Nu må i lige sige jeres mening!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

l.kjoeller

Elias2010<3 skriver:

Jeg har en 33 timers arbejdsuge og arbejder 8 timer om dagen, hvilket  gør at jeg har mange fridage på en uge. 

Min nabo er hjemmegående og kan se direkte over til os. 

Den er sikker hver gang jeg er hjemme kommer hun over, eller råber ud af vinduet med en af disse sætninger; "har du fri idag?" "Pjækker du?" "skulle du ikke være på arbejde?" Eller "er du syg idag?"

Jeg syntes efterhånden at det tager overhånd og føler at hun snerre i mit privatliv.. Jeg er ikke skide gode venner med hende i forvejen.. Vi deler indkørsel sammen så hun kan se når min bil holder der og hun kan se alt jeg laver når jeg er i haven. Syntes det er MEGA ubehageligt.... Når jeg siger det til min kæreste mener han bare at jeg er psykotisk...... 

hvordan ville i ha det ? 

jeg havde sat hende på plads. ville også synes det var mega irriterende .

Sig du passer det du skal og hun skulle tage at gøre det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Mumto3

Jeg synes ikke der er nogen grund til at tale grimt til hende sådan som nogle foreslår. Det er bare at optrappe en konflikt. Jeg ville derimod fortælle hende ærligt: jeg bryder mig ikke om at du altid spørger mig om jeg har fri, er syg elle pjækker. Jeg vil gerne kunne komme og gå i mit eget hjem, uden at skulle stå dig til regnskab for hvorfor jhøjeksplosiv ud eller hvorfor jeg er hjemme.

- og så tror jeg faktisk at jeg ville overveje at spørge hende om hvorfor hun altid spørger dig? Og så ville jeg tænke over hendes svar. Hvis grunden er at det er hende måde at sige " Hej" på, så ville jeg forslå hende at hun bare kunne sig Hej. Hvis hund svare at hun bare er nysgerrig eller bare gerne vil vide det, så vil jeg fortælle hende ( igen!) at det bryder du dig ikke om, og næste gang hun spørger, så svare du bare tilbage med et " Hej med dig".

Anmeld

10. juni 2013

Mum33

Elias2010<3 skriver:

Det har hun bare fået af vide et par gange

Så er der ikke andet for, end at ignorere hende totalt.  - eller lave den bitchede og give hende tilbage af samme skuffe  Ville nok vælge 1. Løsning.

Anmeld

10. juni 2013

Faith

Jeg ville sige "Ja jeg har fri i dag, men det kommer jo egentlig ikke dig ved". Så må hun tygge lidt på den.

Hvis hun vælger at blive fornærmet, kan det jo være hun lader dig være i fred fremover

Anmeld

10. juni 2013

bøllen

Istedet for at svare ( som jeg kan læse du har prøvet optil glflere gange ) ville jeg måske gå i den anden grøft .

så næste gang hun siger det igen, så sig . Er der nogen specialt grund til du ønsker at vide det ?

måske det bare er hendes måde at prøve at komme i kontakt med dig på. Ikke at det ændre at de er pisse irriterende og langt over de grænser som er sjovt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.