Når man bare ikke overskuer det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Holbæktrunten

I min verden hedder sådan en dag en "egen-omsorgsdag" ( HAHA, gæt mit fag). Nej, man er ikke stolt ved situationen når man har behov for sådan en, men jeg vælger at tro på at det kan betale sig i det lange løb - en enkelt eller to dage om året er vel bedre end at smide sig med stress eller influenza i flere uger :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

hekran

Yurie skriver:

Jeg mener faktisk at det er dem på plejehjem der kan have øvdage(du må ikke hænge mig op på det) fordi det er så hårdt fysiskt arbejde og det er med til at give mindre sygedagr.

Er det ikke det der har været så meget tale om på det sidste? Især pædagoger i Kbh, der har øvdage og mange flere sygedage end andre? De er vist at udarbejde en måde at komme dem til livs, så det er egentlig ikke noget de 'må', men noget de gør.

Jeg kan dog godt forstå, at nogle gange er man bare i underskud fra start. Dog kunne det være, at det hjalp at komme væk fra hjemmet og ud på arbejdspladsen, da jeg tit synes, at det er tingene derhjemme som jeg ikke når, der fylder

Anmeld

6. juni 2013

Muffin_girl

Hmm nej..

Lyst til det: JA ! 

Men det går bare ikke .. Jeg er i lære, og det er ikke særligt smart at være "syg" .. Der er en kamp om elevpladser, så man er bare nødt til at lette numsen afsted alligevel... 

Selvom det kan være hårdt engang imellem. 

Anmeld

6. juni 2013

barelillemig

Nyd du bare dagen! Prøv at forkæle dig selv så meget du kan! Med alt du lavel har du godt lov til det !

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Uanset hvor meget du elsker dit arbejder kan jeg godt forstå du har svært ved at komme afsted med de morgener du har.

Hvis jeg skulle stå op kl. 4 hver dag og passe et arbejde tror jeg i længden jeg ville brænde sammen.

Kan du ikke smøre madpakker inden sengetid? Det giver da lidt ekstra tid i sengen.

Jeg har prøvet at gøre sådan, men jeg er simpelthen for træt for at være ærlig. Når endelig underne sover går det måske 1-2 timer, så er jeg gået kold på sofaen. 

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Robin Hood. skriver:

Pyhaaa jeg kan også udemærket forstå dig  sikke nogle dage du har , hvorfor skal du så tidligt op ? Det er vel ikke engang muligt at aflevere børn før 06 30 ?

Det er fordi jeg skal gøre mig selv klar, smørre madpakker og lige have en tår kaffe. klokken 5:30 vækker jeg ungerne og så får de lige en halv time til at vågne ellers er de helt umulige. Klokken 6 finder jeg tøj til dem og får dem i det (hvilket tid tider er en kamp) og klokken 6:20 ca er vi ude af døren. Det tager ca en halv time at aflevere alle 3 og så har jeg 10 minutter til at komme på arbejde og få skiftet tøj.

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

I min verden hedder sådan en dag en "egen-omsorgsdag" ( HAHA, gæt mit fag). Nej, man er ikke stolt ved situationen når man har behov for sådan en, men jeg vælger at tro på at det kan betale sig i det lange løb - en enkelt eller to dage om året er vel bedre end at smide sig med stress eller influenza i flere uger :0)

også den holdning jeg har. Og så længe det ikke er noget der sker hver uge er det vel ikke noget og råbe højt af? Og tror ikke der er én eneste på min arbejdsplads der ikke har gjort det.

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Hmm nej..

Lyst til det: JA ! 

Men det går bare ikke .. Jeg er i lære, og det er ikke særligt smart at være "syg" .. Der er en kamp om elevpladser, så man er bare nødt til at lette numsen afsted alligevel... 

Selvom det kan være hårdt engang imellem. 

Ja det er jo også lidt en anden sag når man er i lære. Så tror jeg også jeg ville tage mig selv hårdt i nakken

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

barelillemig skriver:

Nyd du bare dagen! Prøv at forkæle dig selv så meget du kan! Med alt du lavel har du godt lov til det !

Årh mange tak Føler altid det bare er mig der klynker når jeg synes mit skema er lidt hårdt

Anmeld

6. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Fordi du ikke er den eneste der gør det, gør det, det ikke mere rigtigt.

der er mange derude der ville give sin højere hånd for at få et arbejde. 

vi kan alle have dage hvor lysten er minimal til at arbejde, men så må man hanke op i sig selv og komme afsted :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.