Jeg synes det er mega fedt! Og alt stor ros til jer! Jeg tror bare mennesker er forskellige og vi kommer til punktet med hus, volvo og vovse på forskellige tidspunkter.
Jeg er selv 21, næsten 22, vi prøver at lave en baby, og jeg vil da også gerne have hus, men jeg må altså indse at det har vi bestemt ikke råd til lige nu, til trods for at jeg har en kæreste der er jurist og tjener okay. Dog er jeg på SU og har hest, hvilket er rigtig dyrt og så er villaerne også bare SÅ super dyre i Nordsjælland!
Jeg tænker at jeg med tiden kommer til at tjene mere, men så kommer der jo også bare andre udgifter, daginstutioner osv..
Så mit spørgsmål er lidt: Hvordan gør i?? Hvordan får i råd til både at have hus, bil, børn osv.?? Jeg synes det er helt fantastisk at i kan. 
Til jer!!
Det er også et stort spørgsmål om at vælge med omhu
Vores bør går ikke i mærketøj (kun hvis det er nedsat, kunne aldrig drømme om at give ex. 200 for en T-shirt) ( det eneste der ikke spares på er Bleer (pampers) og sko (Ecco / Angulus, de skal have ordentlig fortøj, derfor arver de heller ikke efter hinanden, da jeg syntes det er så utrolig vigtig de former deres sko selv, men det en hel anden snak
)
Vi rejser ALDRIG (men nok mest fordi vi ik gider
)
Vi går sjældent i byen eller tager på miniophold
Vi laver madplaner og handler kun ind én gang om ugen, fryseren bliver fyldt op hvis jeg finder knald tilbud på kød
Jeg hamstre generelt en del, hvis der er tilbud, f.eks. fandt jeg pampers bleer til 59,- for de store pakker, så køber temmelig mange
Vi har stadig så vi kan få li til opsparingskontoen hver måned,
Vi har hvad vi skal bruge, vi lever småt, men vi har det godt