Er du ærlig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.840 visninger
30 svar
28 synes godt om
6. juni 2013

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder? Tænker helt generelt  - og hvis din holdning ikke er "vellidt", tier du så stille, eller stikker du en hvid løgn? Fx billeder? Skriver du bare "SÅ flot mave" hvis du i virkeligheden tænker noget andet? Eller "hvor er han skøn" - og man bare tænker  ???

Jeg prøver som udganspunkt ikke at såre nogen, men til tiden kan det også være lidt overfladisk altid bare at sige hvad folk gerne vil høre, i stedet for det man tænker. Her tænker jeg mere på fx opdragelse, familieproblemer, parforhold, osv.

Hvad er din holdning - ærlighed eller høflighed (or something in between )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg er generelt altid ærlig.

Men de der maveebillede eksempler og børnebilleder du kommer ind på, der kan jeg ikke se hvad det vil gavne at jeg skriver: lige lovlig stor mave eller sådan noget (hvilket jeg aldrig har tænkt, da min var kæmpe stor haha) Det ville ikke være noget jeg vil få noget ud af eller den anden vil få noget ud af.

Men spørgsmål ang. parforhold og hvad der ellers er af spørgsmål, der er jeg altid ærlig

Anmeld

6. juni 2013

Nolle

Jeg er ærlig  
eller delvis, hvis jeg synes det et grimt billede, skriver jeg det ikke. 

Anmeld

6. juni 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder? Tænker helt generelt  - og hvis din holdning ikke er "vellidt", tier du så stille, eller stikker du en hvid løgn? Fx billeder? Skriver du bare "SÅ flot mave" hvis du i virkeligheden tænker noget andet? Eller "hvor er han skøn" - og man bare tænker  ???

Jeg prøver som udganspunkt ikke at såre nogen, men til tiden kan det også være lidt overfladisk altid bare at sige hvad folk gerne vil høre, i stedet for det man tænker. Her tænker jeg mere på fx opdragelse, familieproblemer, parforhold, osv.

Jeg er helt klart ærlig, af den årsag at jeg også ønsker andre er ærlige over for mig. 

Ja jeg skriver tit kommentare herinde om hvor søde deres børn er eller hvor flotte maver de har... MEN kun til dem hvor jeg mener det  

Hvis ikke jeg synes en kvindes mave f.eks er særlig flot, lader jeg bare vær med at skrive noget, for der er da ingen grund til at skrive noget negativt som hun egentlig ikke har behov for at vide. 

Men men men, hvis hun spørger direkte om hvorvidt hendes mave er flot eller ej, er jeg da ikke bleg for at sige på en pæn måde selvfølgelig, at jeg ikke synes den er pæn..

Håber det gav mening

Anmeld

6. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Hvis folk spørger mig får de altid et ærligt svar. Men hvis jeg ikke bliver spurgt og jeg ikke har noget pænt at sige, så burde man tie stille :-)

Anmeld

6. juni 2013

Loa

Herinde, på billeder feks, behøver man jo ikke skrive hvis man ikke har noget postivt at sige, heldigvis.

Men i den virkelige verden er jeg nok et sted midt i mellem....

Anmeld

6. juni 2013

B&J

VråJepsen skriver:

Hvis folk spørger mig får de altid et ærligt svar. Men hvis jeg ikke bliver spurgt og jeg ikke har noget pænt at sige, så burde man tie stille :-)

Super godt skrevet

Anmeld

6. juni 2013

aarhusmor

Jeg ville gerne sige jeg var ærlig. For jeg føler mig ærlig og prøver altid at sige hvad jeg mener.

Men da jeg ikke kan fordrage tatoveringer, må jeg erkende at jeg tit bare siger "nej hvor er den flot", fordi jeg ikke gider ind i en samtale om hvorvidt det er pænt eller ej

Anmeld

6. juni 2013

Amandasmor

jeg er altid ærlig og forventer også at folk er ærlig overfor mig
men jeg er også den person der siger min mening hvis jeg syntes der er noget der er grimt eller hvad man nu skal kalde det  
men ellers så er jeg ærlig overfor folk.. men hvis man ikke har noget pænt og sige om eller til folk så skal man tie stille
bare min mening..

Anmeld

6. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

Hvad angår mavebilleder skriver jeg kun hvis jeg har noget positivt og det er en reel holdning, og det samme med banybilleder, finder det smukke og deler, ellers lader jeg være at kommentere hvis jeg ikke synes, billedet feks var sjovt, nuser eller hvad der nu refereres til.

Jeg kan feks ikke snuppe arto-lignende billeder og hvor der bæres masser af make up så det ikke er ( i mine øjne) pænt og naturligt, og hvor munden spidses og brysterne skydes frem. Så lader jeg være at kommentere, for vil ikke sige jeg synes det er smukt når det ikke er det i mine øjne. Det er jo også så forskelligt hvad folk synes er pænt og synes personligheder afspejler meget og giver fantastisk meget til en person

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.