Vådservietter - ven eller fjende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2009

Sabina & Simone

suanne85 skriver:

De er super gode vi bruger dem i nødstilfælde og til hænder osv. vi køber dem i føtex. Er tit på tilbud

Ja de er nemlig... Har smidt alle de andre jeg har i en pose, for kommer ALDRIG til at bruge andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

Sabina & Simone

karina22 skriver:

her bruger vi kun vådservietter, jeg var løbet tør den anden dag og brugte derfor engangs vaskeklude i to dage og han numse blev simpelthen så rød, så det gør jeg ikke igen.. så her er vi også stor fan af vådservietter... det er også nemt lige at snuppe sådan en når der bliver  spildt noget..

Vil give dig helt ret i at de er meget nemmere at bruge...
Bruger som regel dem først, til at tage det værste og så en stofvaskeklud bagefter hvis det er bummelum... Ellers er det lige så tit at jeg bare tager en vådserviet og vasker med når hun bare har tisset... Men det er først efter jeg er begyndt at bruge dem her...

Anmeld

7. juli 2009

Vingummien

Sabina84 skriver:

Ja de er nemlig... Har smidt alle de andre jeg har i en pose, for kommer ALDRIG til at bruge andre...

Kan jeg godt forstå, nu kan emil ik tåle sådan noget overhovedt, så vi bruger dem kun i nødstilfælde på numsen.
El bruger vi dem til hænder og hans hoved

Anmeld

7. juli 2009

Mor.sander

Er stor fan af vådservietter og har altid brugt dem.. Men der har nu heller aldrig været problemer med rød og irriteret hud hos mine unger

Anmeld

7. juli 2009

Lone Jakobsen

jeg gør...lige som mange andre herinde.
jeg har engangs vaskeklude hjemme, og vaskeservietter i pusletasken.
jeg undgår så vidt muligt dem der indeholder parfume og lotion. men synes klart det er super nemt og et kæmpe hit, når man er på tur med en flok unger
bleskift bliver muligt overalt....selv på forsædet af en bil.

Anmeld

7. juli 2009

Betina88

Jeg synes det er en god tråd , det her .. Så ka' jeg også få lidt info , hva' der er bedst at bruge til babier .,.

Men jeg regner også med at købe skumklude ..

Anmeld

7. juli 2009

Rose

Skumklude hjemme og vaskeservietter ude.

Har som sådan ikke noget problem med vaskeservietter, men tænker at ligegyldig hvad de er mærket med af økologi, så må der være noget i som ikke er helt sundt, siden de kan holde sig fugtige i evigheder, uden at der sker noget ved det. Og ja, jeg har jo et valg ved at kunne bruge skumklude, så det gør jeg hjemme.

Anmeld

7. juli 2009

Balderson

Jeg bruger vådservietter i pusletasken, og skumklude derhjemme... Jeg bruger kun dem fra Derma eller de økologiske som du selv har anbefalet her ;0)

Min søn har aldrig fået rød numse af de 2 mærker... Jeg kommer aldrig til at bruge andre mærker end Derma eller de økologiske...

Anmeld

7. juli 2009

Ni-ko-li-ne

vi bruger kun skumklude... har haft vådservietter men kun til mine hænder hvis vi var ude...

jeg bryder mig ikke om at bruge dem og Nikoline´s numse gider godt skumklude :0)

Anmeld

7. juli 2009

Cris

Jeg kan ikke lide skumkluder. I Spanien har jeg aldrig set dem før... Jeg har set dem kun i DK og jeg troede, at det er fordi det var noget bedre end vådeservietter, som aldrig kom til Spanien. Men jeg kunne overhovedet ikke lide dem. De "smørrer" for meget og jeg har også den fornemmelse, at de virker som sandpapir. Og så skal man have vand ved puslebordet hele tiden og den skal smides ud og og og... Nej, jeg kunne ikke tåle tanken af bruge dem. Så i den pakke jeg havde købt en gang, blev der brugt 3 eller 4 stykker og så har jeg givet dem væk til nogle andre. Jeg bruger kun vådeservietter. Og hvis der er for meget bæ, så få numsen en hurtig tur i bruseren. Men jeg smører også tit numsem med olie og salve. Han fik aldrig rigtigt noget problem, kun da han fik tænder synes jeg, at det blev noget rød. Og nogle gange, vi jeg har været for langsamt til at skifte ham, fordi jeg ikke vidste, at han havde bonus i bleen, fik han også lidt rød numse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.