Hvad mener i lige om dette ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

Ja,. Men ærligt jeg har sku ikke lyst til at skulle snakke med hende,.!

nej du skal lige køle ned, ellers kan du ende med at sige noget du ikke mener, og at hun bliver sur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvad meningen var..!
Men jeg var så sur over opførelsen da hun var her og nægtede simpelthen at skulle skrive til moren for at finde ud af det,. Da jeg bestemt syntes det er hendes job som mor at orienterer og informerer,..!
Ville havde regnet med hun ville forklare når hun hentede hende,. Men da ''pigen'' siger mor henter mig ved vejen blev jeg bare så rasende og indelukket. Jeg syntes simpelthen det var for meget,. Efter en sådan behandling at hun vælger at gøre sådan ved hentningen,..!
Jeg havde bestemt ikke lyst til at opsøge hende for svar..!
Syntes hun skyldte mig ''os'' at komme med svaret selv,.!

Tænk hvis i skulle et eller andet sted hen? Kan du ikke ringe til hende nu og spørge

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaBaastrup skriver:

Tænk hvis i skulle et eller andet sted hen? Kan du ikke ringe til hende nu og spørge

Har bestemt ikke lyst til at skulle snakke med hende lige nu,.! Jeg føler mig virkelig pisset på.
Vi havde faktisk snakket om at skulle køre ned til is huset og købe is og fejre at jeg havde fået et 12 tal,.! Også nu børnene var i dp,.- jeg havde tidligt fri og vi havde tiden sammen og ingen forberedelse til eksamenen,.!
Men det droppede vi ret hurtigt efter hun var kommet.

Anmeld

6. juni 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Har bestemt ikke lyst til at skulle snakke med hende lige nu,.! Jeg føler mig virkelig pisset på.
Vi havde faktisk snakket om at skulle køre ned til is huset og købe is og fejre at jeg havde fået et 12 tal,.! Også nu børnene var i dp,.- jeg havde tidligt fri og vi havde tiden sammen og ingen forberedelse til eksamenen,.!
Men det droppede vi ret hurtigt efter hun var kommet.

Ja det er godt nok surt ;/

Anmeld

6. juni 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Hej Piger,.!

Jeg må godt nok høre jeres mening om dette,.!

I dag kommer jeg hjem fra skole med en glædelig nyhed om jeg har fået topkarakter i et fag. Manden har hentet roser til mig Jeg er mega glad,. Vi sidder i haven og nyder det gode vejr og før vi ser os om banker det på døren. Der står så hende her ''pigen'' på 12 år,. ( Hendes mor lærte jeg at kende for godt 5 mdr. siden. Begyndte at ses med hende for 2½ mdr. siden, sådan til kaffe og lidt hyggesnak engang imellem.) Mig og hendes mor har ikke været på talefod i 2 uger pga. en uoverensstemmelse..! Hun siger så hendes mor havde sagt hun skulle gå her ned efter skole. ? BUM ? NÅ ? - Moren har intet sagt om dette, hverken ringet og spurgt om vi var hjemme kunne se efter hende eller om det var okay hun kom ned,. Heller ingen sms..! Jeg lukker selvfølgelig ''pigebarnet'' ind og går stærkt ud fra hendes mor som minimum sender mig en sms kort tid efter,. Men det gør hun ikke,. Jeg hører intet,. 2½ time efter ringer ''pigens'' telefon så,. Det er hendes mor. ''pigen'' skal gå ud til vejen så hun kan samle hende op,.! Det gør hun så,.! Hun hverken siger tak eller kan komme ind,.???

- Er jeg så helt forkert på den når jeg bare sidder med en pisse irriterende følelse ? ,.- Føler mig sku brugt,. Til grin,. At hun bare sender hendes datter her ned uden så meget som at spørge om det er okay er en ting,. Det blev jeg sur over,. Hun ved jeg har 2 små børn og er gravid., Og at jeg har eksamenens og at jeg derfor lige pt. nyder at være alene med kæresten når tiden er der til det,. For det er der ikke meget tid eller overskud til ellers,. Så lige nu hvor termin nærmer sig - Eksamenens står på,. Nyder vi at være alene når vi kan,...! - Men alligevel, syntes ikke det er okay at gøre sådan,.
Hun skriver ikke ringer ikke og forklarer hvorfor det er hendes datter står ved os..!
kan ikke engang finde ud af at komme ind og sige tak for hjælpen når hun henter hende..?
Og lader ikke høre fra sig siden ?
Helt ærligt ?? Hvad ville i sige til sådan en opførelse ???

Føler mig brugt og føler mig sku skidt på,.!

Jeg var blevet lidt arrig det må jeg indrømme, ikke på pigen da hun tilsyneladene ikke aner noget om situationen, forstår slet ikke hvordan hun kunne tillade sig at sende sit barn hen til dig, når i ikke rigtig snakker sammen også hente sin datter uden tak eller noget, jeg havde sendt hende en sms om hvad hun helt præcis troede det var for et hotel hun havde sendt sin datter hen til? - Jeg ville som du, føle mig godt og grundigt brugt!

