Når man bare ikke overskuer det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Fordi du ikke er den eneste der gør det, gør det, det ikke mere rigtigt.

der er mange derude der ville give sin højere hånd for at få et arbejde. 

vi kan alle have dage hvor lysten er minimal til at arbejde, men så må man hanke op i sig selv og komme afsted :-)

tro mig, jeg er lykkelig for mit arbejde! Ville ikke undvære det og jeg ved godt at arbejde ikke hænger på træerne. Men fordi man én enkelt gang gør det synes jeg ikke at det er noget man skal krumme tæer over.. Det er jo ikke noget jeg gør hele tiden og så igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

TNBC

Marita skriver:

Er det ikke det der har været så meget tale om på det sidste? Især pædagoger i Kbh, der har øvdage og mange flere sygedage end andre? De er vist at udarbejde en måde at komme dem til livs, så det er egentlig ikke noget de 'må', men noget de gør.

Jeg kan dog godt forstå, at nogle gange er man bare i underskud fra start. Dog kunne det være, at det hjalp at komme væk fra hjemmet og ud på arbejdspladsen, da jeg tit synes, at det er tingene derhjemme som jeg ikke når, der fylder

Jo.. Jeg synes jeg hørte at det gjorde at der var mindre sygedage, fordi at de kunne tage en æv dag og forhindre de mange sygedage men det kan også bare misbruges.

Anmeld

6. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Jeg har prøvet at gøre sådan, men jeg er simpelthen for træt for at være ærlig. Når endelig underne sover går det måske 1-2 timer, så er jeg gået kold på sofaen. 

Jeg havde præcis samme problem.

Nu smører jeg enten mens jeg laver aftensmad, eller mens min kæreste vasker op efter aftensmaden. Det sidste er faktisk det mest hyggelige, for så står vi og taler imens.

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Jeg havde præcis samme problem.

Nu smører jeg enten mens jeg laver aftensmad, eller mens min kæreste vasker op efter aftensmaden. Det sidste er faktisk det mest hyggelige, for så står vi og taler imens.

Det lyder også super hyggeligt Vi har den fordeling at jeg rydder op efter maden og så rydder han op i stuen når børnene er puttet  

Anmeld

6. juni 2013

bonanza

Jeg syntes at det er godt du passer på dig selv ved at mærke efter om en enkelt hjemmedag kan få overskuddet op igen jeg har desværre ikk noget arbejde for tiden og savner det. Jeg bliver så doven af at gå hjemme

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

bonanza skriver:

Jeg syntes at det er godt du passer på dig selv ved at mærke efter om en enkelt hjemmedag kan få overskuddet op igen jeg har desværre ikk noget arbejde for tiden og savner det. Jeg bliver så doven af at gå hjemme

Mange tak skal du have

årh jeg kender det kun alt for godt! Jeg har selv gået hjemme on and off i 4 år pga depression først og derefter barsel. Man bliver fuldstændig gak af at gå hjemme i længden.

Anmeld

6. juni 2013

Carina:-)

Jeg er min egen chef,så jeg straffer mig selv ved at blive hjemme.

Jeg kan godt forstå dig for har det selv sådan indimellem.

Men set med arbejdsgiverøjne,synes jeg pjækkeri er noget skidt.

Hvis du ikke kan få din hverdag til at hænge sammen,må du istedet for se på om der er noget du kan ændre.

Men ja mit svar er farvet af at jeg selv har ansatte,og har da prøvet at møde en "syg" inde på  en cafe inde i byen.

Hun havde ikke lige regnet med at jeg ville snuppe en forkostpause på samme cafe 

Og så håber jeg ikke du har kollegaer der skal rende ekstra hurtigt fordi du ikke er der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.