altid brugt vådservietter når vi er ude.. Fik anbefalet dem fra Netto de hedder BABY Ò Der er intet i dem og vi har aldrig haft problemer med dem..

Herhjemme bruger vi skumgummiklude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

Sabina & Simone

Betina88 skriver:

Jeg synes det er en god tråd , det her .. Så ka' jeg også få lidt info , hva' der er bedst at bruge til babier .,.

Men jeg regner også med at købe skumklude ..

Er da glad for at der er nogen der får noget ud af mine indlæg...

Anmeld

7. juli 2009

saxa

Sabina84 skriver:

Kender I det...
Man har været ude og har derfor i stedet for vaskeklude brugt de fantastiske vådservietter... Bare fordi det er nemmere og mere praktisk med sådan en pakke i pusletasken...
Når man så kommer hjem og skal skifte ble igen, så ser den lille rumpe ud som om den er blevet tortureret med et stykke sandpapir... Rød og rigtig øm...
Alle dage har det kunnet få mig til at krumme tæer når man lige skulle skifte en af venindernes unger, når man er kommet hjem fra en tur i gågaden eller noget og det så er det syn der har mødt en når man har åbnet bleen... Har sågar et familiemedlem hvis søn aldrig blev vasket med andet... Og mener ALDRIG... Bad, creme og den slags var da unødvendigt for vådservietterne havde da det hele... Uhh, de små hår rejser sig helt ved tanken...

Så derfor havde jeg bestemt at mine børn aldrig skulle bruge vådservietter...
Da så Simone kom til verden, holdt jeg på mit ang de servietter... Men havde dog alligevel en pakke med mig bare i tilfælde af at det ikke var til at komme til en vandhane... Og kom selvfølgelig til at bruge dem alligevel...
Fik en pakke af min mands faster og må sige at de er helt fantastiske... Der er ingen røde numser bagefter... tværtimod... Numsen er blød og dejlig...
Derfor synes jeg lige jeg vil dele mit fund med jer...

Bruger selv den grønne... Er ikke den store økologi fanatiker, men de her er lavet af økologisk dyrket bambus og de er bestemt at anbefale... De har også både Svane og astma-allergi mærkerne, så synes de er værd at prøve...

Lige lidt herfra...
Knus Sabina - som alligevel blev lidt fan af vådservietter...

Vi bruger også de grønne fra SmartKids.. Og de er bare super.. Vi varierer så lidt imellem dem og Neutral's vådservietter.. Alt efter hvilke af dem vi kan få på tilbud..  Og vi rydder næsten hylden for dem, hvis de er på tilbud..
Dog bruger vi ligeså ofte skumklude...

Anmeld

7. juli 2009

JustAnotherName

Herhjemme pusler vi på overetagen og har badeværelse nedenunder. Så vi bruger vådservietter. INGEN af mine piger har fået røde numser af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.