Hvad mener i lige om dette ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg havde ringet til moren i et andet rum og sagt hun godt kunne komme og hente hendes datter for denne opførelse ville jeg ikke finde mig i. ja det skal ikke gå ud over datteren men jeg ville heller ikke lege barnepige uden at blive spurgt først. det er da det mindste man kan gøre.

Ja du har ret,.

Men dum og godhjertet som jeg er tænkte jeg at der da måtte være en god forklaring.- at der var sket et eller andet alvorligt eller noget som drev moren til at tage den beslutning,..!

Tænkte også i starten at moderen måske ikke kunne komme til tlf siden jeg intet havde hørt,. Men fandt så ud af at moderen havde skrevet med ''pigen'' efter 1½ time,. Moderen var sendt på noget aktivering og lavede intet andet end at skrive til sin datter,.

Så pludselig fattede jeg jo minus,.!

Føler mig som sagt vildt meget brugt,.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

Det er nemlig pisse synd for ''pigen'' !
Hvad skulle hun havde gjort hvis vi ikke var hjemme. eller bare var så ligeglade med andre at vi sendte hende væk,.! Ihhh,. Moren er sku ikke for klog..!
''pigen'' har overnattet her en gang før, hvor vi har spurgt om hun kunne have lyst til at komme her. og vi ved hun holder af os og rigtig godt kan lide os, og vi syntes også hun er en dejlig pige. Men det var aftalt på forhånd,..! Så er det altså noget helt andet,.! At få smidt en andens barn i hovedet pludselig uden nogle begrundelse er sku irriterende, specielt når man lige har den tid der man ellers leder så meget efter.! - Også selvom man godt kan lide personen,.!

Syntes også det er totalt ansvarsløst af moderen,.!

ja for det skal ikke gå udover pigen, at moren er uansvarlig. hvordan kan man bare sende sit barn afsted uden at vide om der er nogen til at tage imod hende? Gud forbyde det, men at der var sket noget på vej og så er der jo ikke nogen der vil vide det, fordi I ikke havde været hjemme, og moren jo regnede med at hun var sammen med jer.
det er bare ikke sådan man gør tingene. især ikke når det drejer sig om ens børn.

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

ja for det skal ikke gå udover pigen, at moren er uansvarlig. hvordan kan man bare sende sit barn afsted uden at vide om der er nogen til at tage imod hende? Gud forbyde det, men at der var sket noget på vej og så er der jo ikke nogen der vil vide det, fordi I ikke havde været hjemme, og moren jo regnede med at hun var sammen med jer.
det er bare ikke sådan man gør tingene. især ikke når det drejer sig om ens børn.

Jeg kunne heller aldrig drømme om at gøre noget lignende,.!
Hvis mine børn skulle passes af nogen skulle jeg have en klar aftale med dem der skulle se efter ham/hende/dem og ville som minimum bede om en form for kontakt når mine børn var hos dem hvis de selv skulle finde der ned,. Så jeg vidste mine børn var i ''sikkerhed'' !

Anmeld

6. juni 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja du har ret,.

Men dum og godhjertet som jeg er tænkte jeg at der da måtte være en god forklaring.- at der var sket et eller andet alvorligt eller noget som drev moren til at tage den beslutning,..!

Tænkte også i starten at moderen måske ikke kunne komme til tlf siden jeg intet havde hørt,. Men fandt så ud af at moderen havde skrevet med ''pigen'' efter 1½ time,. Moderen var sendt på noget aktivering og lavede intet andet end at skrive til sin datter,.

Så pludselig fattede jeg jo minus,.!

Føler mig som sagt vildt meget brugt,.!

Jamen jeg forstår dig virkeligt, for du er godhjertet og sender da ikke bare pigen hjem, men hvis du har hendes nr syntes jeg ærligt du skal ringe til den mor og snakke med hende og forklar hende nogle ting, for syntes virkelig ikke det er okay den måde hun er over for dig på og den måde hun pisser på dig på ...

