Nej neej neeej :‘(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Nej hvis han har valgt det er helt slut... så er det sådan det er. Men sys bare ikke han kan være bekendt at sige at han elsker dig osv. Hvad skal du dog bruge det til? Har skide ondt af dig! Håber du snart kommer ovenpå selvom det er super super svært lige nu!! Kram!

Syntes også det er lidt tamt at gå fra mig og samtidig sige han elsker mig han giver mig nærmest forhåbninger
og at vi er bedre som venner. øv hvor det piner mig at høre.
MEN det værste er at vi skal være forældre om 10 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

MorDk

Anonym skriver:

Syntes også det er lidt tamt at gå fra mig og samtidig sige han elsker mig han giver mig nærmest forhåbninger

Ej ej ej... tror du ikke han har fået kolde fødder? Måske er det slet ikke det han vil? Han kan bare ikke finde ud af det? Jeg sys at I skal sætte jer ned og snakke om hvad det bunder ud af?? I skal snart ha barn for pokker! Stakkels dig! Kan godt forstå du er ked af det

Anmeld

4. juni 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det er måske lidt sent at melde ud  Sådan cirka 30 uger! 

Håber din sommer kommer til at bestå af glæde over at du snart skal være mor, og at du - med tiden - kan glæde dig for at det ikke er om 15 uger han ender det, for DET ville være besværligt! 

Hvem af jer skal flytte, presser han dig ud i noget der? 

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ej ej ej... tror du ikke han har fået kolde fødder? Måske er det slet ikke det han vil? Han kan bare ikke finde ud af det? Jeg sys at I skal sætte jer ned og snakke om hvad det bunder ud af?? I skal snart ha barn for pokker! Stakkels dig! Kan godt forstå du er ked af det

Han er hverken til at snakke eller sige noget til han siger bare han ikke kan mere ville ønske jeg kunne få ham til at ændre mening, men ved ikke hvordan :‘( ang kolde fødder, skrev han at han var mig evig taknemmelig for at have givet ham et barn.
forstår intet..og han vilskrive til mig i aften???

Håber vi kan få det løst men er bange for at toget er kørt..

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jddw

Det er måske lidt sent at melde ud  Sådan cirka 30 uger! 

Håber din sommer kommer til at bestå af glæde over at du snart skal være mor, og at du - med tiden - kan glæde dig for at det ikke er om 15 uger han ender det, for DET ville være besværligt! 

Hvem af jer skal flytte, presser han dig ud i noget der? 

Ja det er ikke rart
Jeg skal ikke flytte og har fået hans møbler så jeg ikke mangler noget, så det er ikke fordi han er ond, han har bare knust mit hjerte

Anmeld

4. juni 2013

MorDk

Anonym skriver:

Han er hverken til at snakke eller sige noget til han siger bare han ikke kan mere ville ønske jeg kunne få ham til at ændre mening, men ved ikke hvordan :‘( ang kolde fødder, skrev han at han var mig evig taknemmelig for at have givet ham et barn.
forstår intet..og han vilskrive til mig i aften???

Håber vi kan få det løst men er bange for at toget er kørt..

Jeg kan godt forstå du er forvirret! Er han flyttet?

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

JJoJorJordJorJo

Jeg kan godt forstå du er forvirret! Er han flyttet?

Gjorde han faktisk for et stykke tid siden for at undgå diskutioner , men han fik et værelse hos hans mor.. så Men det blev så desværre permanent..

Anmeld

4. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Gjorde han faktisk for et stykke tid siden for at undgå diskutioner , men han fik et værelse hos hans mor.. så Men det blev så desværre permanent..

Ja umoden er man da i hvert fald hvis han flytter for at undgå diskussioner. Det hører jo med til et forhold. Man kan ikke være enig om det hele og man må derfor tale om det og nogle gange diskutere. 

Men hvor er det tarveligt at sige at han stadig elsker dig. Hvad skal du bruge det til? Hvis han gjorde, ville han da kæmpe for forholdet, for jeres lille familie. 

Jeg håber du klarer den og kan nyde resten af din graviditet

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

kka

Ja umoden er man da i hvert fald hvis han flytter for at undgå diskussioner. Det hører jo med til et forhold. Man kan ikke være enig om det hele og man må derfor tale om det og nogle gange diskutere. 

Men hvor er det tarveligt at sige at han stadig elsker dig. Hvad skal du bruge det til? Hvis han gjorde, ville han da kæmpe for forholdet, for jeres lille familie. 

Jeg håber du klarer den og kan nyde resten af din graviditet

Ja det kan også undre mig at han elsker mig, men kun vil være venner men det er måske en nem måde for ham at smutte på det er jo mig der sidder knust tilbage, ikke ham...Forstår desværre ikke hans tankegang, og hans spørgssmål lidt efter via facebook : Har du egentlig gjort noget i vores forhold du ikke har fortalt ???????? Sidder bare tilbage og føler mig fortabt, hvorfor spørger han? Er det fordi GAN har skjult noget ? Skrev så også at jeg ikke ville vide
hvis det er fordi han har, men at jeg ikke har!! Venter så på respons, syntes det hele virker for “let“

Mange tak vil da gøre alt hvad jeg kan for at det ikke bliver en dum sommer

Anmeld

4. juni 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Ja det er ikke rart
Jeg skal ikke flytte og har fået hans møbler så jeg ikke mangler noget, så det er ikke fordi han er ond, han har bare knust mit hjerte

Det er godt dit barns far ikke er et ondt menneske, så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.