Måske er jeg bare længere fremme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.210 visninger
33 svar
23 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 26, mor til 3 skønne skønne unger som jeg har sammen med min mand, vi har egen gård, egne biler (en hver), og købte ejendommen da jeg var 22 (da var min mand 26)

Vi har været gift i knap 2 år og elsker livet

Men det er ligesom om når folk hører at jeg i en alder af 26, er

- Mor til 3

- Gårdejer

- Bilejer

- Gift

- Uddannet

Så undre de sig?

Min mand og jeg har været sammen i  knap 8 år og vi vil hinanden, vi har boet på ejendommen i snart 5 år og har altid haft hver sin bil

Vi lever småt, men godt da det er her vi vil bo og her ungerne skal vokse op

Møder i tit anderledes/sjove kommentar grundet jeres valg i livet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

B&J

Ved du hvad fuck andres meninger hvor er det fantastisk i har det så godt sammen i har uddannelse job bil bolig børn, håber virkelig det en dag bliver mig selv om jeg er 26

har dog manden i livet

Barnet mangler en mere

håber jeg kan gøre min uddannelse færdig og

bil og bolig håber jeg kommer

Anmeld

7. juni 2013

Anonym

Jeg kender det godt!

Jeg er selv 25 år, har de to børn jeg skal have, hus, bil, uddannelse, fast arbejde på 6. år, har været sammen med min mand i 8 år og vi er gift.

Men jeg elsker mit liv og er faktisk ret ligeglad med, hvad andre tænker.

Jeg har da de der veninder (som nærmer sig de 30 og end ikke har en kæreste endnu), som måske nok undrer sig over, hvorfor jeg ikke har rejst verden rundt, er flyttet til storbyen for at studere og lever det vilde single-liv.
Men jeg har bare valgt anderledes!
Få venner og veninder faldt fra, da jeg fik min første søn som 22 årig. Men her bagefter tænker jeg, at det i virkeligheden nok var gå-i-byen venner. De "rigtige" venner og veninder er der stadig og vores drenge er virkelig "forkælet" af dem, fordi mange af dem først er begyndt at få børn nu

Anmeld

7. juni 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Jeg er 26, mor til 3 skønne skønne unger som jeg har sammen med min mand, vi har egen gård, egne biler (en hver), og købte ejendommen da jeg var 22 (da var min mand 26)

- Mor til 3

- Gårdejer

- Bilejer

- Gift

- Uddannet

Så undre de sig?

Min mand og jeg har været sammen i  knap 8 år og vi vil hinanden, vi har boet på ejendommen i snart 5 år og har altid haft hver sin bil

Du skal bare fortsætte med at være den du er og nyde dit liv! - Alt det pjat der er ikke andet end misundelse! ;-)) 

men ja, har før hørt sætninger som "Hvor har i penge til at købe hus for, du er KUN 20" hvor jeg blot griner, for sådanne jaloux mennesker siger mig intet... ;-) 

nyd livet!  

Anmeld

7. juni 2013

Anonym

Sådan har folk også tænkt om min kæreste og jeg.

Vi var begge 20 år da vi købte ejendom, havde begge bil, og vi er begge færdig uddannet. Vi fik for 5 måneder siden vores første barn, i en alder af 22 år, vi er dog ikke gift endnu - men mon ikke det også kommer inden for de næste par år

Mange af vores venner kan slet ikke forholde sig til at vi ikke kan/vil rende i byen torsdag-fredag-lørdag  Men vi har det ski' fint uden fest, druk og hor hver weekend 

Anmeld

7. juni 2013

Solstrålebørn

Kan bestemt ikke se noget forkert i det, med den alder du har! 

Anmeld

7. juni 2013

FrkZier

Anonym skriver:

- Mor til 3

- Gårdejer

- Bilejer

- Gift

- Uddannet

Så undre de sig?

Jeg er 21, har været sammen med min kæreste on/off i 8 år (fast de seneste par år), vi har en lææææææækker lille dreng - fest og byture føler jeg mig sgu for gammel til

men jeg er 100% et heeeelt andet sted i livet end alle mine jævnaldrene veninder, men hvad så? så længe vi nyder livet der hvor vi er, er det jo bare skide godt

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Det heller ikke fordi jeg har et problem med det, men for at høre om andre der får sjove kommentar, når jævnalderne kommer ind på livet af en

Anmeld

7. juni 2013

Juliekp

Anonym skriver:

- Mor til 3

- Gårdejer

- Bilejer

- Gift

- Uddannet

Så undre de sig?

Sejt at i har styr på jeres liv, det er der sikkert mange på jeres alder der i smug misunder jer for  

Jeg er 18, 19 d. 1 juli og jeg fandt min kæreste måneden efter jeg fyldte 17 og blev gravid kort tid efter. Vi flyttede derfor også ret hurtigt sammen og har i den grad styr på vores liv. Men ja, jeg har da også tit skulle høre på "dumme" kommentare, men hvor høre jeg dog også bare tit at folk misunder det jeg har og det forstår jeg i den grad godt! 

Det var kærlighed ved første blik, vi har hængt sammen siden, bor i en skøn lille lejlighed det dejligste sted i verden (Amager), mangler ikke penge og har den yndigste lille pige... 

Anmeld

8. juni 2013

Lone Jakobsen

hvor er det fantastisk at du har opnået så meget i så ung en alder det synes jeg bare at du skal være super stolt over

men til dit spørgsmål, så ja, jeg får tit kommentarer om mine valg i livet.

jeg er mor til 4 og bonus mor til 1. der udover arbejder jeg som dagplejer..... bliver ofte spurgt om jeg aldrig får nok af børn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.