Øv, hvor jeg frygter det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

Mumto3

LilleChelle skriver:

Ja - det har vi heldigvis. Jeg skal først starte i skole til september  

Super!!! Jeg har rigtig gode erfaringer med lange indkøringer. Noglgange kan pædagogerne godt være i mod det, men det skal du ikke lade dig styre af! Det er så godt for ALLE ( inkl. Pædagogerne, men de har bare ike så meget erfaring med det )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

LilleChelle

Mikkala91 skriver:

Ja 

Så lige at du først skulle starte skole til sep.

så du kan jo hente ham forholdsvis tidligt 

Jeg skal starte på arb. fra 22/7 og det er med vagter fra 8-16 hver dag 

Ja, det kan jeg heldigvis  
 - Jeg har kun fritidsarbejde på 10 timer at passe om eftermiddagen/aftenen. Så det kommer ikke til at have indvirkning på hans vuggestuetid. 

Puha, der slutter min ferie også, så der starter jeg også op dog kun 10 timer om ugen - til forskel fra dine 37 timer. Jeg er glad for jeg ikke skal det. 

Anmeld

3. juni 2013

LilleChelle

Mumto3 skriver:

Super!!! Jeg har rigtig gode erfaringer med lange indkøringer. Noglgange kan pædagogerne godt være i mod det, men det skal du ikke lade dig styre af! Det er så godt for ALLE ( inkl. Pædagogerne, men de har bare ike så meget erfaring med det )

Er du selv pædagog siden du ved det, for så vil jeg gerne snakke lidt mere om lang indkøring, så jeg ved lidt til imorgen  

Jeg ved slet ikke hvordan de er nede hvor han har fået plads - jeg har kun hørt godt om den

Anmeld

3. juni 2013

MMOGM

LilleChelle skriver:

Ja, det kan jeg heldigvis  
 - Jeg har kun fritidsarbejde på 10 timer at passe om eftermiddagen/aftenen. Så det kommer ikke til at have indvirkning på hans vuggestuetid. 

Puha, der slutter min ferie også, så der starter jeg også op dog kun 10 timer om ugen - til forskel fra dine 37 timer. Jeg er glad for jeg ikke skal det. 

Dejligt! Nyd det 

Det bliver rigtig hårdt at skulle ligge ud med 37 timer.  Men sådan er det jo desværre hehe, og manden har samme arbejdstider, så han bliver et rigtigt vuggestue barn hehe 

Anmeld

3. juni 2013

LilleChelle

Mikkala91 skriver:

Dejligt! Nyd det 

Det bliver rigtig hårdt at skulle ligge ud med 37 timer.  Men sådan er det jo desværre hehe, og manden har samme arbejdstider, så han bliver et rigtigt vuggestue barn hehe 

Ja, det er sku ikke nemt. 
 - Det bliver hårdt at komme igang igen :p Men det er jo kun for en periode det er hårdt  

Vi er begge studerende med deltidsarbejde - kæresten dog i fuldtidspraktik nu, og skal skrive bachelor nu her til efteråret, så vi er ret fleksible, så han ikke behøver være der fra morgen til sen eftermiddag hver dag  

Anmeld

3. juni 2013

modesty

LilleChelle skriver:

Puha, læste lige Stine's tråd om Albertes start i dagpleje. Og så går det op for mig at jeg virkelig frygter starten i vuggestuen om 2 uger  

Jeg føler mig slet ikke klar til at aflevere ham hos nogle fremmede mennesker  

Han er kun 8 måneder til den tid, og kan hverken sidde, kravle eller gå - jeg frygter at han bare kommer til at ligge og græde fordi pædagogerne selvfølgelig ikke kan være hos ham hele tiden. At alle de andre børn tager hans legetøj og at han bare bliver trynet  
 - Vi skal ned og besøge vuggestuen imorgen, men hold op hvor bliver jeg ked af det når jeg tænker på at han allerede skal afsted  

Hvis du først skal starte i skole til september kan I vel vente med at køre ham ind til august?

Anmeld

3. juni 2013

Annette A

3. juni 2013

Chevro

LilleChelle skriver:

Puha, læste lige Stine's tråd om Albertes start i dagpleje. Og så går det op for mig at jeg virkelig frygter starten i vuggestuen om 2 uger  

Jeg føler mig slet ikke klar til at aflevere ham hos nogle fremmede mennesker  

Han er kun 8 måneder til den tid, og kan hverken sidde, kravle eller gå - jeg frygter at han bare kommer til at ligge og græde fordi pædagogerne selvfølgelig ikke kan være hos ham hele tiden. At alle de andre børn tager hans legetøj og at han bare bliver trynet  
 - Vi skal ned og besøge vuggestuen imorgen, men hold op hvor bliver jeg ked af det når jeg tænker på at han allerede skal afsted  

Min søn startede i dp da han var 9 mdr, lige blevet!

Og han er simpelthen så enormt glad for at være derovre! (: Hun er den dejligste glade person man kommer til hver eneste dag, roser ens barn, har altid noget at fortælle og noget der er observeret :-)

Jeg tager ikke sorgerne på forskud - da det vil bekymre mig lang tid op til der skal ske noget. Så går den, går den! Og går den ikke, må man jo tage tingene op til den tid ;-) Hehe.

Men det er da en mærkelig fornemmelse, men heldigvis kan man køre dem ind som det passer én selv og barnet - og man vænner sig alligevel hurtigt til der, når bare man ved de har det sjovt og dejligt hvor de er! :-)

Anmeld

4. juni 2013

LilleChelle

modesty skriver:

Hvis du først skal starte i skole til september kan I vel vente med at køre ham ind til august?

Og så bare betale for pladsen? Han har godt af at komme afsted - jeg keder ham efterhånden  

Det er bare mig der har det meget svært med det :/ 

Anmeld

4. juni 2013

LilleChelle

Chevro skriver:

Min søn startede i dp da han var 9 mdr, lige blevet!

Og han er simpelthen så enormt glad for at være derovre! (: Hun er den dejligste glade person man kommer til hver eneste dag, roser ens barn, har altid noget at fortælle og noget der er observeret :-)

Jeg tager ikke sorgerne på forskud - da det vil bekymre mig lang tid op til der skal ske noget. Så går den, går den! Og går den ikke, må man jo tage tingene op til den tid ;-) Hehe.

Men det er da en mærkelig fornemmelse, men heldigvis kan man køre dem ind som det passer én selv og barnet - og man vænner sig alligevel hurtigt til der, når bare man ved de har det sjovt og dejligt hvor de er! :-)

Dejligt det er gået godt for jer, og at han er glad for at være hos dp'en  

Jeg håber virkelig på det bedste  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.