Nej neej neeej :‘(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.507 visninger
22 svar
6 synes godt om
4. juni 2013

Anonym trådstarter

NÅ.
Min kæreste syntes jeg er for moden og han for umoden og at vi ikke har mere at byde hinanden,
Så han syntes bare vi skal være venner, selvom han stadig elsker mig
Mit hjerte banker løs og tudebrøler, elsker ham virkelig højt, og uanset hvor meget jeg prøved at snakke med ham om det, syntes han desværre ikke der var mere at snakke om
“vræææææææl“ hvor er det træls at vide han elsker mig og man intet kan gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

banana3

Anonym skriver:

NÅ.
Min kæreste syntes jeg er for moden og han for umoden og at vi ikke har mere at byde hinanden,
Mit hjerte banker løs og tudebrøler, elsker ham virkelig højt, og uanset hvor meget jeg prøved at snakke med ham om det, syntes han desværre ikke der var mere at snakke om

Åhh nej, sender dig en STOR krammer Det er aldrig sjovt sådan noget, og slet slet ikke når det er det sidste man har lyst til

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

IIhtta

Åhh nej, sender dig en STOR krammer Det er aldrig sjovt sådan noget, og slet slet ikke når det er det sidste man har lyst til

Ihhh tak
nu kan jeg regne ud at min sommer kommer til at indeholde kærestesorger

Anmeld

4. juni 2013

banana3

Anonym skriver:

Ihhh tak
nu kan jeg regne ud at min sommer kommer til at indeholde kærestesorger

Ja, men tænk på at du nok skal komme igennem det, lige meget hvor sort det end ser ud, så kommer du ud på den anden side..

Anmeld

4. juni 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

NÅ.

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

Anmeld

4. juni 2013

MorDk

Jamen for pokker manden har jo ret! Han ER umoden! Jeg sys altså det er en umoden handling. Lidt tyndt grundlag for at gå fra dig. Er du sikker på der ikke er noget der stikker dybere?

KRAAAAM herfra! Bestemt ikke en rar situation du er i

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Ja, men tænk på at du nok skal komme igennem det, lige meget hvor sort det end ser ud, så kommer du ud på den anden side..

Ja og selvom jeg ikke tror det, ved jeg det godt inderst inde.

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

DDeJamen for pokker manden har jo ret! Han ER umoden! Jeg sys altså det er en umoden handling. Lidt tyndt grundlag for at gå fra dig. Er du sikker på der ikke er noget der stikker dybere?

KRAAAAM herfra! Bestemt ikke en rar situation du er i

Jeg aner ikke om der i virkeligheden ligger noget andet bag hans valg men det er op til ham, respektere hans beslutning, vil ihvertfald ikke diskutere det med ham, hvis der ligger noget andet bag, er det hans samvittighed han skal leve med, ikke mig ..
Han skrev også lidt efter om der var noget i vores forhold jeg ikke havde fortalt?? virker mærkeligt. Skrev også at hvis det er fordi han har gjort det vil jeg ikke engang vide det!

Øv hvor jeg hader det her !!

Anmeld

4. juni 2013

MorDk

Anonym skriver:

Jeg aner ikke om der i virkeligheden ligger noget andet bag hans valg men det er op til ham, respektere hans beslutning, vil ihvertfald ikke diskutere det med ham, hvis der ligger noget andet bag, er det hans samvittighed han skal leve med, ikke mig ..
Han skrev også lidt efter om der var noget i vores forhold jeg ikke havde fortalt?? virker mærkeligt. Skrev også at hvis det er fordi han har gjort det vil jeg ikke engang vide det!

Øv hvor jeg hader det her !!

Nej hvis han har valgt det er helt slut... så er det sådan det er. Men sys bare ikke han kan være bekendt at sige at han elsker dig osv. Hvad skal du dog bruge det til? Har skide ondt af dig! Håber du snart kommer ovenpå selvom det er super super svært lige nu!! Kram!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.