Nu må i lige sige jeres mening!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

Dot D

Elias2010<3 skriver:

Hun er ikke oppe i årene, men går hjemme pga Noget psykisk på 4. år.. Er simpelthen så ked af at vores huse er så tætte..... 

Er glad for at jeg ikke er den eneste. 

Har ikke sagt noget til hende, blot svaret hende på spørgsmål.. men nu kan jeg godt se at det ikke er ok..

Jeg synes helt sikkert, at du kan tillade dig at nævne det for hende, hun bør have at vide, at det går dig på. 

Sig det til hende. som det er, at du har skiftende tider, derfor er du ikke hjemme på samme tid hver uge, HVIS hun absolut vil følge med i dit arbejdsliv og privatliv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Nemesis

synes du skal sende hende blikket og sige "modsat dig har jeg NOGLE dage fri, men kan du ikke være ligeglad"

Eller: Hør nu her! hvis du passer DIT liv så passer jeg mit!
Eller: Det vedkommer faktisk ikke dig hvad, hvornår eller hvorfor jeg laver det jeg laver, hvad endten jeg er hjemme eller ej!

Det er da totalt overvågning og jeg ville få pip hvis det var mig.

Anmeld

10. juni 2013

Swerg

Nemesis skriver:

synes du skal sende hende blikket og sige "modsat dig har jeg NOGLE dage fri, men kan du ikke være ligeglad"

Eller: Hør nu her! hvis du passer DIT liv så passer jeg mit!
Eller: Det vedkommer faktisk ikke dig hvad, hvornår eller hvorfor jeg laver det jeg laver, hvad endten jeg er hjemme eller ej!

Det er da totalt overvågning og jeg ville få pip hvis det var mig.

Jeg er bare så dårlig til at skulle vise en hård side

Anmeld

10. juni 2013

Svenne

Elias2010<3 skriver:

Jo jeg har prøvet. Hun ved også godt at jeg arbejder 33 timer .. 

Og ikke nok med det, så var hun i en periode ved at overtage min søn og være mor overfor ham. Der havde hun flere gange trådt over min grænse hvor jeg desværre brød fuldstændig ud, hidsede mig op og råbte og skreg. 

Ja vi var faktisk lige ved at komme op og slås. Det var sidste år.

og nå ja. Hun har også holdt mine to katte inde hos hende, så de troede de boede hos hende. Efter 6 måneder kom den ene tilbage, den anden ser vi sjældent.

Hold da op, hun lyder godt nok underlig!

Det kunne nærmest virke som om, hun er lidt misundelig på dig?

Anmeld

10. juni 2013

Nemesis

Elias2010<3 skriver:

Jeg er bare så dårlig til at skulle vise en hård side

Det behøver jo ikke være en hård side..men som svar på hendes spørgsmål, men du er også nødt til at gøre noget INDEN du eksploderer for ellers har hun jo ikke en jordisk mulighed for at vide det irriterer dig af helvedes til.

Du behøver jo ikke sige tingene på en sur eller gal måde men som Hør nu her - suk - jeg har mine fridage ligesåvel som jeg har mit arbejde, kan du ikke blande dig uden om hvad jeg laver hvornår??

Så hun får en fornemmelse af at det faktisk irriterer dig at hun spørger. Hun gør det helt sikkert fordi hun selv mangler social kontakt og nok håbede i kunne drikke en kop kaffe eller andet sammen.

Anmeld

10. juni 2013

DianaRJS

Elias2010<3 skriver:

Det er MEGA svært. Det skulle ihvertfald være et højt hegn, for hun har trappe op til sit hus og det er rigtig højt .. Men ja jeg har tænkt tanken ..

ja så kan jeg godt se det bliver lidt mere problematisk...

er ikke noget værre end sådanne naboer -.-

Anmeld

10. juni 2013

DianaRJS

Elias2010<3 skriver:

Det er MEGA svært. Det skulle ihvertfald være et højt hegn, for hun har trappe op til sit hus og det er rigtig højt .. Men ja jeg har tænkt tanken ..

ja så kan jeg godt se det bliver lidt mere problematisk...

er ikke noget værre end sådanne naboer -.-

Anmeld

10. juni 2013

Mum33

Elias2010<3 skriver:

Jeg har en 33 timers arbejdsuge og arbejder 8 timer om dagen, hvilket  gør at jeg har mange fridage på en uge. 

Min nabo er hjemmegående og kan se direkte over til os. 

Den er sikker hver gang jeg er hjemme kommer hun over, eller råber ud af vinduet med en af disse sætninger; "har du fri idag?" "Pjækker du?" "skulle du ikke være på arbejde?" Eller "er du syg idag?"

Jeg syntes efterhånden at det tager overhånd og føler at hun snerre i mit privatliv.. Jeg er ikke skide gode venner med hende i forvejen.. Vi deler indkørsel sammen så hun kan se når min bil holder der og hun kan se alt jeg laver når jeg er i haven. Syntes det er MEGA ubehageligt.... Når jeg siger det til min kæreste mener han bare at jeg er psykotisk...... 

hvordan ville i ha det ? 

Næste gang, så forklar hende kort og præcist hvorledes din arbejdstid hænger sammen, og at du ikke bryder dig om de beskyldninger hun kommer med. 

Anmeld

10. juni 2013

CroQuis

Ville bare sige jeg kun havde 4 dages arbejdsuge ???

Anmeld

10. juni 2013

Swerg

l.b. skriver:

Næste gang, så forklar hende kort og præcist hvorledes din arbejdstid hænger sammen, og at du ikke bryder dig om de beskyldninger hun kommer med. 

Det har hun bare fået af vide et par gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.