Hej du 
Jeg arbejder i en vuggestue, og har flere fange oplevet små poder skrige fra de kom til de blev hentet, og kan fortælle, at nogen af dem først stoppede med at græde efter 3 mdr
Og ja, det er hårdt, men det skal gøres, og nu er de bare de nemmeste og dejligste børn man kunne tænke sig!!!
Dem jeg har haft med at gøre var der også kun nogle timer, og sov heller næsten ikke....
Så lad ham komme der de dage han kan, altså hvor han ikke er syg eller der er ferie el.lign., og så afvent situationen... Nogle børn er så viljefaste, at der kan gå rigtig længe inden de overgiver sig - og i de situationer jeg skriver om her, der vendte det fra den ene dag til den anden - sådan lidt som om, at de bare havde besluttet sig for, at nu gik de i vuggestue.... men med rigtig meget modstand i starten... den sidste vi kørte ind var 2 måneder om at gi' sig
Det er svært, både for forældre og dp/pædagog.....
Held og lykke med ham! 
Åååh jeg ved godt at sådan kan det være som du skriver :
"Jeg arbejder i en vuggestue, og har flere fange oplevet små poder skrige fra de kom til de blev hentet, og kan fortælle, at nogen af dem først stoppede med at græde efter 3 mdr
Og ja, det er hårdt, men det skal gøres, og nu er de bare de nemmeste og dejligste børn man kunne tænke sig!!!"
Men men det kan eller vil jeg simplthen ikke byde ham! og nu ved jeg godt at nogle vil tænke "jamen du kan jo ikke gå hjemme med ham for evigt og han skal jo lære det osv osv" men det forstår mit knuste hjerte ikke når jg vender mig og går fra en lille ulykkelig dreng! Jeg har talt med min mand og med min bedste veninde (der har 2 børn der har gået i vuggestue) og vi er blevet enige om at jeg tager ham med på besøg i en vuggestue for at se om det kunne være noget. I værste fald finder vi en privat Dp der kan passe ham i vores hjem!
TUSIND tak til alle der kom med gode råd...det er SÅ fantastisk at man kan række ud efter hjælp herinde og så få så mange svar!!

til jer alle!
Anmeld