Anmeld

6. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg kunne heller aldrig drømme om at gøre noget lignende,.!
Hvis mine børn skulle passes af nogen skulle jeg have en klar aftale med dem der skulle se efter ham/hende/dem og ville som minimum bede om en form for kontakt når mine børn var hos dem hvis de selv skulle finde der ned,. Så jeg vidste mine børn var i ''sikkerhed'' !

præcis, det gør man jo også selvom at man er voksen, hvis man skal hjem sent.. så siger man: skriver du ikke lige en sms, så jeg ved at du er kommet hjem.
Det er bare for at man ikke sidder og har det dårligt, hvis der nu sker noget.

Anmeld

6. juni 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Hej Piger,.!

Jeg må godt nok høre jeres mening om dette,.!

I dag kommer jeg hjem fra skole med en glædelig nyhed om jeg har fået topkarakter i et fag. Manden har hentet roser til mig Jeg er mega glad,. Vi sidder i haven og nyder det gode vejr og før vi ser os om banker det på døren. Der står så hende her ''pigen'' på 12 år,. ( Hendes mor lærte jeg at kende for godt 5 mdr. siden. Begyndte at ses med hende for 2½ mdr. siden, sådan til kaffe og lidt hyggesnak engang imellem.) Mig og hendes mor har ikke været på talefod i 2 uger pga. en uoverensstemmelse..! Hun siger så hendes mor havde sagt hun skulle gå her ned efter skole. ? BUM ? NÅ ? - Moren har intet sagt om dette, hverken ringet og spurgt om vi var hjemme kunne se efter hende eller om det var okay hun kom ned,. Heller ingen sms..! Jeg lukker selvfølgelig ''pigebarnet'' ind og går stærkt ud fra hendes mor som minimum sender mig en sms kort tid efter,. Men det gør hun ikke,. Jeg hører intet,. 2½ time efter ringer ''pigens'' telefon så,. Det er hendes mor. ''pigen'' skal gå ud til vejen så hun kan samle hende op,.! Det gør hun så,.! Hun hverken siger tak eller kan komme ind,.???

- Er jeg så helt forkert på den når jeg bare sidder med en pisse irriterende følelse ? ,.- Føler mig sku brugt,. Til grin,. At hun bare sender hendes datter her ned uden så meget som at spørge om det er okay er en ting,. Det blev jeg sur over,. Hun ved jeg har 2 små børn og er gravid., Og at jeg har eksamenens og at jeg derfor lige pt. nyder at være alene med kæresten når tiden er der til det,. For det er der ikke meget tid eller overskud til ellers,. Så lige nu hvor termin nærmer sig - Eksamenens står på,. Nyder vi at være alene når vi kan,...! - Men alligevel, syntes ikke det er okay at gøre sådan,.
Hun skriver ikke ringer ikke og forklarer hvorfor det er hendes datter står ved os..!
kan ikke engang finde ud af at komme ind og sige tak for hjælpen når hun henter hende..?
Og lader ikke høre fra sig siden ?
Helt ærligt ?? Hvad ville i sige til sådan en opførelse ???

Føler mig brugt og føler mig sku skidt på,.!

Det er ikke i orden, forstår godt du har det sådan, ville jeg også have. 

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen jeg forstår dig virkeligt, for du er godhjertet og sender da ikke bare pigen hjem, men hvis du har hendes nr syntes jeg ærligt du skal ringe til den mor og snakke med hende og forklar hende nogle ting, for syntes virkelig ikke det er okay den måde hun er over for dig på og den måde hun pisser på dig på ...

Ja,. Jeg har godt tænkt på at sende hende en sms for at høre hvad det gik ud på ? og høre hende hvad meningen var og fortælle jeg ikke syntes det er en måde man som mor og veninde burde opføre sig på,.! Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg lige skal vende og dreje det,.!

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

præcis, det gør man jo også selvom at man er voksen, hvis man skal hjem sent.. så siger man: skriver du ikke lige en sms, så jeg ved at du er kommet hjem.
Det er bare for at man ikke sidder og har det dårligt, hvis der nu sker noget.

Ja,."!
Jammen jeg ved simpelthen ikke hvordan hun tænker ?

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Det er ikke i orden, forstår godt du har det sådan, ville jeg også have. 

Tænkte nok jeg ikke var den eneste..!

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

barelillemig skriver:

Det er da bare langt ude. Synes godt du kan ringe til hende og spørge hva det var for noget!

Ja,. Men ærligt jeg har sku ikke lyst til at skulle snakke med hende,.!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.