Når man bare ikke overskuer det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
26 svar
4 synes godt om
6. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da jeg faktisk er lidt flov 

Kender i de dage hvor man bare ikke overskuer at skulle på arbejde? Sådan en dag har jeg idag. Tanken om at skulle være på arbejde fra klokken 7-15 er bare total uoverskuelig lige nu. Jeg er bare så dødsens træt. Jeg står op klokken 4.45 hver morgen, ordner madpakker, børn, afleverer osv og så på arbjede. Nogle uger har jeg rigtig mange vagter. f.eks i næste uge har jeg en arbejdsuge på 48 timer.  så idag har jeg tilladt mig at tage en hjemme dag. Det er rigtig sjældent jeg gør det, og bliver så flov når det endelig sker. Men hellere tage en dag hjemme end at risikere stress på længere sigt?

Hvad gør i de dage hvor i bare ikke kan overskue at skulle ud af døren?

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg er anonym da jeg faktisk er lidt flov 

Kender i de dage hvor man bare ikke overskuer at skulle på arbejde? Sådan en dag har jeg idag. Tanken om at skulle være på arbejde fra klokken 7-15 er bare total uoverskuelig lige nu. Jeg er bare så dødsens træt. Jeg står op klokken 4.45 hver morgen, ordner madpakker, børn, afleverer osv og så på arbjede. Nogle uger har jeg rigtig mange vagter. f.eks i næste uge har jeg en arbejdsuge på 48 timer.  så idag har jeg tilladt mig at tage en hjemme dag. Det er rigtig sjældent jeg gør det, og bliver så flov når det endelig sker. Men hellere tage en dag hjemme end at risikere stress på længere sigt?

Hvad gør i de dage hvor i bare ikke kan overskue at skulle ud af døren?

Knus.

Jeg sparker mig selv bag i, jeg har nemlig tit rigtig dårlige nætter. Men jeg ELSKER hvad jeg laver og jeg ved det er bedre at tage afsted end at blive hjemme.
Men I kbh bruger de jo øvdage.

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg sparker mig selv bag i, jeg har nemlig tit rigtig dårlige nætter. Men jeg ELSKER hvad jeg laver og jeg ved det er bedre at tage afsted end at blive hjemme.
Men I kbh bruger de jo øvdage.

Jeg elsker også mit arbejde! Rigtig meget og er lykkelig for det. Jeg plejer også at sparke mig afsted. Men lige idag er det som om min fod ikke sparker så hårdt som den plejer.

Anmeld

6. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg elsker også mit arbejde! Rigtig meget og er lykkelig for det. Jeg plejer også at sparke mig afsted. Men lige idag er det som om min fod ikke sparker så hårdt som den plejer.

Ja.. Jeg havde også en dag hvor jeg næsten kunne gå eller stå(rigtig dårlig nat) der måtte jeg desværre blive hjemme.
Jeg synes det er ok du lige tager en laderdag. Bare det ikke sker ofte.

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja.. Jeg havde også en dag hvor jeg næsten kunne gå eller stå(rigtig dårlig nat) der måtte jeg desværre blive hjemme.
Jeg synes det er ok du lige tager en laderdag. Bare det ikke sker ofte.

Det er ufattelig sjældent det sker. for jeg har normalt ikke samvittighed til det. Men idag kan jeg bare mærke at tålmodigheden og overskuddet ligger på det laveste og jeg arbejder på plejehjem. Så det er ikke den bedste kombination.

Anmeld

6. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

Det er ufattelig sjældent det sker. for jeg har normalt ikke samvittighed til det. Men idag kan jeg bare mærke at tålmodigheden og overskuddet ligger på det laveste og jeg arbejder på plejehjem. Så det er ikke den bedste kombination.

Jeg mener faktisk at det er dem på plejehjem der kan have øvdage(du må ikke hænge mig op på det) fordi det er så hårdt fysiskt arbejde og det er med til at give mindre sygedagr.

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg mener faktisk at det er dem på plejehjem der kan have øvdage(du må ikke hænge mig op på det) fordi det er så hårdt fysiskt arbejde og det er med til at give mindre sygedagr.

er det ikke politiet der har øv dage?

ja det er et hårdt arbejde. både fysisk og psykisk synes jeg.

Anmeld

6. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

er det ikke politiet der har øv dage?

ja det er et hårdt arbejde. både fysisk og psykisk synes jeg.

Hørte noget om plejehjem, men det var privat snak.

Anmeld

6. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Uanset hvor meget du elsker dit arbejder kan jeg godt forstå du har svært ved at komme afsted med de morgener du har.

Hvis jeg skulle stå op kl. 4 hver dag og passe et arbejde tror jeg i længden jeg ville brænde sammen.

Kan du ikke smøre madpakker inden sengetid? Det giver da lidt ekstra tid i sengen.

Anmeld

6. juni 2013

Robin Hood.

Pyhaaa jeg kan også udemærket forstå dig  sikke nogle dage du har , hvorfor skal du så tidligt op ? Det er vel ikke engang muligt at aflevere børn før 06 30 ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.