Hvordan husker i vitaminer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

mpr

Charliepar skriver:

Jeg har dem stående i et køkkenskab tæt på vasken, og så har jeg ellers skabt en vane med, at jeg drikker et glas vand om morgenen sammen med pillerne før morgenmad

Vi forsøger også at holde det hemmeligt, og indtil videre har ingen opdaget pillerne

Smart :p men kan de godt holde til at komme i køleskabet? Troede de skulle stå ved stue temperatur?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

Papillon

Chel1992 skriver:

Smart :p men kan de godt holde til at komme i køleskabet? Troede de skulle stå ved stue temperatur?

Hehe, køkkenskabet ikke køle

Anmeld

9. juni 2013

ønskebørn74

Chel1992 skriver:

Ja hvordan husker i de der vitaminer man skal tage fra man begynder at forsøge at blive gravid?

Jeg har ikke rørt dem i over 1½ måned tror jeg og tror jeg er gået lidt død i dem eftersom jeg bare føler jeg ikke kan komme videre når der ikke er en reel cyklus at gå efter.... Hjælper de overhovedet på fasiliteten?  

Alarmer på min Tlf..

Anmeld

9. juni 2013

gonefishing

Chel1992 skriver:

Ja hvordan husker i de der vitaminer man skal tage fra man begynder at forsøge at blive gravid?

Jeg har ikke rørt dem i over 1½ måned tror jeg og tror jeg er gået lidt død i dem eftersom jeg bare føler jeg ikke kan komme videre når der ikke er en reel cyklus at gå efter.... Hjælper de overhovedet på fasiliteten?  

De skal altid stå fast på bordet om morgen, ellers glemmer jeg dem også

Anmeld

9. juni 2013

mpr

Charliepar skriver:

Hehe, køkkenskabet ikke køle

Hov... :p ja okay det er i kosteskabet jeg har dem til at stå lige nu.. så det kunne måske være smart at plante dem et andet sted jeg kommer dagligt :p

Anmeld

9. juni 2013

esioul

Chel1992 skriver:

Jeg har heller ikke taget dem, men fik afvide på klinikken jeg skulle.

Så de må jo gøre et eller andet

Anmeld

9. juni 2013

mpr

esioul skriver:

Jeg har heller ikke taget dem, men fik afvide på klinikken jeg skulle.

Så de må jo gøre et eller andet

Men hjælper det? Jeg kan se du har søgt hjælp til det, så langt er vi ikke nået endnu (heldigvis) og håber vi kan klare det på naturlig vis, men vil bare gerne vide om de overhovedet hjælper på fertiliteten at tage de vitaminer?  Det må vel give et eller andet hvis du har fået det afvide på klinikken?

Anmeld

9. juni 2013

esioul

Chel1992 skriver:

Men hjælper det? Jeg kan se du har søgt hjælp til det, så langt er vi ikke nået endnu (heldigvis) og håber vi kan klare det på naturlig vis, men vil bare gerne vide om de overhovedet hjælper på fertiliteten at tage de vitaminer?  Det må vel give et eller andet hvis du har fået det afvide på klinikken?

fandt dette :

Fødevaredirektoratet og Sundhedsstyrelsen anbefaler, at kvinder, der ønsker at blive gravide, skal tage en vitaminpille med 400 mikrogram folsyre dagligt.Folsyre er et B-vitamin, som er med til at nedsætte risikoen for rygmarvsbrok hos fostre. Mellem 22. og 29. dage efter befrugtningen dannes neuralrøret hos fosteret, altså næsten før du er klar over, at du er gravid. Neuralrøret udvikles senere til rygmarv og hjerne. Det anbefales at tage folsyretilskud indtil 12. graviditetsuge.

Selvom du spiser varieret og sundt, anbefaler vi, at du dagligt tager en vitaminpille, der foruden de almindelige vitaminer også indeholder folsyre. I Matas og på apoteket kan du købe vitaminpiller, der dækker de specielle behov før og under graviditeten.

Min kæreste tager også vitaminer for at forbedre kvaliteten.

Anmeld

9. juni 2013

Asta&Alfred

Chel1992 skriver:

Jeg ligger dem frem om aftenen, når vi har ryddet op fra aftensmaden. Så er de lige klar om morgenen til at snuppe sammen med morgenmaden

Anmeld

9. juni 2013

EnGodMor

Chel1992 skriver:

Årh hvor er du sød  Men ved du om de hjælper på fertiliteten?

Vil prøve at tage dine råd lidt til mig og prøve at holde humøret højt

Jeg fik af vide af min læge at nogle vitaminer var vigtige, fx gravitamin, jern, d vitamin. 

Prøv og Google det vitaminer før graviditeten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.