Anonym skriver:
Hejsa Piger..
Nu kan jeg godt bruge lidt hjælp.
Jeg bor sammen med min kæreste som jeg har gjordt de sidste 6 år. Vi har en dejlig datter sammen som snart er 7 mdr.
Men men men, nu er mine følelser ved at være godt brugte. Min kæreste hjælper overhovedet ikke til herhjemme. På de 6 år vi har været sammen, har han aldrig vasket tøj, han har ryddet op 1 gang, lavet mad 10 gange og ellers skal jeg næsten tvinge ham til at hjælpe.
HAn giver aldrig vores datter mad, og han vil ikke skifte hende hvis hun har lavet nr. 2. Jeg skal altid bede ham om at gøre ting sammen med hende..
Han arbejder om natten. fra kl 21.30-05.00, så jeg har hende alene om aftenen og natten, men han sover så til kl. 16. og kører kl 20. så det er jo ikke meget han ser hende, da han laver alt muligt andet når han er vågen..
Har sagt det 1000 gange til ham og det bliver også godt i 1 dag efter, men så glemmer han det igen..
Hvis det var jer, hvad ville I så gøre????
syntes din mand er noget doven

min kæreste arbejder også nat og hans plan ser sådan her ud
han køre på job 16:30 er hjemme kl 07:00 næste morgen, sover til kl 14, står op og får lige sundet sig selv og får mad , henter børn i DP og børnehave kl 15, og så hygger han med dem til kl 16:15 hvor jeg kommer hjem fra arbejde, og så køre han igen kl 16:30
hmfh jeg syntes din mand er doven og burde få fingeren ud og skrue ned for søvnen, for han sover vitterlig længe syntes jeg .. og han burde godt kunne få røven op senest kl 12
den var i hvert fald ik gået her
så ind med en spand vand og bank i bordet og sig nu strammer du dig an, ellers kan man ligeså godt bo alene ..
mon så ik han åbner de små øjne og ser hvad han går glip af
hvis ik så er han da ik for klog