Hvordan husker i vitaminer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
28 svar
5 synes godt om
9. juni 2013

mpr

Ja hvordan husker i de der vitaminer man skal tage fra man begynder at forsøge at blive gravid?

Jeg har ikke rørt dem i over 1½ måned tror jeg og tror jeg er gået lidt død i dem eftersom jeg bare føler jeg ikke kan komme videre når der ikke er en reel cyklus at gå efter.... Hjælper de overhovedet på fasiliteten?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

EnGodMor

Chel1992 skriver:

Ja hvordan husker i de der vitaminer man skal tage fra man begynder at forsøge at blive gravid?

Jeg har ikke rørt dem i over 1½ måned tror jeg og tror jeg er gået lidt død i dem eftersom jeg bare føler jeg ikke kan komme videre når der ikke er en reel cyklus at gå efter.... Hjælper de overhovedet på fasiliteten?  

Jeg måtte sige til mig selv at jeg skulle tage dem. For jeg ville give mit kommende barn den bedste start. Lagde pakken ude ved min tandbørste, så tog jeg dem fast hver morgen eller aften

Anmeld

9. juni 2013

B&J

min metode.

Morgenmad = vitaminer/kalk

Børstetænder lig med P-piller og jernpille...

og det grimmeste ved det hele er mine p-piller og jernpiller ligger ved min tandbørste

og min vitaminer osv om morgen ja de er inde i skabet siden af vores tallerkenger så jeg husker dem, ved det ikke er pænt at se på men den eneste måde så jeg husker det dog er mit ikke graviditets vitaminer men pyt det er jo bare nogle jeg skal huske

Anmeld

9. juni 2013

mpr

engodmor skriver:

Jeg måtte sige til mig selv at jeg skulle tage dem. For jeg ville give mit kommende barn den bedste start. Lagde pakken ude ved min tandbørste, så tog jeg dem fast hver morgen eller aften

Kan desværre ikke have dem til at stå fremme for vores familie ved intet om projektet så de må ikke risikere at se dem  Og vil også gerne give mit kommende barn en god start på livet er bare ved at miste modet efter et halvt år kun med en menstruation

Anmeld

9. juni 2013

mpr

B&J skriver:

min metode.

Morgenmad = vitaminer/kalk

Børstetænder lig med P-piller og jernpille...

og det grimmeste ved det hele er mine p-piller og jernpiller ligger ved min tandbørste

og min vitaminer osv om morgen ja de er inde i skabet siden af vores tallerkenger så jeg husker dem, ved det ikke er pænt at se på men den eneste måde så jeg husker det dog er mit ikke graviditets vitaminer men pyt det er jo bare nogle jeg skal huske

Jaaaah jeg er ret elendig til at få morgen mad så.. Ellers må jeg til at spise morgen mad og så prøve at huske dem der Det virker bare så håbløst når der intet sker føler jeg tager dem uden grund :/

Anmeld

9. juni 2013

B&J

Chel1992 skriver:

Jaaaah jeg er ret elendig til at få morgen mad så.. Ellers må jeg til at spise morgen mad og så prøve at huske dem der Det virker bare så håbløst når der intet sker føler jeg tager dem uden grund :/

jeg tog heller ikke vitaminerne hø hø hø hø men spise også en masse vitaminer i min kost..

men jern tog jeg det er super vigtigt fordi man jo skal bære rundt på et barn osv...

Anmeld

9. juni 2013

EnGodMor

Chel1992 skriver:

Kan desværre ikke have dem til at stå fremme for vores familie ved intet om projektet så de må ikke risikere at se dem  Og vil også gerne give mit kommende barn en god start på livet er bare ved at miste modet efter et halvt år kun med en menstruation

Uha nej ikke miste modet, selvom jeg godt ved det kan være svært

Man skal prøve og lade vær med og tænke så meget over det

Køb en lille fin toilettaske, og så kom alle vitaminpiller deri. Og stil den enten på dit natbord, eller stil den under din dyne, så husker du og tage dem hver aften inden du skal sove

op med modet

Anmeld

9. juni 2013

EnGodMor

Chel1992 skriver:

Du tager dem ikke uden grund ligemeget hvor længe der så går. Skidt humør er ikke godt, så op med humøret

Anmeld

9. juni 2013

mpr

engodmor skriver:

Uha nej ikke miste modet, selvom jeg godt ved det kan være svært

Man skal prøve og lade vær med og tænke så meget over det

Køb en lille fin toilettaske, og så kom alle vitaminpiller deri. Og stil den enten på dit natbord, eller stil den under din dyne, så husker du og tage dem hver aften inden du skal sove

op med modet

Årh hvor er du sød  Men ved du om de hjælper på fertiliteten?

Vil prøve at tage dine råd lidt til mig og prøve at holde humøret højt

Anmeld

9. juni 2013

Papillon

Jeg har dem stående i et køkkenskab tæt på vasken, og så har jeg ellers skabt en vane med, at jeg drikker et glas vand om morgenen sammen med pillerne før morgenmad

Vi forsøger også at holde det hemmeligt, og indtil videre har ingen opdaget pillerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.