Nu må i lige sige jeres mening!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.978 visninger
24 svar
19 synes godt om
10. juni 2013

Swerg

Jeg har en 33 timers arbejdsuge og arbejder 8 timer om dagen, hvilket  gør at jeg har mange fridage på en uge. 

Min nabo er hjemmegående og kan se direkte over til os. 

Den er sikker hver gang jeg er hjemme kommer hun over, eller råber ud af vinduet med en af disse sætninger; "har du fri idag?" "Pjækker du?" "skulle du ikke være på arbejde?" Eller "er du syg idag?"

Jeg syntes efterhånden at det tager overhånd og føler at hun snerre i mit privatliv.. Jeg er ikke skide gode venner med hende i forvejen.. Vi deler indkørsel sammen så hun kan se når min bil holder der og hun kan se alt jeg laver når jeg er i haven. Syntes det er MEGA ubehageligt.... Når jeg siger det til min kæreste mener han bare at jeg er psykotisk...... 

hvordan ville i ha det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Svenne

Ej øv, sådan en nabo ville jeg godt nok være ked af at have! Men det bestemmer man desværre ikke selv.

Hun burde da være fuldstændig ligelgad! Ellers kan hun da i det mindste tænke det i stedet for hele tiden at kommentere det.

Hjælper det ikke en gang for alle at fortælle hende, hvordan det hænger sammen? At du faktisk har et arbejde, men med mange fridage, fordi din arbejdstid er fordelt sådan?

Anmeld

10. juni 2013

Dot D

Undskyld sproget, men jeg ville bede hende om at lukke ædespalten...

Hun er da vist den sidste, der skal snakke, hvis hun er hjemme hver dag og ikke har noget at lave...

Hun kan selvfølgelig være oppe i den alder, hvor man ikke arbejder, men så må hun da få sig nogle interesser udover at være efter dig

Anmeld

10. juni 2013

Swerg

Dot D skriver:

Undskyld sproget, men jeg ville bede hende om at lukke ædespalten...

Hun er da vist den sidste, der skal snakke, hvis hun er hjemme hver dag og ikke har noget at lave...

Hun kan selvfølgelig være oppe i den alder, hvor man ikke arbejder, men så må hun da få sig nogle interesser udover at være efter dig

Hun er ikke oppe i årene, men går hjemme pga Noget psykisk på 4. år.. Er simpelthen så ked af at vores huse er så tætte..... 

Er glad for at jeg ikke er den eneste. 

Har ikke sagt noget til hende, blot svaret hende på spørgsmål.. men nu kan jeg godt se at det ikke er ok..

Anmeld

10. juni 2013

DianaRJS

Elias2010<3 skriver:

Jeg har en 33 timers arbejdsuge og arbejder 8 timer om dagen, hvilket  gør at jeg har mange fridage på en uge. 

Min nabo er hjemmegående og kan se direkte over til os. 

Den er sikker hver gang jeg er hjemme kommer hun over, eller råber ud af vinduet med en af disse sætninger; "har du fri idag?" "Pjækker du?" "skulle du ikke være på arbejde?" Eller "er du syg idag?"

Jeg syntes efterhånden at det tager overhånd og føler at hun snerre i mit privatliv.. Jeg er ikke skide gode venner med hende i forvejen.. Vi deler indkørsel sammen så hun kan se når min bil holder der og hun kan se alt jeg laver når jeg er i haven. Syntes det er MEGA ubehageligt.... Når jeg siger det til min kæreste mener han bare at jeg er psykotisk...... 

hvordan ville i ha det ? 

bare svar igen med "burde du ikk koncentrere dig om at finde et arbejde selv" ej ondt men ellers må i skaffe et hegn hvis det kan sættes op det er vældig effektivt her

Anmeld

10. juni 2013

Swerg

Svenne skriver:

Ej øv, sådan en nabo ville jeg godt nok være ked af at have! Men det bestemmer man desværre ikke selv.

Hun burde da være fuldstændig ligelgad! Ellers kan hun da i det mindste tænke det i stedet for hele tiden at kommentere det.

Hjælper det ikke en gang for alle at fortælle hende, hvordan det hænger sammen? At du faktisk har et arbejde, men med mange fridage, fordi din arbejdstid er fordelt sådan?

Jo jeg har prøvet. Hun ved også godt at jeg arbejder 33 timer .. 

Og ikke nok med det, så var hun i en periode ved at overtage min søn og være mor overfor ham. Der havde hun flere gange trådt over min grænse hvor jeg desværre brød fuldstændig ud, hidsede mig op og råbte og skreg. 

Ja vi var faktisk lige ved at komme op og slås. Det var sidste år.

og nå ja. Hun har også holdt mine to katte inde hos hende, så de troede de boede hos hende. Efter 6 måneder kom den ene tilbage, den anden ser vi sjældent.

Anmeld

10. juni 2013

Swerg

DianaRJS skriver:

bare svar igen med "burde du ikk koncentrere dig om at finde et arbejde selv" ej ondt men ellers må i skaffe et hegn hvis det kan sættes op det er vældig effektivt her

Det er MEGA svært. Det skulle ihvertfald være et højt hegn, for hun har trappe op til sit hus og det er rigtig højt .. Men ja jeg har tænkt tanken ..

Anmeld

10. juni 2013

Cbank

Kan sq godt følge dig. Fuldstændig belastende!! 

Kan du ikke finde på nogle spydige kommentarer at 'sende' retur. Eller måske bare kold og kynisk svarer det samme HVER gang. (Tænker hun da må blive træt at at få det samme svar hver gang) ?? 

Ellers må du ignorerer hende?! Færdig bum! (Ikke særligt pænt gjort - men nok nødvendigt)?

Håber det bliver bedre - for det der er da ikke til at holde ud. 

Anmeld

10. juni 2013

Swerg

Cbank skriver:

Kan sq godt følge dig. Fuldstændig belastende!! 

Kan du ikke finde på nogle spydige kommentarer at 'sende' retur. Eller måske bare kold og kynisk svarer det samme HVER gang. (Tænker hun da må blive træt at at få det samme svar hver gang) ?? 

Ellers må du ignorerer hende?! Færdig bum! (Ikke særligt pænt gjort - men nok nødvendigt)?

Håber det bliver bedre - for det der er da ikke til at holde ud. 

Jeg er sikker på at det hele kommer ud på een gang, næste gang ( som nok er idag!) 

jeg er så indebrændt .

Anmeld

10. juni 2013

Cbank

Elias2010<3 skriver:

Jeg er sikker på at det hele kommer ud på een gang, næste gang ( som nok er idag!) 

jeg er så indebrændt .

Så håber jeg inderligt for dig at hun fatter det. Hun lyder godt nok til at være noget syg, mentalt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.