Kreativ med en snart 2årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

EnGodMor

Happiness skriver:

Puslespil gider han ikke rigtigt. Han mister meget hurtigt koncentrationen og bliver gal når han ikke kan få brikkerne til at sidde... 

Lærreder har vi et helt lager af. Han gider bare ikke tegne eller male på dem mere. Men regner med at lave kartoffeltryk i løbet af ugen. Så kan det være jeg kan fange hans interesse igen.

Regner med at hente ham i klapvogenen idag, og så finde sten på vejen hjem. Så kan vi male på dem i løbet af ugen eller i weekenden Super ide.

Er det svært at lave modellervoks? For vil ikke at han sidder med det almindelige, når det hele tiden skal smages på. Er sikker på han rent faktisk synes det smager godt!! Og sundt er det jo bestemt ikke...

Ellers en masse gode idéer. Tror han er for lille til nogle af dem, men så har jeg da en masse idéer nogle år frem

Matas Alun 500 g                                                       

Modellervoks er nemt og lave, du skal gå i matas og købe alun

og så står der en opskrift på pakken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

gonefishing

Happiness skriver:

Hvad laver i af kreative ting med jeres børn?

Lukas tegner lidt, men mister hurtigt interessen. Fingermaling går lidt bedre. Mens han synes det er sjovere, at putte penslen i vand og maling end på papiret, når han sidder med en pensel... Modelervoks har han ikke fundet fidussen af. Han tror stadig det er mad...  

Ville godt styrke hans koncentration lidt, men mangler bare lige det, som han gider....

Så hvad laver I med jeres børn?

Det behøver ikke at blive flot, eller der behøver slet ikke at komme et produkt ud af det.  

Hama maxi perler er et hit herhjemme. Vores datter er 2,5

Anmeld

10. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Happiness skriver:

Tror jeg henter ham i klapvognen idag, så kan vi finde sten at male på. Har forsøgt med lærreder, det var kun sjovt de første 2 gange Men overvejer at lave kartoffeltryk, kan være det sætter gang i interessen igen

Vi forsøgte os med trylledej igår, det var en stor succes! Så det skal vi male idag, når han kommer hjem fra vuggestuen

Modelervoks spiser han. Så skal lave det fra bunden hvis han skal sidde med det. Så det bliver et projekt når der er mere tid

Vandlegen og legekøkken elsker han oså her. Han har en lille indkøbsvogn, som flittigt kører igennem hele huset MANGE gange i løbet af en dag Nok det bedste køb jeg har lavet. 100kr for vogn og rigtig mange indkøbsvarer.

Hvilken slags maling skal man bruge hvis man skal farve på glas og krus? Kan man få noget uden giftige indholdstoffer i? Lukas er nemlig super hurtig, og der bliver smagt på alt. Så går meget op i hvad vi sidder med af materialle.

Vi køber almindelig fingermaling i fætter br, for der er ingen giftstoffer i. Ved ikke hvorvidt det er beregnet til glas, men det fungerer fint

det lyder hyggeligt med trylledej 

samle sten bliver sikkert et hit. Her har vi hans lille taske med. Han bliver så stolt når han må putte ting i den 

Anmeld

10. juni 2013

tweety2060

Happiness skriver:

Tror jeg henter ham i klapvognen idag, så kan vi finde sten at male på. Har forsøgt med lærreder, det var kun sjovt de første 2 gange Men overvejer at lave kartoffeltryk, kan være det sætter gang i interessen igen

Vi forsøgte os med trylledej igår, det var en stor succes! Så det skal vi male idag, når han kommer hjem fra vuggestuen

Modelervoks spiser han. Så skal lave det fra bunden hvis han skal sidde med det. Så det bliver et projekt når der er mere tid

Vandlegen og legekøkken elsker han oså her. Han har en lille indkøbsvogn, som flittigt kører igennem hele huset MANGE gange i løbet af en dag Nok det bedste køb jeg har lavet. 100kr for vogn og rigtig mange indkøbsvarer.

Hvilken slags maling skal man bruge hvis man skal farve på glas og krus? Kan man få noget uden giftige indholdstoffer i? Lukas er nemlig super hurtig, og der bliver smagt på alt. Så går meget op i hvad vi sidder med af materialle.

hvor har du købt vogn henne ?

Anmeld

10. juni 2013

Happiness

tweety2060 skriver:

hvor har du købt vogn henne ?

I føtex Mener også de har den i bilka. Vi fik i hvert fald klistermærker med, så det enten kunne være en "bilka-vogn" eller en "føtex-vogn"

Det er den her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juni 2013

tweety2060

Happiness skriver:

I føtex Mener også de har den i bilka. Vi fik i hvert fald klistermærker med, så det enten kunne være en "bilka-vogn" eller en "føtex-vogn"

Det er den her

cool, det vil jeg se om jeg ikke kan finde
tak

Anmeld

10. juni 2013

camilla10

tegne efter fod eller hånd og klippe ud i karton. herefter får sønnikke lov at smække en masse billige klistermærker på. det er et hit 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.