Fortvivlet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Selvom ventetiden er frygtelig laaaang, så prøv en igen i morgen tidlig. Morgenurin er mere koncentreret, så den kan forhåbentlig give dig et bedre svar

og nogle 'døjer' jo med en masse udflåd i graviditeten, så håber virkelig for dig at den er mere tydelig i morgen

Jeg ved godt det er bedst om morgenen.. Ville egentlig slet ikke have taget en test, men kunne simpelthen ikke styre mig!

Jeg prøver i morgen tidlig og ser hvad der sker!

Tak for dine svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

CamillaC

Ellers tag til lægen. Han kan tage en blodprøve som måler dit hcg. 

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

Camillahjermit skriver:

Ellers tag til lægen. Han kan tage en blodprøve som måler dit hcg. 

Ja, det ved jeg.. Men der er altid ventetid hos min læge, og der skal jo tages mere end 1 blodprøve

Anmeld

3. juni 2013

stm2812

Anonym skriver:

Jeg ved godt det er bedst om morgenen.. Ville egentlig slet ikke have taget en test, men kunne simpelthen ikke styre mig!

Jeg prøver i morgen tidlig og ser hvad der sker!

Tak for dine svar

Uhh kender det godt, er et frygteligt testmonster selv skal slet ikke have nogle tests til at ligge herhjemme, for så kan jeg finde på at teste op til 2 uger før min mens. 

og hvis først ideen er poppet op i ens hoved er det bare så svært at slippe igen. 

du må lige komme med en update(og billede) i morgen. Er spændt på at se hvad den siger

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Uhh kender det godt, er et frygteligt testmonster selv skal slet ikke have nogle tests til at ligge herhjemme, for så kan jeg finde på at teste op til 2 uger før min mens. 

og hvis først ideen er poppet op i ens hoved er det bare så svært at slippe igen. 

du må lige komme med en update(og billede) i morgen. Er spændt på at se hvad den siger

Har det helt på samme måde ... Det er sku ikke rart

Du kan tro jeg nok skal vende tilbage.. Enten her ellers kig efter Update - Fortvivlet

Anmeld

3. juni 2013

stm2812

Anonym skriver:

Har det helt på samme måde ... Det er sku ikke rart

Du kan tro jeg nok skal vende tilbage.. Enten her ellers kig efter Update - Fortvivlet

Det lyder godt. 

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Det lyder godt. 

Hehe

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Det lyder godt. 

Intet

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Det lyder godt. 

Story of my life!

Anmeld

4. juni 2013

stm2812

Anonym skriver:

Story of my life!

Ej det er jeg ked af at høre og der var absolut ikke den mondste antydning af en streg? Øv hvor er det bare noget værre lort!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.