Fortvivlet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Ej det er jeg ked af at høre og der var absolut ikke den mondste antydning af en streg? Øv hvor er det bare noget værre lort!!!!

Nej Kæmpe fucking øv!

Det er bare vildt mærkeligt. Min mens sluttede i torsdags.. Men så sent som her til aften kom der lyserødt blød ud på papiret ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Kay

jeg sidder og har lige taget mine linser ud da de irriterede... kan næsten ikke læse de små bogstaver jeg skriver med... men jeg kan se 2 streger  så tror sgu den er god nok... har - 2, (et eller andet) på begge øjne

Anmeld

4. juni 2013

stm2812

Anonym skriver:

Nej Kæmpe fucking øv!

Det er bare vildt mærkeligt. Min mens sluttede i torsdags.. Men så sent som her til aften kom der lyserødt blød ud på papiret ?

Øv altså!!! Men kan være fordi du netop har haft en bio så at din krop opfører sig lidt underligt nu. Øv føler virkelig med dig

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg sidder og har lige taget mine linser ud da de irriterede... kan næsten ikke læse de små bogstaver jeg skriver med... men jeg kan se 2 streger  så tror sgu den er god nok... har - 2, (et eller andet) på begge øjne

Har bare førtestet svagt positivt 5 gange, uden jeg var gravid..

Så er bange for at dette også er en 'fejl'

Kender det godt, kan snart heller ikke se uden linser.

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Øv altså!!! Men kan være fordi du netop har haft en bio så at din krop opfører sig lidt underligt nu. Øv føler virkelig med dig

Øv

Anmeld

5. juni 2013

Kay

Anonym skriver:

Har bare førtestet svagt positivt 5 gange, uden jeg var gravid..

Så er bange for at dette også er en 'fejl'

Kender det godt, kan snart heller ikke se uden linser.

Mit bedste bud når du taster svagt positivt flere gange uden at være gravid, er at du tester for tidligt? Og at ægget er befrugtet men ikke sætter sig fast... Og det kan der jo være mange grunde til... Fx at ægget ikke "deler"sig ordentligt  Håber den er der denne gang :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.