Har brug for godt råd NU!!!!Please hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.854 visninger
29 svar
32 synes godt om
4. juni 2013

Sørens

Min søn har nu været under indkøring i Dp i cirka 1 måned...har kun været der 10 gange pga ferie, sygdom osv.....han græder fra han bliver afleveret og til jeg henter ham (nogen dage efter 30min andre efter 3 timer, hvoraf han måske ahr sovet 30min)

Dp er sød, medgørlig, hjælpsom osv men hun er også ved at blive desperat! Hvad gør man med sådan en lille fyr der bare IKKE vil passes, somKUN vil være hos mor? Jeg skal tilbage og arbejde d.1 sept, så jeg har GOD tid, men ved bare ikke hvordan jeg skal gribe det an. Har selvfølgelig snakket med både DP og DP konsulenten og vi har prøvet at starte forfra, lade far aflevere men INTET virker! HJÆÆÆÆLP

MVH en desperat mor der SÅ nødig vil skade sin babydreng!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Drømme

Det der virker for os når Sophia bliver trist over at blive afleveret, er at blive der i en del tid. Nogle gange sidder jeg og snakker en halv time med dp

kunne du tage et par dage hvor du er der sammen med din lille fyr fra morgen og indtil middagsluren ?

Anmeld

4. juni 2013

Mum33

Kan du ikke være der med ham et par timer om dagen i fx 3 dage? Så han opdager at det er sjovt og ikke farligt. Så kan du mere og mere trække dig i baggrunden og lade dp klare tingene

Anmeld

4. juni 2013

Pikku Myy

Sørens skriver:

Min søn har nu været under indkøring i Dp i cirka 1 måned...har kun været der 10 gange pga ferie, sygdom osv.....han græder fra han bliver afleveret og til jeg henter ham (nogen dage efter 30min andre efter 3 timer, hvoraf han måske ahr sovet 30min)

Dp er sød, medgørlig, hjælpsom osv men hun er også ved at blive desperat! Hvad gør man med sådan en lille fyr der bare IKKE vil passes, somKUN vil være hos mor? Jeg skal tilbage og arbejde d.1 sept, så jeg har GOD tid, men ved bare ikke hvordan jeg skal gribe det an. Har selvfølgelig snakket med både DP og DP konsulenten og vi har prøvet at starte forfra, lade far aflevere men INTET virker! HJÆÆÆÆLP

Hvad betyder det at I har prøvet at starte forfra? Nu hvor I har muligheden, ville jeg stoppe helt op. Have ham hjemme en uge, måske 2. Besøge DP et par gange i løbet af den tid. Og så starte en "helt almindelig" indkøring forfra igen.

Men det er måske også det I har gjort?

Og en anden ting: Du siger at han har været i DP 10 gange, og i den tid har i prøvet en hel masse. Jeg tænker om han måske ikke godt kunne blive lidt forvirret og dermed utilpas.

Anmeld

4. juni 2013

charlotteq

Sørens skriver:

Da jeg skulle køre min søn ind i vuggestuen var jeg der 8.30-ca. 10 sammen med ham. Så vi var med til frugt og aktivitet. Var med de første 4 dage. Derefter var han der selv i det tidsrum 1. Uges tid og så øgede vi stille og roligt tiden. Han har været der 2 mdr. Nu og har pt. Ikke været ulykkelig når han er blevet afleveret. Selvom han er meget mor syg. (Men bliver der os et par min. Til han virker interesseret i at komme over til pædagogen eller ned at lege. Det virker for ham hvertfald. Noget af det, virker måske også for jer. Men held og lykke.

Anmeld

4. juni 2013

simone_jacobsen

Sørens skriver:

JMin søn har nu været under indkøring i Dp i cirka 1 måned...har kun været der 10 gange pga ferie, sygdom osv.....han græder fra han bliver afleveret og til jeg henter ham (nogen dage efter 30min andre efter 3 timer, hvoraf han måske ahr sovet 30min)

Hvor gammel er din dreng?

Anmeld

4. juni 2013

nielsen80

Sørens skriver:

Kæmpe kram...lyder bare hårdt.

Jeg tænker om, I måske kunne prøve en anden mere erfaren DP? Ved godt, du siger, hende I har er sød m.m, men måske fungerer kemien bare slet ikke mellem dem. Under alle omstændigheder lyder det som om, de er kørt i hårdknude - og måske din dreng kan mærke at DPen også er ved at være utryg ved ham.

Ellers ingen råd - kæft det må være hårdt

Anmeld

4. juni 2013

charlottekri

Nu har jeg prøvet noget af det samme. Min store pige skreg også fra jeg afleverede hende til jeg hentede hende i en hel måned, lige indtil jeg skiftede dp. fra den første dag var der intet! Jeg tror simpelthen at kemien mellem barn og dp har været forkert, og det var ikke fordi at hun ikke var sød nok. De passede bare ikke sammen. Det er ihvertfald den konklusion jeg selv er kommet frem til, og har hørt andre fortælle den samme historie med andre dp'ere... Måske i skulle overveje at prøve en anden dp når der nu er så længe til du skal begynde at arbejde igen

Anmeld

4. juni 2013

modesty

Jeg ville droppe indkøring fuldstændig og starte forfra omkring d. 1. august. Du har fin tid og når din dreng reagerer så voldsomt, ville jeg ikke tvinge ham til noget han ikke har lyst til.

Hvor gammel er han? Det lyder til at I måske er ramlet ind i noget separationsangst?

EDIT: Jeg kan se at han er 9,5 måned, det passer jo meget fint med separationsangst.

Anmeld

4. juni 2013

Sørens

Drømme skriver:

Det der virker for os når Sophia bliver trist over at blive afleveret, er at blive der i en del tid. Nogle gange sidder jeg og snakker en halv time med dp

kunne du tage et par dage hvor du er der sammen med din lille fyr fra morgen og indtil middagsluren ?

Har prøvet at foreslå det, men Dp siger bare at hun tror det ikke er godt for ham at jeg bliver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.