Hej Piger,.!
Jeg må godt nok høre jeres mening om dette,.!
I dag kommer jeg hjem fra skole med en glædelig nyhed om jeg har fået topkarakter i et fag. Manden har hentet roser til mig
Jeg er mega glad,. Vi sidder i haven og nyder det gode vejr og før vi ser os om banker det på døren. Der står så hende her ''pigen'' på 12 år,. ( Hendes mor lærte jeg at kende for godt 5 mdr. siden. Begyndte at ses med hende for 2½ mdr. siden, sådan til kaffe og lidt hyggesnak engang imellem.) Mig og hendes mor har ikke været på talefod i 2 uger pga. en uoverensstemmelse..! Hun siger så hendes mor havde sagt hun skulle gå her ned efter skole. ? BUM ? NÅ ? - Moren har intet sagt om dette, hverken ringet og spurgt om vi var hjemme kunne se efter hende eller om det var okay hun kom ned,. Heller ingen sms..! Jeg lukker selvfølgelig ''pigebarnet'' ind og går stærkt ud fra hendes mor som minimum sender mig en sms kort tid efter,. Men det gør hun ikke,. Jeg hører intet,. 2½ time efter ringer ''pigens'' telefon så,. Det er hendes mor. ''pigen'' skal gå ud til vejen så hun kan samle hende op,.! Det gør hun så,.! Hun hverken siger tak eller kan komme ind,.???
- Er jeg så helt forkert på den når jeg bare sidder med en pisse irriterende følelse ? ,.- Føler mig sku brugt,. Til grin,. At hun bare sender hendes datter her ned uden så meget som at spørge om det er okay er en ting,. Det blev jeg sur over,. Hun ved jeg har 2 små børn og er gravid., Og at jeg har eksamenens og at jeg derfor lige pt. nyder at være alene med kæresten når tiden er der til det,. For det er der ikke meget tid eller overskud til ellers,. Så lige nu hvor termin nærmer sig - Eksamenens står på,. Nyder vi at være alene når vi kan,...! - Men alligevel, syntes ikke det er okay at gøre sådan,.
Hun skriver ikke ringer ikke og forklarer hvorfor det er hendes datter står ved os..!
kan ikke engang finde ud af at komme ind og sige tak for hjælpen når hun henter hende..?
Og lader ikke høre fra sig siden ?
Helt ærligt ?? Hvad ville i sige til sådan en opførelse ???
Føler mig brugt og føler mig sku skidt på,.!
Anmeld