Øv, hvor jeg frygter det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

modesty

LilleChelle skriver:

Og så bare betale for pladsen? Han har godt af at komme afsted - jeg keder ham efterhånden  

Det er bare mig der har det meget svært med det :/ 

Ja, man kan sagtens holde dem hjemme og betale for pladsen hvis man synes det er for tidligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

LilleChelle

modesty skriver:

Ja, man kan sagtens holde dem hjemme og betale for pladsen hvis man synes det er for tidligt. 

ja okay  
Tror bare det er mig .. Faren mener bestemt ikke det er for tidligt  

Anmeld

4. juni 2013

mth1987

Tror det er meget normalt at ha det sådan... Vores datter kom afsted da hun var 7 mdr og hun ku heller ikk sidde selv og kravle. Men det viste sig at være den bedste dagplejemor man ku ønske sig og det var super hårdt da hun stoppede i fredags. Nu er vi igang med indkøring i børnehave og har slet ikk lyst til at aflevere hende der. Men håber at jeg også bliver omvendt her. Datteren synes det er hyggeligt men børnene er så store og drengene skubber og hiver ting ud af hånden på hende, hvilket moren her ikk bryder sig om at se. Og så havde jeg bare en generelt dårlig første dags indtryk. Men havde også en negativ holdning til at starte med og det er jo bare vigtig datteren ikk bemærker det. 

Anmeld

4. juni 2013

LilleChelle

mth1987 skriver:

Tror det er meget normalt at ha det sådan... Vores datter kom afsted da hun var 7 mdr og hun ku heller ikk sidde selv og kravle. Men det viste sig at være den bedste dagplejemor man ku ønske sig og det var super hårdt da hun stoppede i fredags. Nu er vi igang med indkøring i børnehave og har slet ikk lyst til at aflevere hende der. Men håber at jeg også bliver omvendt her. Datteren synes det er hyggeligt men børnene er så store og drengene skubber og hiver ting ud af hånden på hende, hvilket moren her ikk bryder sig om at se. Og så havde jeg bare en generelt dårlig første dags indtryk. Men havde også en negativ holdning til at starte med og det er jo bare vigtig datteren ikk bemærker det. 

Hvordan kan det være du ikke har valgt et andet sted, hvis du har en negativ holdning til stedet? 

- Så kan det da umuligt være særlig rart at have hende der :/ 

Anmeld

4. juni 2013

mth1987

LilleChelle skriver:

Hvordan kan det være du ikke har valgt et andet sted, hvis du har en negativ holdning til stedet? 

- Så kan det da umuligt være særlig rart at have hende der :/ 

Det er ikk stedet. Har haft hende på venteliste og er en af de bedst børnehaver i byen flot og helt nyrenoveret. Er bare ikk klar til mit barn ska over blandt så store børn. Så det er ikk stedet det er mig

Anmeld

4. juni 2013

LilleChelle

mth1987 skriver:

Det er ikk stedet. Har haft hende på venteliste og er en af de bedst børnehaver i byen flot og helt nyrenoveret. Er bare ikk klar til mit barn ska over blandt så store børn. Så det er ikk stedet det er mig

Ja okay  

Anmeld

4. juni 2013

Monski

LilleChelle skriver:

Puha, læste lige Stine's tråd om Albertes start i dagpleje. Og så går det op for mig at jeg virkelig frygter starten i vuggestuen om 2 uger  

Jeg føler mig slet ikke klar til at aflevere ham hos nogle fremmede mennesker  

Han er kun 8 måneder til den tid, og kan hverken sidde, kravle eller gå - jeg frygter at han bare kommer til at ligge og græde fordi pædagogerne selvfølgelig ikke kan være hos ham hele tiden. At alle de andre børn tager hans legetøj og at han bare bliver trynet  
 - Vi skal ned og besøge vuggestuen imorgen, men hold op hvor bliver jeg ked af det når jeg tænker på at han allerede skal afsted  

I den vuggestue jeg arbejder i går vi rigtig meget op i at det nye barn får en tryg start og lærer at det er sjovt at gå i vuggestue.
Og der er ingen børn, store som små, der bliver glemt
Jeg valgte bevidst dagpleje til min søn da han kun var 8 måneder dengang, men nu ville jeg ønske jeg havde valgt vuggestue, det kan godt være der er flere børn, men der er også flere voksne og mere overskud til de små der ikke kan så meget

Håber det gav lidt ro og held og lykke

Anmeld

4. juni 2013

LilleChelle

Monski skriver:

I den vuggestue jeg arbejder i går vi rigtig meget op i at det nye barn får en tryg start og lærer at det er sjovt at gå i vuggestue.
Og der er ingen børn, store som små, der bliver glemt
Jeg valgte bevidst dagpleje til min søn da han kun var 8 måneder dengang, men nu ville jeg ønske jeg havde valgt vuggestue, det kan godt være der er flere børn, men der er også flere voksne og mere overskud til de små der ikke kan så meget

Håber det gav lidt ro og held og lykke

Dejligt at høre. 

Jeg ville absolut ikke dagpleje - af flere forskellige grunde. 

Vi har nu været nede og snakke med dem. Det var et rigtig fint sted, og med nogle rigtig søde pædagoger  

Nu er jeg lidt mere rolig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.