Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kæmpe kram!
Syntes det virker som et tamt grundlag for at forlade dig ..
Specielt når i skal ha' barn sammen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chancen skriver: gøgøkæmpe kram! Syntes det virker som et tamt grundlag for at forlade dig .. Specielt når i skal ha' barn sammen!
gøgøkæmpe kram!
Anonym skriver: NÅ. Min kæreste syntes jeg er for moden og han for umoden og at vi ikke har mere at byde hinanden, Så han syntes bare vi skal være venner, selvom han stadig elsker mig Mit hjerte banker løs og tudebrøler, elsker ham virkelig højt, og uanset hvor meget jeg prøved at snakke med ham om det, syntes han desværre ikke der var mere at snakke om“vræææææææl“ hvor er det træls at vide han elsker mig og man intet kan gøre
NÅ. Min kæreste syntes jeg er for moden og han for umoden og at vi ikke har mere at byde hinanden, Så han syntes bare vi skal være venner, selvom han stadig elsker mig Mit hjerte banker løs og tudebrøler, elsker ham virkelig højt, og uanset hvor meget jeg prøved at snakke med ham om det, syntes han desværre ikke der var mere at snakke om“vræææææææl“ hvor er det træls at vide han elsker mig og man intet kan gøre
Puha stakkels dig at han er på den måde, men det er jo dejligt at han ikke er ond..
Du får et stort her fra mig (:
Håber i får snakket om tingene (:
Endnu et stort fra mig (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128