Anmeld

6. juni 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja,. Jeg har godt tænkt på at sende hende en sms for at høre hvad det gik ud på ? og høre hende hvad meningen var og fortælle jeg ikke syntes det er en måde man som mor og veninde burde opføre sig på,.! Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg lige skal vende og dreje det,.!

Jamen du skrev det jo lige der   lige ud

Anmeld

6. juni 2013

barelillemig

Anonym skriver:

Ja,. Men ærligt jeg har sku ikke lyst til at skulle snakke med hende,.!

Nej det kan jeg også godt forstå. Hva med en sms?
Tænker bare at om du bare lader det stå til så vil hun jo gøre det igen? Men det må self ikke gå ud over pigen.

Anmeld

6. juni 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hej Piger,.!

Jeg må godt nok høre jeres mening om dette,.!

I dag kommer jeg hjem fra skole med en glædelig nyhed om jeg har fået topkarakter i et fag. Manden har hentet roser til mig Jeg er mega glad,. Vi sidder i haven og nyder det gode vejr og før vi ser os om banker det på døren. Der står så hende her ''pigen'' på 12 år,. ( Hendes mor lærte jeg at kende for godt 5 mdr. siden. Begyndte at ses med hende for 2½ mdr. siden, sådan til kaffe og lidt hyggesnak engang imellem.) Mig og hendes mor har ikke været på talefod i 2 uger pga. en uoverensstemmelse..! Hun siger så hendes mor havde sagt hun skulle gå her ned efter skole. ? BUM ? NÅ ? - Moren har intet sagt om dette, hverken ringet og spurgt om vi var hjemme kunne se efter hende eller om det var okay hun kom ned,. Heller ingen sms..! Jeg lukker selvfølgelig ''pigebarnet'' ind og går stærkt ud fra hendes mor som minimum sender mig en sms kort tid efter,. Men det gør hun ikke,. Jeg hører intet,. 2½ time efter ringer ''pigens'' telefon så,. Det er hendes mor. ''pigen'' skal gå ud til vejen så hun kan samle hende op,.! Det gør hun så,.! Hun hverken siger tak eller kan komme ind,.???

- Er jeg så helt forkert på den når jeg bare sidder med en pisse irriterende følelse ? ,.- Føler mig sku brugt,. Til grin,. At hun bare sender hendes datter her ned uden så meget som at spørge om det er okay er en ting,. Det blev jeg sur over,. Hun ved jeg har 2 små børn og er gravid., Og at jeg har eksamenens og at jeg derfor lige pt. nyder at være alene med kæresten når tiden er der til det,. For det er der ikke meget tid eller overskud til ellers,. Så lige nu hvor termin nærmer sig - Eksamenens står på,. Nyder vi at være alene når vi kan,...! - Men alligevel, syntes ikke det er okay at gøre sådan,.
Hun skriver ikke ringer ikke og forklarer hvorfor det er hendes datter står ved os..!
kan ikke engang finde ud af at komme ind og sige tak for hjælpen når hun henter hende..?
Og lader ikke høre fra sig siden ?
Helt ærligt ?? Hvad ville i sige til sådan en opførelse ???

Føler mig brugt og føler mig sku skidt på,.!

Besynderlig opførelse 

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Frk-S skriver:

Jeg var blevet lidt arrig det må jeg indrømme, ikke på pigen da hun tilsyneladene ikke aner noget om situationen, forstår slet ikke hvordan hun kunne tillade sig at sende sit barn hen til dig, når i ikke rigtig snakker sammen også hente sin datter uden tak eller noget, jeg havde sendt hende en sms om hvad hun helt præcis troede det var for et hotel hun havde sendt sin datter hen til? - Jeg ville som du, føle mig godt og grundigt brugt!

Er heller ikke sur/skuffet eller noget på hende,. Hun kan jo ikke gøre for hvordan hendes mor opfører sig,.!
Men hendes mor er der ingen undskyldninger for,.!

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

barelillemig skriver:

Nej det kan jeg også godt forstå. Hva med en sms?
Tænker bare at om du bare lader det stå til så vil hun jo gøre det igen? Men det må self ikke gå ud over pigen.

Pigen skal her op og overnatte imorgen,. Gammel aftale,. En der blev lavet en dag hendes mor og hende var her hvor mine mindre søskende også var her,. Har en søster på samme alder og de har glæd sig til at skulle overnatte her sammen,. Så hvis jeg skriver eller noget nu går det ud over begge piger,.! - Og det har mig og manden snakket om ville være synd for dem,.

Regner med at skrive til hende eller ringe og snakke med hende om det på lørdag når de har været her,.!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.