Øv, hvor jeg frygter det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
27 svar
5 synes godt om
3. juni 2013

LilleChelle

Puha, læste lige Stine's tråd om Albertes start i dagpleje. Og så går det op for mig at jeg virkelig frygter starten i vuggestuen om 2 uger  

Jeg føler mig slet ikke klar til at aflevere ham hos nogle fremmede mennesker  

Han er kun 8 måneder til den tid, og kan hverken sidde, kravle eller gå - jeg frygter at han bare kommer til at ligge og græde fordi pædagogerne selvfølgelig ikke kan være hos ham hele tiden. At alle de andre børn tager hans legetøj og at han bare bliver trynet  
 - Vi skal ned og besøge vuggestuen imorgen, men hold op hvor bliver jeg ked af det når jeg tænker på at han allerede skal afsted  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

MMOGM

LilleChelle skriver:

Puha, læste lige Stine's tråd om Albertes start i dagpleje. Og så går det op for mig at jeg virkelig frygter starten i vuggestuen om 2 uger  

Han er kun 8 måneder til den tid, og kan hverken sidde, kravle eller gå - jeg frygter at han bare kommer til at ligge og græde fordi pædagogerne selvfølgelig ikke kan være hos ham hele tiden. At alle de andre børn tager hans legetøj og at han bare bliver trynet  
 - Vi skal ned og besøge vuggestuen imorgen, men hold op hvor bliver jeg ked af det når jeg tænker på at han allerede skal afsted  

Øv, kan godt sætte mig ind i dit sted, har selv en søn som starter i vuggestue her d. 1/7 

Det bliver meget mærkeligt, dog kan min søn sidde og møve sig fremad.

Håber at i begge to klare den 

du får et  herfra 

Anmeld

3. juni 2013

Muffinmus

Sådan tror jeg de fleste har det uanset om de er 8 mdr eller 11 som vores var, det er stadig ens guld og man vil dem det bedste. Håber du får en god mavefornemmelse, det er vigtigt.

Anmeld

3. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vh stine

Anmeld

3. juni 2013

Mumto3

Pyha det lyder også hårdt. Har I mulighed for lang indkøring, så både mor og barn når at blive trygge ved stedet og lære personalt af kende?

( min den første startede i vuggestue da han var 6 1/2 mdr gammel 

Anmeld

3. juni 2013

LilleChelle

Mumto3 skriver:

Pyha det lyder også hårdt. Har I mulighed for lang indkøring, så både mor og barn når at blive trygge ved stedet og lære personalt af kende?

( min den første startede i vuggestue da han var 6 1/2 mdr gammel 

Ja - det har vi heldigvis. Jeg skal først starte i skole til september  

Anmeld

3. juni 2013

TNBC

LilleChelle skriver:

Kan sige hvor jeg arbejder er der altid en pædagog ved de nye. Så de vil aldrig være alene med de andre børn, lige meget hvor gamle de er.

Anmeld

3. juni 2013

LilleChelle

Mikkala91 skriver:

Øv, kan godt sætte mig ind i dit sted, har selv en søn som starter i vuggestue her d. 1/7 

Det bliver meget mærkeligt, dog kan min søn sidde og møve sig fremad.

Håber at i begge to klare den 

du får et  herfra 

Det er bare så hårdt altså  

Anmeld

3. juni 2013

MMOGM

LilleChelle skriver:

Det er bare så hårdt altså  

Ja 

Så lige at du først skulle starte skole til sep.

så du kan jo hente ham forholdsvis tidligt 

Jeg skal starte på arb. fra 22/7 og det er med vagter fra 8-16 hver dag 

Anmeld

3. juni 2013

LilleChelle

Yurie skriver:

Kan sige hvor jeg arbejder er der altid en pædagog ved de nye. Så de vil aldrig være alene med de andre børn, lige meget hvor gamle de er.

Ja okay  

- Det håber jeg lidt der er her også. For hold op hvor synes jeg bare tanken er svær  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.