Vådservietter - ven eller fjende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.002 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

Sabina & Simone

Kender I det...
Man har været ude og har derfor i stedet for vaskeklude brugt de fantastiske vådservietter... Bare fordi det er nemmere og mere praktisk med sådan en pakke i pusletasken...
Når man så kommer hjem og skal skifte ble igen, så ser den lille rumpe ud som om den er blevet tortureret med et stykke sandpapir... Rød og rigtig øm...
Alle dage har det kunnet få mig til at krumme tæer når man lige skulle skifte en af venindernes unger, når man er kommet hjem fra en tur i gågaden eller noget og det så er det syn der har mødt en når man har åbnet bleen... Har sågar et familiemedlem hvis søn aldrig blev vasket med andet... Og mener ALDRIG... Bad, creme og den slags var da unødvendigt for vådservietterne havde da det hele... Uhh, de små hår rejser sig helt ved tanken...

Så derfor havde jeg bestemt at mine børn aldrig skulle bruge vådservietter...
Da så Simone kom til verden, holdt jeg på mit ang de servietter... Men havde dog alligevel en pakke med mig bare i tilfælde af at det ikke var til at komme til en vandhane... Og kom selvfølgelig til at bruge dem alligevel...
Fik en pakke af min mands faster og må sige at de er helt fantastiske... Der er ingen røde numser bagefter... tværtimod... Numsen er blød og dejlig...
Derfor synes jeg lige jeg vil dele mit fund med jer...

Bruger selv den grønne... Er ikke den store økologi fanatiker, men de her er lavet af økologisk dyrket bambus og de er bestemt at anbefale... De har også både Svane og astma-allergi mærkerne, så synes de er værd at prøve...

Lige lidt herfra...
Knus Sabina - som alligevel blev lidt fan af vådservietter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

Henriette72

Det er jeg også Da Selma var nyfødt, brugte "vi" skumklude klippet over til 4... man er vel økonomisk. Min mand syntes at vi skulle bruge dem, for det var billigst. Ja men nu var det heller ikk ham der, hver dag, skulle gå hele lejligheden igennem med vandfad og et barn der lugter. Så på et tidspunkt blev det nok! Jeg gad ikk mere og begyndte at købe vådservietter og det har hun ikk taget skade af!

Jeg kan ikk se hvad mærke det er på billedet, men jeg bruger Änglamark (når de er på tilbud) og ellers dem fra Netto. Der er intet i dem og har vundet "Bedst til test" og så koster de kun 19,-/pakke 

Anmeld

7. juli 2009

A.

vi bruger kun vådservietter og det har vi altid gjort

Anmeld

7. juli 2009

TbCp

Hvor får man fat i dem henne?
KAn de købes i en hvilken som helst forretning?

Anmeld

7. juli 2009

Tynen

I en istid som denne må jeg erklære mig som fan.
Dælme træls at strande i gågaden med en unge der er foret med is all over

Bruger dem dog ikke når vi skifter hende - Igen kun hvis vi er nede i byen og der ikke er vand i nærheden.

Anmeld

7. juli 2009

Lise

Har vådservietter i pusletasken, og skumklude derhjemme...

Anmeld

7. juli 2009

Vingummien

TbCp skriver:

De er super gode vi bruger dem i nødstilfælde og til hænder osv. vi køber dem i føtex. Er tit på tilbud

Anmeld

7. juli 2009

Sabina & Simone

Henriette72 skriver:

Det er jeg også Da Selma var nyfødt, brugte "vi" skumklude klippet over til 4... man er vel økonomisk. Min mand syntes at vi skulle bruge dem, for det var billigst. Ja men nu var det heller ikk ham der, hver dag, skulle gå hele lejligheden igennem med vandfad og et barn der lugter. Så på et tidspunkt blev det nok! Jeg gad ikk mere og begyndte at købe vådservietter og det har hun ikk taget skade af!

Jeg kan ikk se hvad mærke det er på billedet, men jeg bruger Änglamark (når de er på tilbud) og ellers dem fra Netto. Der er intet i dem og har vundet "Bedst til test" og så koster de kun 19,-/pakke 

Hat set dem fra Netto... Men er blevet bidt af de her... De hedder SmartKids fra et firma der hedder SmartCare...

Anmeld

7. juli 2009

Sabina & Simone

TbCp skriver:

De kan somme tider fåes i Netto... Ellers har de dem i A-Z og det er det samme som Bilka, så der må de også have dem... Men ellers står der på deres hjemmeside at Coop butikker forhandler dem... Jagtede rundt som sindsyg for at finde dem, da jeg havde brugt den første pakke...

Anmeld

7. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sabina84 skriver:

Kender I det...
Man har været ude og har derfor i stedet for vaskeklude brugt de fantastiske vådservietter... Bare fordi det er nemmere og mere praktisk med sådan en pakke i pusletasken...
Når man så kommer hjem og skal skifte ble igen, så ser den lille rumpe ud som om den er blevet tortureret med et stykke sandpapir... Rød og rigtig øm...
Alle dage har det kunnet få mig til at krumme tæer når man lige skulle skifte en af venindernes unger, når man er kommet hjem fra en tur i gågaden eller noget og det så er det syn der har mødt en når man har åbnet bleen... Har sågar et familiemedlem hvis søn aldrig blev vasket med andet... Og mener ALDRIG... Bad, creme og den slags var da unødvendigt for vådservietterne havde da det hele... Uhh, de små hår rejser sig helt ved tanken...

Så derfor havde jeg bestemt at mine børn aldrig skulle bruge vådservietter...
Da så Simone kom til verden, holdt jeg på mit ang de servietter... Men havde dog alligevel en pakke med mig bare i tilfælde af at det ikke var til at komme til en vandhane... Og kom selvfølgelig til at bruge dem alligevel...
Fik en pakke af min mands faster og må sige at de er helt fantastiske... Der er ingen røde numser bagefter... tværtimod... Numsen er blød og dejlig...
Derfor synes jeg lige jeg vil dele mit fund med jer...

Bruger selv den grønne... Er ikke den store økologi fanatiker, men de her er lavet af økologisk dyrket bambus og de er bestemt at anbefale... De har også både Svane og astma-allergi mærkerne, så synes de er værd at prøve...

Lige lidt herfra...
Knus Sabina - som alligevel blev lidt fan af vådservietter...

her bruger vi kun vådservietter, jeg var løbet tør den anden dag og brugte derfor engangs vaskeklude i to dage og han numse blev simpelthen så rød, så det gør jeg ikke igen.. så her er vi også stor fan af vådservietter... det er også nemt lige at snuppe sådan en når der bliver  spildt noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.